2007-07-25, 01:13
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodulv
Jag tycker att de passar bra på barn och utvecklingsstörda. Inte på några andra.

Jävligt sant, mongotofflor är vad det är!
Citera
2007-07-25, 01:22
Medlem
Är det inte arbetsskor egentligen? På fötterna på sjuksyrror och dagisfröknar så gör sig säkert dojorna jättebra. På stan? Nä.
Citera
2007-07-25, 01:25
Medlem
Jag träffade en tjej som sålde sånna äkliga tofflor. T.o.m. hon tyckte dom var vidrigt fula. Hon skyllde på att hon inte fick något annat jobb.
Citera
2007-07-25, 01:37
Medlem
abdudenförstas avatar
Det är väl inne med fula skor med skrikande färger, hur det nu kan vara det ka nman undra...
Citera
2007-07-25, 02:23
Medlem
SinkaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
...kommit till för att underlätta det sociala urvalet. En form av social Darwin Award. Den som packeterar sig i dylika är ett socialt bottennapp.

Sant, man borde se det positiva i det hela. Om en människa bär tofflorna i fråga så vet man ju att man inte ska ha någon form av kontakt med honom/henne. Man behöver inte slösa tid på att lära känna en människa som senare visar sig vara efterbliven, nu ser man ju det direkt!
Citera
2007-07-25, 07:14
Medlem
koprofagens avatar
Plantera in en käftsmäll på vederbördande toffelägare så mår man fan mycket bättre sen. Undantag sjuksystrar så ser det faktiskt lite småsnyggt på.
Citera
2007-07-25, 07:21
Medlem
Evaristos avatar
Det kan bara finnas ett skäl att ha såna skor: att man är konstant inkontinent och måste ha skor som inte blir förstörda av att det ständigt rinner ner urin i dem. Det är iaf associationen jag får när jag ser nån med såna missfoster på fötterna. Jaså, du har inkontinens-skor, tänker jag.
Citera
2007-07-25, 08:46
Medlem
Sinsisters avatar
de är helt förjävliga, passar inte till något klädesplagg och inte till någon stil och inte på någon person... fula färger, ful design... varför köper folk dem...?
Citera
2007-07-25, 09:42
Medlem
mackapärs avatar
Ja, vad är det som har hänt? till och med min chef, VD'n på ett företag med fler än 100 anställda gick med foppatofflor på jobbet igår. Jag säger snart upp mig.
Citera
2007-07-25, 10:09
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mctw
Mer träskor åt folket!

Jag är beredd att hålla med.
Kommer ihåg det som igår:

70-talet, utsvängda jeans å träskor.
Fan vad man stukade fötterna!!!
Citera
2007-07-25, 10:42
Medlem
Hmm, måste säga att dessa tofflor är otroligt sköna, de är skönare att glida omkring i trädgården/ute med hunden än mina 1500:- joggingskor. Sen att de ser förjävliga ut är en annan sak. Själv så fokuserar jag mer på funktion/komfort än på hur snygga ett par skor är.
Citera
2007-07-25, 10:47
Medlem
apoteks avatar
Redan första gången jag såg artikeln om dessa tofflor så bara VISSTE jag att det skulle bli den nya WT-trenden. Enkla för andra företag att kopiera, och promotade av en svensk hockeyhjälte. Det är som upplagt för WT på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in