Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-25, 22:46
  #1
Medlem
Jag talar om de två galningarna som bröt sig in hos en familj i Connecticut, tog värdesaker, misshandlade fadern och band honom i källaren, våldtog de två döttrarna på 11 och 17 år, tvingade mamman att åka till banken och ta ut pengar, band fast döttrarna i deras sängar och tände eld, skjöt ihjäl mamman och försökte fly men greps av polisen....

http://www.courant.com/news/custom/t...adlines-sports

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...126239,00.html

Mannen lyckades ta sig ut ur det brinnande huset.

Connecticut har i alla fall dödsstraff och om dessa män inte får det kan jag inte se någon vits med att ha dödsstraff...
Citera
2007-07-25, 22:51
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Helmet
Jag talar om de två galningarna som bröt sig in hos en familj i Connecticut, tog värdesaker, misshandlade fadern och band honom i källaren, våldtog de två döttrarna på 11 och 17 år, tvingade mamman att åka till banken och ta ut pengar, dödade mamman, band fast döttrarna i deras sängar och tände eld, skjöt ihjäl mamman och försökte fly men greps av polisen.

http://www.courant.com/news/custom/t...adlines-sports

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...126239,00.html

Mannen lyckades ta sig ut ur det brinnande huset.

Connecticut har i alla fall dödsstraff och om dessa män inte får det kan jag inte se någon vits med att ha dödsstraff...


No shit! De dödade en person två gånger.

Nej, men solklart ett dödsstraff på dessa as.
Citera
2007-07-25, 23:18
  #3
Medlem
LiquidSwordss avatar
Jaja, nu kommer väl tjugo sidor om hur de borde torteras till döds och allt sånt, som i alla andra såna här trådar.

Faktum är att ni inte vet ett skit om deras relation till varandra, kanske hade dom haft tidigare unfinished business, så att säga.
Citera
2007-07-25, 23:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Jaja, nu kommer väl tjugo sidor om hur de borde torteras till döds och allt sånt, som i alla andra såna här trådar.

Faktum är att ni inte vet ett skit om deras relation till varandra, kanske hade dom haft tidigare unfinished business, så att säga.

Vad spelar det för roll? Vilka "unfinished business" skulle det vara som ger motivering till hemfridsbrott, rån, mordförsök, tre mord och mordbrand?
Citera
2007-07-25, 23:42
  #5
Medlem
Ladidas avatar
Ska vi försöka hålla nivån på en någorlunda nivå så det inte bara blir oneliners i stil med "ja de förtjänar döden", "nackskott", "alla brottslingar förtjänar dödsstraff".

/Mod.
Citera
2007-07-25, 23:43
  #6
Medlem
I_O_Us avatar
Man saknar ord alltså, hur kan man bara göra nåt så fruktansvärt?! Orkar inte läsa om sånt här längre, man blir ju bara deprimerad och tappar hoppet om mänskligheten.
Citera
2007-07-26, 00:26
  #7
Medlem
Mr Gs avatar
Dom måste vara psykiskt sjuka, eller påverkade av droger. Eller kan människan vara så otroligt känslokall utan att vara sjuk/påverkad, i vilket fall är det för jävligt, och ja, dom förtjänar förstås stolen, mindre kan knappast göra det. Jag hade gärna dragit i spaken !!!
Citera
2007-07-26, 00:29
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterjacka
Nej, men solklart ett dödsstraff på dessa as.
säg inte det. staten connecticut har bara avrättat en person på över 30 år...
Citera
2007-07-26, 00:58
  #9
Medlem
infidels avatar
Har läst om värre brott. Sådana här brott är inte alltför ovanliga i USA för övrigt.
Citera
2007-07-26, 01:08
  #10
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Helmet
Vad spelar det för roll? Vilka "unfinished business" skulle det vara som ger motivering till hemfridsbrott, rån, mordförsök, tre mord och mordbrand?
Ja vad sägs om kanske hemfridsbrott, rån, mordförsök, tre mord och mordbrand?

An eye for an eye.
Citera
2007-07-26, 01:31
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Ja vad sägs om kanske hemfridsbrott, rån, mordförsök, tre mord och mordbrand?

An eye for an eye.

Vart vill du komma egentligen?
Citera
2007-07-26, 01:45
  #12
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Vart vill du komma egentligen?
Om någon har gjort mig något, så gör jag något tillbaks. Det är inte omöjligt att någon i den familjen (troligtvis farsan) gjort något mot de två männen, ironiskt nog kom ju farsan undan, men hans familj dog ju...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback