2007-07-25, 00:28
Medlem
Mina kusiner på landet har sånna tofflor. Det kanske funkar i säffle men ta inte med era fula tofflor till Stockholm, den kungliga hufudstaden.
Citera
2007-07-25, 00:33
Medlem
Bluudtzuckahs avatar
Startade PRECIS en tråd om dessa så jag får väl ta och citera mig själv från den tråden.

Citat:
Har nu länge gått och stört mig på dessa styggelser till skor eller vad fan de nu kan kallas. Jag kan inte, hur mycket jag än försöker, förstå mig på detta nya "mode", de ser ju förjävliga ut! Det finns nog inget som får mig att vilja spy så mycket som en hel familj som kommer gående i dessa sandaler, varje person i familjen med olika (vidriga) färger. Någon här på FB som faktiskt gillar Crocs, eller håller de flesta med mig?
Citera
2007-07-25, 00:33
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blodulv
Jag tycker att de passar bra på barn och utvecklingsstörda. Inte på några andra.
De är våldsamt fula. Väldigt sköna dock. Men om jag skaffar några vete fan om jag törs visa mig utomhus i dem dagtid, för alla går tamejfan omkring och ser utvecklingsstörda ut, Sverige har blivit ett enda stort dagcenter. Ett dagcenter där alla har clownfötter. Det fulaste skodon jag sett sedan näbbstövlarna och seglarskorna.

Edit: Glömde snowjogging.
Citera
2007-07-25, 00:37
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aisha Svensson
De är våldsamt fula. Väldigt sköna dock. Men om jag skaffar några vete fan om jag törs visa mig utomhus i dem dagtid, för alla går tamejfan omkring och ser utvecklingsstörda ut, Sverige har blivit ett enda stort dagcenter. Ett dagcenter där alla har clownfötter. Det fulaste skodon jag sett sedan näbbstövlarna och seglarskorna.

Edit: Glömde snowjogging.

Sverige har i alla tider förvandlats till ett stort dagcenter under semestertider.
Citera
2007-07-25, 00:44
Medlem
Mr Gs avatar
Jag har dom som inneskor, har ganska kalla golv. Otroligt sköna måste jag säga, ångrar inte en sekund att jag köpte dom, rekommenderas verkligen. Fast dom kostar egentligen för mycket, 600 spänn gav jag, möjligt jag blev lite rövknullad där, men sånt är livet. Skön toffel iaf.
Citera
2007-07-25, 00:46
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr G
Jag har dom som inneskor, har ganska kalla golv. Otroligt sköna måste jag säga, ångrar inte en sekund att jag köpte dom, rekommenderas verkligen. Fast dom kostar egentligen för mycket, 600 spänn gav jag, möjligt jag blev lite rövknullad där, men sånt är livet. Skön toffel iaf.

Ja, som sagts i tråden så köper WT-folk märkeskopior som de traskar runt med överallt!
Citera
2007-07-25, 00:52
Medlem
Mctws avatar
Foppatoffler går bra för i stort sett alla (även om de är fula), men vart är träskorna? Mer träskor åt folket!
Citera
2007-07-25, 00:54
Medlem
Folk har dom för att man tydligen "ska" ha det och naturligtvis inte för att det är snyggt.
Riktigt fula dom där jävla plastbitarna.
Citera
2007-07-25, 00:58
Moderator
Strix m/94s avatar
De har...

...kommit till för att underlätta det sociala urvalet. En form av social Darwin Award. Den som packeterar sig i dylika är ett socialt bottennapp.
Citera
2007-07-25, 01:04
Medlem
Jag blir personligen förolämpad av dessa så kallade Foppatofflor.
Yttligare vatten på min kvarn att hela livet är ett skämt , folk kan inte möjligtvis ha såhär dålig smak!
Den kvinnliga delen av befolkningen måste väl ha lärt sig något efter den horribla upplevelsen med Uggs tycker man ju , men icke.
Citera
2007-07-25, 01:08
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mctw
Foppatoffler går bra för i stort sett alla (även om de är fula), men vart är träskorna? Mer träskor åt folket!
Jamen gud, så sexigt. Tänk att träffa en man som har sådana här på sig, då skulle jag smälta direkt: http://docs.glidecom.se/webstore_files/grannas/images/image_172_4.jpg Och det upphetsande ljudet, kloppettiklopp.
Citera
2007-07-25, 01:09
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarloVonSexron
Jag blir personligen förolämpad av dessa så kallade Foppatofflor.
Yttligare vatten på min kvarn att hela livet är ett skämt , folk kan inte möjligtvis ha såhär dålig smak!
Den kvinnliga delen av befolkningen måste väl ha lärt sig något efter den horribla upplevelsen med Uggs tycker man ju , men icke.
Schlynorna är för korkade. Dom besitter inte förmågan att lära sig av misstag.

Platåskor är ett annat exempel. Buffalos kallades dom efter en av tillverkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in