Jaha så har
"den bittraste exfrun" blivit vansinnig igen
Helena Hysén rasar mot klippningen i tv-succén
Publicerad 4 feb 2019 kl 14.40
Under måndagen har den andra säsongen av ”Hyséns” premiär, men än så länge har Helena inte strukits helt ur programmet. Det finns tidigare inspelat material som inte använts, men som nu visas.
Bland annat när Glenn och Helenas barn, Anton och Annie, uppvaktar sin mamma på mors dag.
Under middagen inleder Helena ett samtal om Glenn, och om hur hon var den som fanns där för barnen när de var små.
– Jag har hämtat er, jag har lämnat er. Och ni behövde mig. Er pappa har varit ute och spelat fotboll och gjort det han är bra på, säger Helena.
Men det är ett samtalsämne som Anton och Annie, till synes, är rejält trötta på.
Ensamma framför kameran säger Anton
”Here we go again”. Annie utvecklar det hela:
– Mamma brukar ha den här diskussionen ganska ofta.
Så matar hon på liksom, så man sitter och är tyst bara.
https://www.expressen.se/gt/helena-h...n-i-tv-succen/
Enligt Helena så är Anton och Annies kommentarer inklippta från annat och har inget att göra med det hon pratar om på morsdag.
"– Det ska bli typ att
”nu tjatar morsan om pappa igen” säger Helena och det vill hon ha till att det är fel.
Jaha och det är vad alla vi andra uppfattar också för gör hon något annat än tjatar om sin egen förträfflighet och Glenns jävlighet?
Inte ens Anton orkar kommentera det hela. Har han äntligen fått ordning på hjärnan och insett vad hans mor har gjort i alla år efter skilsmässan?
Dessutom har Helen fått leva ett väldigt gott liv under äktenskapet med Glenn tack vare att "pappa har varit ute och spelat fotboll och gjort det han är bra på".
Han drog in pengarna så hon fick ett gott liv och nu ska hon tydligen försöka framställa det som att hon var där för barnen, men inte Glenn.
Tacka fan för att Glenn inte kunde vara i hemmet lika mycket som hon när han spelade fotboll på elitnivå och drog in pengarna till hennes lyxliv.
Det är likadant för alla spelarfruar, varför gnälla om det.
Sjuka bittra kärring