2018-12-29, 09:27
Medlem
foxtrouts avatar
Helena ser ut som en iskall transa i nyllet. Bra att hon försvinner.
Citera
2018-12-29, 11:21
Medlem
Någon större mediahora än Helena är svår att finna. Klamrar sig desperat kvar i mediabruset

https://www.expressen.se/noje/helena...n-och-camilla/
Citera
2018-12-29, 11:47
Medlem
Jag tycker också att Helena tagit alltför stor plats och är så otroligt bitter och "ful" till sättet. MEN...Samtidigt så tycker jag att de andra har ju inte tagit särskilt stor plats alls, eller råkar bara vara rätt tråkiga personer(att titta på i en såpa.). Så...Det jag funderar kring är att hur blir programmet utan Helena då? Att hon är ju ändå lite vad Gunilla Persson varit för "Svenska Hollywood stjärnor"(fram till senaste säsongen då Gunilla verkade ha normaliserats och Anna Anka istället steg fram som freak.). Så jag tror inte att serien kommer att bära sig utan Helena, OM INTE de andra deltagarna blir lite mer knäppa. I sig tycker jag att Camilla verkar jäkligt kuslig på något vis, men det är nog för att jag inte får ihop hur det blev hon och Glenn? Att jag får för mig att hon är lite som galna tanten i "Lida"(Stephen King.) som kidnappar författaren och gömmer honom. Eller så HOPPAS jag det, för det skulle ju ge serien lite anledning att se på det. Men mer seriöst så tror jag att ingen kommer att orka att titta om det skall vara som det varit men utan Helena. Med det konstiga att jag å andra sidan önskar att alla medier borde bojkotta Helena, men det har jag å andra sidan genom åren önskat om Gunilla Persson och framför allt Anna Book också men insett att media vet vad störda människor gör för tittarsiffror. Att det är som när man förr visade upp skäggiga damer och missbildade på cirkus, freak-show.
Citera
2018-12-29, 12:13
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag tycker också att Helena tagit alltför stor plats och är så otroligt bitter och "ful" till sättet. MEN...Samtidigt så tycker jag att de andra har ju inte tagit särskilt stor plats alls, eller råkar bara vara rätt tråkiga personer(att titta på i en såpa.). Så...Det jag funderar kring är att hur blir programmet utan Helena då? Att hon är ju ändå lite vad Gunilla Persson varit för "Svenska Hollywood stjärnor"(fram till senaste säsongen då Gunilla verkade ha normaliserats och Anna Anka istället steg fram som freak.). Så jag tror inte att serien kommer att bära sig utan Helena, OM INTE de andra deltagarna blir lite mer knäppa. I sig tycker jag att Camilla verkar jäkligt kuslig på något vis, men det är nog för att jag inte får ihop hur det blev hon och Glenn? Att jag får för mig att hon är lite som galna tanten i "Lida"(Stephen King.) som kidnappar författaren och gömmer honom. Eller så HOPPAS jag det, för det skulle ju ge serien lite anledning att se på det. Men mer seriöst så tror jag att ingen kommer att orka att titta om det skall vara som det varit men utan Helena.
Kanal5 stoppade de tre sista avsnitten av Hyséns pga klagomål från Glenn & Camilla, som var väldigt missnöjda med att det blivit så mycket Helena. De avsnitten ska klippas om och sändas tillsammans med nyinspelade avsnitt i säsong 2. Om jag fattat rätt.

Utan Helena lär dokusåpan bli ett sömnpiller. Om de inte stoppar in något helt nytt, som att Glenn får hjälp att superpranka Anders Limpar eller så. Camilla tycks vara positivt inställd till mer dokusåpa, vilket förvånar mig. Kanske anser hon att de behöver pengarna. Anton vill vara med i nästa säsong säger han, för han tycker det är bra pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Allt i programserien lär vara sponsrat. Jag inbillar mig också att poängen med programmet (för familjens del) är att Helena ska få en inkomst från produktionsbolaget, men det är bara min gissning.
Jag får nog backa från det sistnämnda.

Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Hennes identitet är att vara Hysén och hålla ordning på Glenn. Ingenting annat sedan hon var 24. Det är därför hon inte kommer ur konflikten.

Samtidigt som hon misslyckades med att hålla ordning på honom så blev hon bestulen på sin identitet.
Och nu är det istället Camilla som har rollen som mamma till Glenn. Kanske klarar hon den lika länge som Helena.
Citera
2018-12-29, 14:47
Medlem
Troligtvis begärde häxan surtant för mycket pengar för att va med i serien..
Citera
2018-12-31, 05:04
Medlem
Glenn ska gifta sig under nästa år. Lär ju visas i tv.
Citera
2018-12-31, 09:43
Medlem
Ronilles avatar
https://www.expressen.se/noje/glenn-...exfrun-helena/

Giftemål på G och Helena får inte komma. Det är väl inga konstigheter, vem vill ha sitt ex på sitt bröllop?
Citera
2019-01-10, 02:58
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Har det framkommit någon diagnos av vad Helena lider av psykiskt ?
Storhetsvansinne, otrolig svartsjuka, narcissism är mina tips.
Hon blev ju någon när hon var gift med Glenn och det förlorade hon och hon försöker hålla sig kvar i rampljuset med näbbar och klor. Sjukt!!!

Dessutom tycks hon tro att hon är så jävla snygg, men torka av det kilot smink hon har i ansiktet så ser hon för jävlig ut.
Har sällan sett någon sminka sig så fult som Helena.
Citera
2019-01-10, 03:30
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
https://www.expressen.se/noje/glenn-...exfrun-helena/

Giftemål på G och Helena får inte komma. Det är väl inga konstigheter, vem vill ha sitt ex på sitt bröllop?
Ingen vettig människa har med sitt ex på sitt bröllop
Men det lär det ju bli livat om misstänker jag

Helena lär alla gånger ge barnen ultimatum.
Går dom på Glenns bröllop så bryter hon kontakten med dom eller nåt åt det hållet.
Hoppas dom är vuxna nog att stå emot Helenas hjärntvätt och går ändå.
Men dom verkar ju vara riktiga mesar både Anton och Annie så inget förvånar mig längre när det gäller dom.

Är så otroligt besviken på att Anton beter sig som han gör. Tyckte han var en go kille förut men han har fallit totalt i min aktning nu.
En mes är han som inte kan få sin mamma att hålla käften och sluta att lägga sig i.
Men Helena har haft 8 år på sig att hjärntvätta dom så inget förvånar mig längre.

Av det vi har fått se av Annie lär hon alltid hänga mamma i kjolarna.
En ännu större mes och stackars hennes man om hon någon dag blir sambo och gifter sig för då lär Helena lägga sig i allt.
Mannen får en svärmor från helvetet
Senast redigerad av Timeout 2019-01-10 kl. 03:54.
Citera
2019-01-10, 03:43
Medlem
Timeouts avatar
Hittade detta nu och Annie är en kopia av sin vidriga mamma Helena
Hyséns nya splittring: ”Nu börjar jag bli förbannad”
Dottern Annie Hysén arg efter Helena Hysén portats

Publicerat 9 januari 2019
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-bli-forbannad

Om det nu är så att exfruar absolut ska vara med i programmet så finns det en exfru till så då borde kravet vara att hon också ska vara med om nu Annie vill ha det rättvist.
Men det passar kanske inte Helena och Annie att bli påminda om hur det gick till när Glenn träffade Helena... när han fortfarande var gift och hade små barn.
Snärjd av en blond bimbo på jakt efter en gift småbarnspappa...

Vad är problemet för Annie? Anton har ju redan talat om att dom får bra betalt för att vara med i såpan.
Är Annie rädd för att förlora sin extrainkomst?
Är inte Helena med så lär ju knappast Annie synas heller för hon vägrar ju träffa Camilla.
Är det sånt som kallas för att bita sig själv i svansen?
Surt sa räven...
Senast redigerad av Timeout 2019-01-10 kl. 03:53.
Citera
2019-01-19, 14:24
Medlem
MrsVanity1s avatar
Helena är sjuk.Nu är jag säker(ok det var jag förut med).

Snacka om att försöka hålla sig i media.Spindeln som hon TROR någon satt i brevlådan enl intervjun i expressen....enligt spindelkännare en helt vanlig normalstor husspindel .
Som hon dessutom hade mosat så bilden var väl inte så enkel......

Och nu är hon rädd,vill inte sova ensam.
Alltså vilken jävla kvinna!!

Tom jag är LESS hon och hon är inte i mitt liv.

Kär i Glenn,lever i forna tider,använder barnen(vuxna men beter sig som barn)mot Glenn ochäven mot Camilla,hotar Glenns nya(vem det än må vara).Och så in i HELVETE bitter!!!

Och återigen,det ironiska att hon själv utstuderat jagade Glenn när han var småbarnfar och splitta det äktenskapet.
Men DET nämner hon aldrig.

Fy fan vilken parasit.....
Citera
2019-02-04, 18:10
Medlem
Timeouts avatar
Jaha så har "den bittraste exfrun" blivit vansinnig igen
Helena Hysén rasar mot klippningen i tv-succén
Publicerad 4 feb 2019 kl 14.40
Under måndagen har den andra säsongen av ”Hyséns” premiär, men än så länge har Helena inte strukits helt ur programmet. Det finns tidigare inspelat material som inte använts, men som nu visas.

Bland annat när Glenn och Helenas barn, Anton och Annie, uppvaktar sin mamma på mors dag.
Under middagen inleder Helena ett samtal om Glenn, och om hur hon var den som fanns där för barnen när de var små.

– Jag har hämtat er, jag har lämnat er. Och ni behövde mig. Er pappa har varit ute och spelat fotboll och gjort det han är bra på, säger Helena.
Men det är ett samtalsämne som Anton och Annie, till synes, är rejält trötta på.
Ensamma framför kameran säger Anton ”Here we go again”. Annie utvecklar det hela:
– Mamma brukar ha den här diskussionen ganska ofta. Så matar hon på liksom, så man sitter och är tyst bara.
https://www.expressen.se/gt/helena-h...n-i-tv-succen/

Enligt Helena så är Anton och Annies kommentarer inklippta från annat och har inget att göra med det hon pratar om på morsdag.

"– Det ska bli typ att ”nu tjatar morsan om pappa igen” säger Helena och det vill hon ha till att det är fel.
Jaha och det är vad alla vi andra uppfattar också för gör hon något annat än tjatar om sin egen förträfflighet och Glenns jävlighet?
Inte ens Anton orkar kommentera det hela. Har han äntligen fått ordning på hjärnan och insett vad hans mor har gjort i alla år efter skilsmässan?

Dessutom har Helen fått leva ett väldigt gott liv under äktenskapet med Glenn tack vare att "pappa har varit ute och spelat fotboll och gjort det han är bra på".
Han drog in pengarna så hon fick ett gott liv och nu ska hon tydligen försöka framställa det som att hon var där för barnen, men inte Glenn.

Tacka fan för att Glenn inte kunde vara i hemmet lika mycket som hon när han spelade fotboll på elitnivå och drog in pengarna till hennes lyxliv.
Det är likadant för alla spelarfruar, varför gnälla om det.
Sjuka bittra kärring
Senast redigerad av Timeout 2019-02-04 kl. 18:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in