• 1
  • 2
2007-07-27, 18:28
Medlem
melodins avatar
har tappat bort hela min träning. jag tränade varje dag innan...
sen förra veckan har jag inte varit på gymet...och jag vet hur jävla bra man mår efteråt. men har ett jävla problem att komma dit.. vad ska jag göra?
haR börjat gå ner i vikt ja ni vet allt man har byggt upp
Citera
2007-07-27, 18:33
Medlem
Numes avatar
Det är väl bara att gå dit. Ha några dagar ledigt i veckan från gymmet så blir du kanske extremt sugen att gå dit igen när du väl varit där.
Citera
2007-07-27, 19:05
Medlem
Jag vet hur det känns, det brukar av någon anledning bli så när man har varit borta från träningen ett tag. Det är bara att du tvingar dig dit och kör några gånger, snart kommer du att se fram emot passen igen.
Citera
2007-07-27, 19:11
Medlem
Tappat det du byggt på en vecka?
Citera
2007-07-27, 19:13
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melodin
sen förra veckan har jag inte varit på gymet...och jag vet hur jävla bra man mår efteråt. men har ett jävla problem att komma dit.. vad ska jag göra?
Vila nån vecka till så kommer suget garanterat. Jag tog en semester till ayia napa för att rensa psyket
Citera
2007-07-27, 19:16
Medlem
melodins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Emanuel
Tappat det du byggt på en vecka?

allså det är andra veckan jag inte har tränat. har ju inte ätit heller inget sug. och då tappar man ganska fort i vikt. det är som att deffa ungefär
Citera
2007-07-27, 19:17
Medlem
Citat:
allså det är andra veckan jag inte har tränat. har ju inte ätit heller inget sug. och då tappar man ganska fort i vikt. det är som att deffa ungefär
Lika bra du håller dig ifrån träning om du ändå inte äter. Är du deprimerad eller?
Citera
2007-07-27, 19:19
Medlem
melodins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Vila nån vecka till så kommer suget garanterat. Jag tog en semester till ayia napa för att rensa psyket

det har nog med livet att göra. att man är trött på allt.. man jobbar för mycket osv. men alla som tränar vet hur jävla bra man mår efteråt. det kan vara min räddning liksom. men ändå så sitter man hemma och tror att det skall bli bättre. det vänder. för jag vill tävla i fitness
Citera
2007-07-27, 19:23
Medlem
Juristens avatar
Gör som jag och skaffa lösa vikter, hantel-/skivstänger och träna hemma.
Jag gymmar också, men när tiden/orken/lusten tryter är det toppen att ha träningsgrejor hemma.

Det är mycket lättare (för mig iaf) att plocka fram vikterna och träna hemma än att orka plocka ihop träningskläder, cykla till gymmet, byta om, träna, byta om och åka hem.

Visst gillar jag att dra till gymmet en/två gånger i veckan, men resten av tiden kör jag hemma. Detta funkar riktigt bra för mig iaf.
Citera
2007-07-27, 19:37
Medlem
Det är ju förstås lättare om man tycker det känns bra även när man tränar och inte bara efteråt. Vila från styrketräning en period och gör något annat, löpträna, cykla, simma eller nåt du kan tänkas gilla, sen kommer nog dagen då du kör igång på gymet igen. Ffa, försök ta dig ur den passiva svältbubblan du beskriver
Citera
2007-07-27, 20:34
Medlem
papa_ogens avatar
Citat:

Kanske är övetränad. Vila en vecka eller nåt sånt så kommer suget säkert tillbaka. Annars kan det hjälpa att börja på någon sport eller köra gympass så du har en fast tid att passa.

Själv sitter jag med en kall öl och har vilat från träning sen i söndags...
Citera
2007-07-27, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axon

Kanske dags att rena kroppen nu ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in