2022-04-13, 16:49
Medlem
Många idrottskändisar är ganska korkade.
Glenn är nog inte så smart. Men han är rolig och säkert en bra polare men smart och intellektuell nä det är han inte.

Nu har han ju backat från att han är SD:are
Det är ynkligt. Fegt typiskt svensk feghet.
Lika fegat att tvinga folk att ta avstånd.
Klart att normal människor står för sina åsikter man ljuger inte om sina åsikter. Jävligt fegt.
Citera
2022-04-13, 16:52
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Många idrottskändisar är ganska korkade.
Glenn är nog inte så smart. Men han är rolig och säkert en bra polare men smart och intellektuell nä det är han inte.

Nu har han ju backat från att han är SD:are
Det är ynkligt. Fegt typiskt svensk feghet.
Lika fegat att tvinga folk att ta avstånd.
Klart att normal människor står för sina åsikter man ljuger inte om sina åsikter. Jävligt fegt.

Var har han gjort det? På otrevliga frågor och försök till att han ska avsäga sig det han tycker har han svarat "jag är inte någon jävla rasist". Det är inte jag heller, ändå är jag inbiten och engagerad Sverigedemokrat. Att ha synpunkter på massinvandringen till Sverige och den destruktiva masskriminaliteten med gäng, klaner och skjutningar är inte rasism.
Citera
2022-04-13, 16:52
Medlem
Glenn röstar SD precis som många andra kändisar och det är det viktigaste ..
Citera
2022-04-13, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Om han förlorar något uppdrag? Så vad? Vad kan han få för det? Några hundratusen kronor per år.

Det borde isåfall SD kunna skänka och ge honom i demokratins och yttrandefrihetens namn. Eller starta en insamling och skramla ihop. Glenn har inte gjort någonting fel, inget kriminellt, han har inte våldfört sig på någon. Tvärtom.

Då kommer även jag och tiotusentals andra lämna dessa organisationer/sajter också. Så i pengar förlorar dessa betydligt mer än Glenn och SD.

SD har ett stöd bland etniskt svenska män på säkerligen 35-40%. Inte jättelångt från hälften. Vill ni utmana dessa så varsågod!
Ska SD gå in och försörja Hysen?
Citera
2022-04-13, 16:53
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Glenn röstar SD precis som många andra kändisar och det är det viktigaste ..

Ja, det är säkert mångdubbelt fler och många som verkligen tokhycklar och säger något helt annat "på jobbet".
Citera
2022-04-13, 16:54
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Ska SD gå in och försörja Hysen?

Gärna det om vänsterdrägg och hatiska personer som du själv försöker kväsa demokratin och yttrandefriheten.

Ni lever ju i hat och lögn som vi så väl ser i den här tråden och från PK-flocken på twitter från dina likasinnade.
Citera
2022-04-13, 16:57
Medlem
Citat:
Gärna det om vänsterdrägg och hatiska personer som du själv försöker kväsa demokratin och yttrandefriheten.
Källa på att jag är hatisk och vill tysta Hysen?!
Citera
2022-04-13, 17:01
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Källa på att jag är hatisk och vill tysta Hysen?!

Din egen posthistorik här på Flashback är ju ingen munter läsning för den som vill ha demokrati och yttrandefrihet.

Det bästa vore om man kunde straffa sajter/organisationer som beter sig antidemokratiskt och att ha en fond som ersätter skador för både privatpersoner och kändisar som lider ekonomisk skada likt Glenn hypotetiskt skulle kunna göra.

Du är ju hundra procent för vänsterextremism, att förstöra andras valmaterial, att meningsmotståndare ska lida ekonomisk skada osv. Absolut har du genom åren gett uttryck för sådant.
Citera
2022-04-13, 17:07
Medlem
Citat:
Din egen posthistorik här på Flashback är ju ingen munter läsning för den som vill ha demokrati och yttrandefrihet.

Det bästa vore om man kunde straffa sajter/organisationer som beter sig antidemokratiskt och att ha en fond som ersätter skador för både privatpersoner och kändisar som lider ekonomisk skada likt Glenn hypotetiskt skulle kunna göra.

Du är ju hundra procent för vänsterextremism, att förstöra andras valmaterial, att meningsmotståndare ska lida ekonomisk skada osv. Absolut har du genom åren gett uttryck för sådant.
Om du kan visa på att jag förordat att man ska "förstöra andras valmaterial" så ska jag lämna dig i fred sen!
Citera
2022-04-13, 17:11
Medlem
Juristchefens avatar
Citat:
Jag är Sverigedemokrat och dom jag umgås med i partiet är hundra gånger smartare än dig.

Tönt.

Läser du kommentarerna efter Samnytts artiklar?
Oavsett vad artikeln handlar om så är 95 procent av kommentarerna fullsketna med hat gentemot sossar, muslimer och afrikaner. Kommentarsfunktionen på Samnytt är ett veritabelt idiot-SM.
Citera
2022-04-13, 17:13
Medlem
Citat:
Var har han gjort det? På otrevliga frågor och försök till att han ska avsäga sig det han tycker har han svarat "jag är inte någon jävla rasist". Det är inte jag heller, ändå är jag inbiten och engagerad Sverigedemokrat. Att ha synpunkter på massinvandringen till Sverige och den destruktiva masskriminaliteten med gäng, klaner och skjutningar är inte rasism.

Jag läste det på nätet. Minns inte vart. Hans son tonade ner det han sa.
Citera
2022-04-13, 17:16
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juristchefen
Läser du kommentarerna efter Samnytts artiklar?
Oavsett vad artikeln handlar om så är 95 procent av kommentarerna fullsketna med hat gentemot sossar, muslimer och afrikaner. Kommentarsfunktionen på Samnytt är ett veritabelt idiot-SM.

Hur ser det ut på facebook och twitter under sossarnas kommentarer? På sossarnas lokalbloggar osv. Folk är så, slarviga och okunniga överlag. Att man är kritisk och missnöjd med samhället, invandringen och kriminaliteten med mera är inget konstigt dock utan väldigt sunt. Precis som Glenn verkar tycka, väldigt bra och sunt av honom.

Du verkar dock ha fastnat för Samnytt och SD och tro och tycka allt annat är så mycket bättre, konstigt nog.
Senast redigerad av Krimkoll 2022-04-13 kl. 17:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in