2010-06-04, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Hur ofta gör Iniesta dåliga matcher egentligen? "hur många dåliga matcher på rad han gör", jösses sicket skämt
Man har inte sett så mycket av han i år
Citera
2010-06-04, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Man har inte sett så mycket av han i år
Han har ju blivit skadad varannan match. Inte lätt att prestera då.
Citera
2010-06-04, 01:52
Medlem
steffeGs avatar
Citat:
Han har ju blivit skadad varannan match. Inte lätt att prestera då.

Ja, givetvis är han inte dålig när han med hans mått gör dåliga matcher, men om man jämför med förra året så har han ju knappt haft bollen än mindre slagit de fina avgörande passningarna som han gjorde förra året, även de matcher när han varit hel.

Enligt "hypen" är han ju en av de bästa spelarna i världen, vilket gör honom överskattad.
Citera
2010-06-04, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Ja, givetvis är han inte dålig när han med hans mått gör dåliga matcher, men om man jämför med förra året så har han ju knappt haft bollen än mindre slagit de fina avgörande passningarna som han gjorde förra året, även de matcher när han varit hel.

Enligt "hypen" är han ju en av de bästa spelarna i världen, vilket gör honom överskattad.
En skadefri Iniesta är ju en av världens bästa spelare, det är bara att konstatera. Nu får han aldrig kontinuitet att komma i form eftersom han skadas direkt igen efter två veckor och får vila en månad. Men hans grundkapacitet kan man ju bara inte förneka.
Citera
2010-06-04, 02:03
Medlem
steffeGs avatar
Citat:
En skadefri Iniesta är ju en av världens bästa spelare, det är bara att konstatera. Nu får han aldrig kontinuitet att komma i form eftersom han skadas direkt igen efter två veckor och får vila en månad. Men hans grundkapacitet kan man ju bara inte förneka.

Om han återvänder till fjolårssäsongens form så är jag beredd att hålla med. Så många matcher missade han faktiskt inte i år, även om skadorna kom lite då och då. Tycker det är en skymf mot Xavi att Iniesta nästan fått lika mycket uppmärksamhet som honom efter Barcelonas framgångar på senare tid.
Citera
2010-06-04, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Om han återvänder till fjolårssäsongens form så är jag beredd att hålla med. Så många matcher missade han faktiskt inte i år, även om skadorna kom lite då och då. Tycker det är en skymf mot Xavi att Iniesta nästan fått lika mycket uppmärksamhet som honom efter Barcelonas framgångar på senare tid.
Att han fick det förra året är knappast en skymf. Speciellt under våren då han var Barcelonas bästa spelare, tom bättre än Messi. Vem minns inte hans ofattbara CL-final, totalt dominant. I år har han knappast fått lika mycket beröm.

Bara för att vi alla ska kunna få somna med ett leende på läpparna:

http://www.youtube.com/watch?v=lK-6PQWSOu4&feature=related
Säger han kaiserslautern?
Senast redigerad av riquelme 2010-06-04 kl. 02:15.
Citera
2010-06-04, 02:24
Medlem
Citat:
Att han fick det förra året är knappast en skymf. Speciellt under våren då han var Barcelonas bästa spelare, tom bättre än Messi. Vem minns inte hans ofattbara CL-final, totalt dominant. I år har han knappast fått lika mycket beröm.

hahaha låter onekeligen som det

edit: någon på youtube skrev "In 1992 CL, Barça classified for the next round by a Bakero goal against Kaiserslautern in the last second. Barça won that CL aswell."
Citera
2010-06-04, 03:16
Medlem
MrOSs avatar
Citat:

Är de riktiga komentatorer?
Citera
2010-06-04, 03:33
Medlem
crapfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av effse
Väldigt intressant, skulle mycket gärna vilja höra en motivering.
Själv hade jag nästan bytt ut "över" mot "under". Inga stora rubriker, och gör alltid sitt jobb. En av världens giftigaste vänsterfötter har killen också.

Men, motivering tack ^^

Citat:
Ursprungligen postat av Macche
På vilket sätt är han överskattad? Han om någon är underskattad och hade det inte varit för hans konstanta skador så hade han varit en given aspirant på dom stora individuella priserna.

Har märkt att det alltid är Arsenal-fans som ska försvara honom (inte så konstigt), men alla som inte håller på Arsenal verkar inte vara alltför övertygade om att han är så bra. Visst, bra vänsterfot och god teknik, men jag kan ju nämna iaf femton anfallare jag hellre har i mitt lag. Wenger snackar om att han är en av världens bästa fotbollspelare. Pfft, säger jag. Hoppas han motbevisar mig i VM och börjar se hans storhet, för just nu är han är han inte särskilt högt rankad.
Citera
2010-06-04, 08:16
Medlem
Citat:

Haha, jävligt skoj faktiskt.
Citera
2010-06-04, 10:25
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crapface
Har märkt att det alltid är Arsenal-fans som ska försvara honom (inte så konstigt), men alla som inte håller på Arsenal verkar inte vara alltför övertygade om att han är så bra. Visst, bra vänsterfot och god teknik, men jag kan ju nämna iaf femton anfallare jag hellre har i mitt lag. Wenger snackar om att han är en av världens bästa fotbollspelare. Pfft, säger jag. Hoppas han motbevisar mig i VM och börjar se hans storhet, för just nu är han är han inte särskilt högt rankad.
Kollar man inte på Arsenals matcher är det tydligen svårt att veta hur mycket nytta han gör. Han är inte en av världens bästa spelare, men topp-10 bland anfallarna iallafall.
Citera
2010-06-04, 12:10
Medlem
4522s avatar
Angelo Palombo - underskattad till tusen. Hoppas han får chansen att visa upp sin storhet i VM. Alla räknar in honom som en städgumma alá Gattuso men det är bara så fel det kan bli. I Serie A är han utan tvekan med i toppen när det gäller passningsskicklighet och han har i princip allt en central mittfältare behöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in