Flashback bygger pepparkakshus!
2019-02-04, 19:30
Medlem
Det som stör mig mest med Helena är hennes dubbelmoral. Buhu, Glenn var otrogen och lämnade mig buhu. När detta var hur hon själv fick honom på kroken. Gick med hjälp av kompisar stenhårt in för att fånga Glenn samtidigt som han var gift och hade småbarn. Detta var Helena väl medveten om eftersom de bodde i samma område.

Glenn är inte oskyldig, det var han som var gift och ska inte hålla på med andra men det är Helena som sitter och är bitter i tv och tidningar...Släpp och gå vidare i livet. Ser du Glenns första fru tala ut i massmedia? Nä hon håller på sin integritet
Citera
2019-02-04, 20:40
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det som stör mig mest med Helena är hennes dubbelmoral. Buhu, Glenn var otrogen och lämnade mig buhu. När detta var hur hon själv fick honom på kroken. Gick med hjälp av kompisar stenhårt in för att fånga Glenn samtidigt som han var gift och hade småbarn. Detta var Helena väl medveten om eftersom de bodde i samma område.

Glenn är inte oskyldig, det var han som var gift och ska inte hålla på med andra men det är Helena som sitter och är bitter i tv och tidningar...Släpp och gå vidare i livet. Ser du Glenns första fru tala ut i massmedia? Nä hon håller på sin integritet
Du har helt rätt.

Sitter och skrattar åt Aftonbladets rubrik på reportaget och där får man även se klipp från nya avsnittet. Antons kommentar är klockren. "Fattar inte hur dom kunde hänga ihop så länge"
Rubriken är ju klockren. Hon är ju en idiot och vi får se det

Helena Hyséns ilska mot Kanal 5: ”Får mig att framstå som idiot”
– De har klippt ihop lösryckta citat som får mig att framstå som en idiot som inte kan släppa skilsmässan, säger hon till Nöjesbladet.

I kvällens säsongspremiär av ”Hyséns” är det mors dag och Helena Hysén firar den tillsammans med barnen Anton och Annie.

De båda skojar friskt och pikar henne för att hon hela tiden tjatar om deras pappa och skilsmässan.

Och hon är inte bara besviken på hur hon framställs i serien, tv-profilen är också rädd för konsekvenserna eftersom hon tidigare har haft problem med hat och hot.

– Nu kommer jag få massa hat igen och folk som skriver saker i stil med: ”Låt Glenn vara din tjatiga bitch” och liknande grejer.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8w4xWx/helena-hysens-ilska-mot-kanal5-far-mig-att-framsta-som-idiot

Just det ja. ”Låt Glenn vara din tjatiga bitch” GNÄLL GNÄLL GNÄLL
Citera
2019-02-05, 09:23
Medlem
JumpingJacks avatar
Men utan Helena, hur kul blir den här serien egentligen? Glenn är ju mest snurrig och droppar lite goa gubbar-oneliners då och då och nya frun verkar vara världens tråkigaste människa. Barnen är inte heller särskilt underhållande. Blir det ens en säsong 3?
Citera
2019-02-05, 09:28
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Ja,det är ju där all irritation över henne har sin springpunkt,skulle så ej vara fallet skulle man inte vara lika irriterad.
Sen att hon är bitter så in i helvete och allmänt en ragata på många sätt och vis gör ju inte saken bättre.
Citera
2019-02-05, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Men utan Helena, hur kul blir den här serien egentligen? Glenn är ju mest snurrig och droppar lite goa gubbar-oneliners då och då och nya frun verkar vara världens tråkigaste människa. Barnen är inte heller särskilt underhållande. Blir det ens en säsong 3?

Bra fråga. Glenn är ju ingen rolig person att följa i program efter program. Blir lätt tramsigt. Han äter varmkorv, han tar en bärs, han ska sätta upp en tavla osv...Hans blivande fru är grå och tycks helt sakna identitet och personlighet. 50 år stämmer det ? Hon skulle kunna vara Glenns mamma. Jag tycker att barnen har mer personlighet och även x frun. Hade jag tid över skulle jag hällre följa dem i ett program.

Sen tycker jag att Helena får oförtjänt mycket kritik. Varför är hon så provocerande för vissa ? Glenn är ju en jätte baby som behöver en mamma nu tycks han ju ha hittat en iofs. Först en frånvarande pappa sen vill han låtsas vara en i programmet. Det han gör mot barnen är väldigt ojuste. Jag tycker faktiskt synd om dem båda. En ansvarsfull pappa skulle inte utsätta sina barn för det han gör för öppen ridå. Ha som krav att stänga ut deras mamma som redan innefattas i programidén. Men man kanske måsta vara vuxen för att förstå vad han känslomässigt utsätter barnen för.

Min uppfattning är att Glenn är oerhört konflikträdd och att det är nya frun som håller i taktpinnen. Hur länge kommer hon att stå ut ? På sätt och vis kan jag tycka att det är bra att barnens mamma plockas bort. Jag tror nämligen att nya frun inbillar sig att det är hon som är problemet när det egentligen handlar om Glenn. Det blir nog inte bättre än så här och skönt för barnens mamma att inte hamna som syndabock mellan dem. Jag förstår inte riktigt varför barnen ens vill vara kvar i programmet om jag ska vara ärlig.
Citera
2019-02-05, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castorchamp
Bra fråga. Glenn är ju ingen rolig person att följa i program efter program. Blir lätt tramsigt. Han äter varmkorv, han tar en bärs, han ska sätta upp en tavla osv...Hans blivande fru är grå och tycks helt sakna identitet och personlighet. 50 år stämmer det ? Hon skulle kunna vara Glenns mamma. Jag tycker att barnen har mer personlighet och även x frun. Hade jag tid över skulle jag hällre följa dem i ett program.

Sen tycker jag att Helena får oförtjänt mycket kritik. Varför är hon så provocerande för vissa ? Glenn är ju en jätte baby som behöver en mamma nu tycks han ju ha hittat en iofs. Först en frånvarande pappa sen vill han låtsas vara en i programmet. Det han gör mot barnen är väldigt ojuste. Jag tycker faktiskt synd om dem båda. En ansvarsfull pappa skulle inte utsätta sina barn för det han gör för öppen ridå. Ha som krav att stänga ut deras mamma som redan innefattas i programidén. Men man kanske måsta vara vuxen för att förstå vad han känslomässigt utsätter barnen för.

Min uppfattning är att Glenn är oerhört konflikträdd och att det är nya frun som håller i taktpinnen. Hur länge kommer hon att stå ut ? På sätt och vis kan jag tycka att det är bra att barnens mamma plockas bort. Jag tror nämligen att nya frun inbillar sig att det är hon som är problemet när det egentligen handlar om Glenn. Det blir nog inte bättre än så här och skönt för barnens mamma att inte hamna som syndabock mellan dem. Jag förstår inte riktigt varför barnen ens vill vara kvar i programmet om jag ska vara ärlig.

Pengar, Anton har själv sagt i intervju att han får så bra betalt att det är värt det
Citera
2019-02-05, 12:06
Medlem
MrsVanity1s avatar
Åh herregud...Helena har varit i farten i expressen idag.

Fråga : Exakt hur blåst är hon???
Hon motsäger ju sig själv hela tiden.

1,Helena tycker inte det blir äkta med barnen när Glenn inte har någon relation med dom i verkligheten/vardagen.
Nä, Helena har ju inte heller någon relation med Glenn heller i "verkliga " livet/vardagen....

2,Hon är en Hysen och varit det i 34 år,vad Camilla än tycker om det.Kan garantera att Camilla inte bryr sig.Och vänta nu...hur var det nu : Hysen efternamnet var ju orsaken till att hennes jobbmöjligheter är så dåliga.

Ja vad ska man säga....bitter,blåst,och gnäller om otroheten när hon utstuderat tog vänners hjälp och blev ihop med Glenn trots att han var gift och småbarnspappa.

Hon är fan i mig sanslös........och en parasit.
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-02-05 kl. 12:14.
Citera
2019-02-05, 16:50
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Åh herregud...Helena har varit i farten i expressen idag.

Fråga : Exakt hur blåst är hon???
Hon motsäger ju sig själv hela tiden.

1,Helena tycker inte det blir äkta med barnen när Glenn inte har någon relation med dom i verkligheten/vardagen.
Nä, Helena har ju inte heller någon relation med Glenn heller i "verkliga " livet/vardagen....

2,Hon är en Hysen och varit det i 34 år,vad Camilla än tycker om det.Kan garantera att Camilla inte bryr sig.Och vänta nu...hur var det nu : Hysen efternamnet var ju orsaken till att hennes jobbmöjligheter är så dåliga.

Ja vad ska man säga....bitter,blåst,och gnäller om otroheten när hon utstuderat tog vänners hjälp och blev ihop med Glenn trots att han var gift och småbarnspappa.

Hon är fan i mig sanslös........och en parasit.
Hur blåst hon är? Helt blåst!

1. Har aldrig förstått varför hon skulle vara med så mycket då hon inte har någon relation till Glenn sedan många år och det är enbart bitterhet från henne.

2. Nej tror inte Camilla bryr sig speciellt för Helena är historia. Synd bara att Helena kom in och fick chansen att försöka förstöra mellan Glenn och Camilla och deras kontakt med barnen.

Tror att det svider rätt bra i Helena för Anton och Annie får ju faktiskt ersättning för att dom är med och det är bra pengar enligt Anton. Nu får inte Helena något. BUHU
Hon får ju inget jobb tack vare namnet Hysén har hon gnällt om tidigare och ändå tatuerar hon in namnet på ena underarmen

Som hon säger:
– Jag är faktiskt väldigt, väldigt nöjd med min Hysén-tatuering. Jag är ju en Hysénare och det lär jag ju alltid vara.

Nej hon är ingift Hysén och SKILD! Någon Hysénare blir hon aldrig!
https://www.hant.se/helena-hysens-chocktatuering-7-ar-efter-skilsmassan-fran-glenn/
Senast redigerad av Timeout 2019-02-05 kl. 17:28.
Citera
2019-02-05, 17:24
Medlem
Timeouts avatar
Från Expressen i dag. Fattar inte varför dom ger henne utrymme för mer GNÄLL
Mina kommentarer inom parentes.

Helena petad – kommer inte följa nya säsongen
Publicerad 5 feb 2019 kl 06.00

– Jag kommer titta på mina barn, men byter kanal när något annat visas, säger hon.
(Där visar hon återigen sin bitterhet. Fattar människan väldigt trögt eller?)

Är du besviken över att dina barn ändå valde att vara med?
– Jag kan inte kräva av mina barn att de inte ska vara med bara för att jag inte ska vara med. Det kommer jag aldrig att göra. De är vuxna och det är val de gör själva, säger Helena Hysén.
(Hon har säkert försökt kräva det av dom men då dom får betalt så drar pengarna mer än deras mammas sinnessjuka krav.)

Samtidigt, säger hon, kommer programmet nu ändras.
– Det är inte så att mina barn gör saker med sin far vanligtvis, men nu gör de det för att det ska se ut så i serien. Det är lite tråkigt. Det jag hade med dem var genuint, säger hon.
(Men äntligen kan Glenn göra något med barnen, han får chansen, trots Helenas bitterhet.
Jävla satmara. Har inte en far något genuint med sina barn också? Jo om han får chansen!)

Något som Glenn inte förnekar.
– Vi har inte träffats så mycket tidigare, det har varit jävligt frostigt. Men det är väldigt kul att vi gör det nu. Det har varit skoj, säger han.
(Tänk att lite pengar gör att barnen går emot sin mamma och umgås med sin pappa. Bra att det äntligen kom en öppning som Helena inte kan stoppa med allt sitt skitsnack och bitterhet. Drottning Bore har tappat sin makt.)

”Jag är en Hysén”
Är det tråkigt att du inte är med?
– Det är tråkigt att bli eliminerad på grund av att jag tagit för mycket fokus. Att man inte kan glädjas åt det utan måste smutskasta en annan människa för att få mer fokus själv, säger hon.
Hon fortsätter:
– Jag är en Hysén vare sig Camilla vill det eller inte. Jag har varit det i 34 år, säger Helena Hysén.
(Hon hugger hela tiden på Camilla trots att Glenn själv tycker att Helena och skilsmässan fick för mycket fokus. Dom har varit skilda länge och det ska väl ändå handla om Glenn och hans liv och där ingår Camilla vare sig Helena vill det eller inte. Svartsjukan personifierad!)
https://www.expressen.se/gt/noje/helena-petad-kommer-inte-folja-nya-sasongen/

Blir så jävla trött på människan. Hur bitter kan man vara och hur länge tänker hon vara det?
Den enda smutskastningen jag har sett är Helenas mot Glenn och Camilla och mot andra kvinnor Glenn har träffat tidigare. Glenn har varit ärlig och själv erkänt att han bar sig illa åt när han var otrogen och det blev skilsmässa. Räcker inte det? Hur många år ska Helena gnaga i det?
Helena verkar ha totalt fastnat i sin bitterhet och hon är totalt omedveten om det själv
Citera
2019-02-05, 18:14
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Samtidigt, säger hon, kommer programmet nu ändras.
– Det är inte så att mina barn gör saker med sin far vanligtvis, men nu gör de det för att det ska se ut så i serien. Det är lite tråkigt. Det jag hade med dem var genuint, säger hon.
(Men äntligen kan Glenn göra något med barnen, han får chansen, trots Helenas bitterhet.
Jävla satmara. Har inte en far något genuint med sina barn också? Jo om han får chansen!)
Glenn har väl haft "chansen" hela tiden? Vad dillar du om?

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Något som Glenn inte förnekar.
– Vi har inte träffats så mycket tidigare, det har varit jävligt frostigt. Men det är väldigt kul att vi gör det nu. Det har varit skoj, säger han.
(Tänk att lite pengar gör att barnen går emot sin mamma och umgås med sin pappa. Bra att det äntligen kom en öppning som Helena inte kan stoppa med allt sitt skitsnack och bitterhet. Drottning Bore har tappat sin makt.)
"Öppningen" har inget med Helena att göra. Öppningen är att produktionsbolaget pushar Glenn mot barnen genom att erbjuda aktiviteter, produktionen tar initiativ.
Citera
2019-02-05, 22:35
Medlem
Oavsett om hon höjer seriens innehåll eller inte, så är det ju väldigt märkligt att huvudpersonens ex har en roll i serien. Väldigt märkligt oavsett vilken familj det handlat om.

Sen förstår jag inte, Glenn med sambo verkar missnöjd över att hon får synas så mycket i serien - varför är hon med i säsong 2? Hon skulle väl inte ens vara med?
Citera
2019-02-06, 12:34
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MZW
Oavsett om hon höjer seriens innehåll eller inte, så är det ju väldigt märkligt att huvudpersonens ex har en roll i serien. Väldigt märkligt oavsett vilken familj det handlat om.

Sen förstår jag inte, Glenn med sambo verkar missnöjd över att hon får synas så mycket i serien - varför är hon med i säsong 2? Hon skulle väl inte ens vara med?

3 avsnitt var redan färdigklippta (har jag för mig)

Från det ena till det andra : Kommer ihåg hur Helena i ett avsnitt sa om Camilla(förvisso rätt ) att Camilla är Glenns nuvarande sambo.Man riktigt såg hur hon poängterade nuvarande.

Glad hon ska vara åt giftermålet.....Hon blir ju inte längre senaste fry Hysen!

Sjuk kvinna......parasit,bitter,dubbelmoral.
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-02-06 kl. 12:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in