Från Expressen i dag. Fattar inte varför dom ger henne utrymme för mer GNÄLL
Mina kommentarer inom parentes.
Helena petad – kommer inte följa nya säsongen
Publicerad 5 feb 2019 kl 06.00
– Jag kommer titta på mina barn, men byter kanal när något annat visas, säger hon.
(Där visar hon återigen sin bitterhet. Fattar människan väldigt trögt eller?)
Är du besviken över att dina barn ändå valde att vara med?
– Jag kan inte kräva av mina barn att de inte ska vara med bara för att jag inte ska vara med. Det kommer jag aldrig att göra. De är vuxna och det är val de gör själva, säger Helena Hysén.
(Hon har säkert försökt kräva det av dom men då dom får betalt så drar pengarna mer än deras mammas sinnessjuka krav.)
Samtidigt, säger hon, kommer programmet nu ändras.
– Det är inte så att mina barn gör saker med sin far vanligtvis, men nu gör de det för att det ska se ut så i serien. Det är lite tråkigt. Det jag hade med dem var genuint, säger hon.
(Men äntligen kan Glenn göra något med barnen, han får chansen, trots Helenas bitterhet.
Jävla satmara. Har inte en far något genuint med sina barn också? Jo om han får chansen!)
Något som Glenn inte förnekar.
– Vi har inte träffats så mycket tidigare,
det har varit jävligt frostigt. Men det är väldigt kul att vi gör det nu. Det har varit skoj, säger han.
(Tänk att lite pengar gör att barnen går emot sin mamma och umgås med sin pappa. Bra att det äntligen kom en öppning som Helena inte kan stoppa med allt sitt skitsnack och bitterhet. Drottning Bore har tappat sin makt.)
”Jag är en Hysén”
Är det tråkigt att du inte är med?
– Det är tråkigt att bli eliminerad på grund av att jag tagit för mycket fokus. Att man inte kan glädjas åt det utan måste smutskasta en annan människa för att få mer fokus själv, säger hon.
Hon fortsätter:
– Jag är en Hysén vare sig Camilla vill det eller inte. Jag har varit det i 34 år, säger Helena Hysén.
(Hon hugger hela tiden på Camilla trots att Glenn själv tycker att Helena och skilsmässan fick för mycket fokus. Dom har varit skilda länge och det ska väl ändå handla om Glenn och hans liv och där ingår Camilla vare sig Helena vill det eller inte. Svartsjukan personifierad!)
https://www.expressen.se/gt/noje/helena-petad-kommer-inte-folja-nya-sasongen/
Blir så jävla trött på människan. Hur bitter kan man vara och hur länge tänker hon vara det?
Den enda smutskastningen jag har sett är Helenas mot Glenn och Camilla och mot andra kvinnor Glenn har träffat tidigare. Glenn har varit ärlig och själv erkänt att han bar sig illa åt när han var otrogen och det blev skilsmässa. Räcker inte det? Hur många år ska Helena gnaga i det?
Helena verkar ha totalt fastnat i sin bitterhet och hon är totalt omedveten om det själv