2007-07-31, 23:08
Medlem
heidens avatar
ta o titta på pumping irons med arnold, så kommer du springa ner till gymmet
Citera
2007-08-01, 18:50
Medlem
Låter rätt trist att tappa träningsmotivationen =( Själv är det tvärt om =P Jag har inte lust med nånting f ö r u t o m att träna nuförtiden XD
Citera
2007-08-02, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melodin
har tappat bort hela min träning. jag tränade varje dag innan...
sen förra veckan har jag inte varit på gymet...och jag vet hur jävla bra man mår efteråt. men har ett jävla problem att komma dit.. vad ska jag göra?
haR börjat gå ner i vikt ja ni vet allt man har byggt upp
Du kanske ska fundera på varför du går till gymet och för vems skull?
Hitta en annan träningsform som du tycker är kul?
Personligen upplever jag det j-vligt stressat att träna för att mäta-jämföra-öka inför andra. Ser inget hälsobefrämjande i det.
Och ni som ligger och pumpar behöver inte försvara det och börja skrika, jag tycker som jag gör ändå.
Hitta något som är kul och träna för din skull. Skit i hur det ser ut.
Det kan förvisso vara på gymet, men uppenbarligen lockar det dig inte.
Citera
2007-08-02, 12:57
Medlem
Frostblends avatar
Citat:
sen förra veckan har jag inte varit på gymet...och jag vet hur jävla bra man mår efteråt. men har ett jävla problem att komma dit.. vad ska jag göra?

Bara dra dit. När du väl kommer dit kommer du inte ångra dig, lovar
Citera
2007-08-02, 13:37
Bannlyst
Eller ... tja ...

Kolla på Troja/Troy, sen vill du nog köra lite disco :P
Citera
2007-08-02, 14:47
Medlem
KönsKlass avatar
Ta en time off då? Ibland kan det bara vara bra att ta en tids vila för att låta kroppen vila ut sig ordentligt. Det kanske är kroppen som säger åt dig att du kört för hårt? Om du däremot tror att vilan kan göra att du slutar helt med träningen så kanske du ska slänga in ett pass i veckan bara för att hålla igång intresset så att säga. På somrarna brukar jag tappa lite träningskoncentration bara för att det finns så mycket annat att göra. Kan nöja mig med två pass i veckan då vissa tider och tränar de grupper jag då tycker är roligast att träna, eller enbart lägga ner tiden på de som sackar efter. Tycker det känns skitfritt på nåt sätt. Ett bra sätt att ta "semester" från träningen tycker jag.
Citera
2007-08-02, 15:15
Medlem
Biffens avatar
Som ni andra har sagt så tycker jag en paus i det hela är på sin plats, käka massa kebab i skit fullständigt i det....

Sen när du väl börjar igen så gör det lite annorluna än vad du brukar, kanske lite nya vikter och övningar...
Citera
2007-08-02, 16:23
Bannlyst
Gör som ag gör, när du vaknar, det första du gör är att äta frukost, göra dig iordning och dar till gymmet, sätt dig inte framför datorn eller tvn och börja sega, utan vakna, ät, stick o gymma, kom tillbaks o ha hela dagen framför dig, för då har du redan gjort din plikt.
Citera
2007-08-02, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
Gör som ag gör, när du vaknar, det första du gör är att äta frukost, göra dig iordning och dar till gymmet, sätt dig inte framför datorn eller tvn och börja sega, utan vakna, ät, stick o gymma, kom tillbaks o ha hela dagen framför dig, för då har du redan gjort din plikt.

NEEEJ!

Finns inget bättre än att:

17:00 träna.
18:00 svepa gainer/proteindrink.
18:20 komma hem
18:30 fräsa på en kalv samtidigt som man kokar upp ett par kilo pasta.
19:00 äta upp kalven och pastan.
21:00 här kommer kaseinkvargen (500g från lidl) in, med lite varma päron .
Citera
2007-08-02, 17:30
Medlem
.filantrops avatar
Citat:
Varför i hela världen skulle du göra något du inte vill? Låter helt idiotiskt.
Citera
2007-08-02, 17:37
Medlem
koprofagens avatar
Motivations coach? . Men När det känns som tyngst med träningen det är väl då man ska ta i som hårdast och träna mest för så småningom får man suget tillbaka igen och man respekterar det mer och får mer motivation.
Citera
2007-08-02, 18:16
Medlem
Drooms avatar
http://www.youtube.com/watch?v=iMjG2s6UOaw

Lyssna på detta så blir du riktigt sugen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem