2011-10-13, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Det säger du?
Ja.

Antingen så är du efterbliven eller så har du drömt ihop det.
Citera
2011-10-13, 15:25
Medlem
snillet_1s avatar
Kan vara en fördel om man har lite på fötterna innan man kallar folk dumma i huvudet och liknande. Jävla pajasar.

https://www.flashback.org/sp33356437
Citera
2011-10-13, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Kan vara en fördel om man har lite på fötterna innan man kallar folk dumma i huvudet och liknande. Jävla pajasar.

https://www.flashback.org/sp33356437
Isf är hans inlägg bara pinsamt, tråden handlar om vilka fotbollsspelare man tycker är överskattade/underskattade, inte att vara sarkastisk och skriva skit.
Citera
2011-10-13, 15:31
Medlem
snillet_1s avatar
Ja, oj vad pinsamt att skämta lite rått med någon annan på ett forum.

Citera
2011-10-13, 15:33
Bannlyst
Citat:
David Luiz? Tänker du på han som avgjorde VM-finalen 1986 mellan Chile och Argentina? Fan vilken jävla match det var.

Han mena nog David Luiz från Chelsea mittbacken
Citera
2011-10-13, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ja, oj vad pinsamt att skämta lite rått med någon annan på ett forum.

Håll käften och håll dig till topic.

OnT Vet inte om torres fortfarande hyllas av vissa men han är i min mening överskattad, iaf i förhållande till den form han varit i det senaste året.
Citera
2011-10-13, 15:38
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeanutBread
Håll käften och håll dig till topic.

OnT Vet inte om torres fortfarande hyllas av vissa men han är i min mening överskattad, iaf i förhållande till den form han varit i det senaste året.

Vad jag vet finns inga trådar där topic är att vara sarkastisk och dra skämt, möjligen i laidback, så enligt ditt infantila resonemang så ska man aldrig få skämta i trådarna.
Citera
2011-10-13, 15:42
Bannlyst
Citat:
Vad jag vet finns inga trådar där topic är att vara sarkastisk och dra skämt, möjligen i laidback, så enligt ditt infantila resonemang så ska man aldrig få skämta i trådarna.
Vilket är anledningen till att det aldrig blir några långvarigt vettiga diskussioner på fotbollsforat, därför att du och dina efterblivna gelikar skriver skit.

Håll dig till laidback om du inte vill bli flamad för din låga intelligens.
Citera
2011-10-13, 15:46
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeanutBread
Vilket är anledningen till att det aldrig blir några långvarigt vettiga diskussioner på fotbollsforat, därför att du och dina efterblivna gelikar skriver skit.

Håll dig till laidback om du inte vill bli flamad för din låga intelligens.

Om du tar en titt på min posthistorik kan du se att jag sällan skriver skitinlägg, snarare tvärtom

Nu droppar jag den här diskussionen.
Citera
2011-10-13, 15:50
Medlem
CeliaPunks avatar
SLUTA BRÅKA!
Citera
2011-10-13, 16:04
Medlem
Tack snillet_1 för att du ryckte ut och försvarade mitt lilla tilltag.

Peanut borde svälja lite lugnande piller eller ta en runk eller nåt. Snacka om att sitta på nålar.

Men jag borde väl också skämmas som drog ett off-topic hån som så självklart skulle komma att missförstås av somliga. Tycker bara det är helt underbart Demion kunde göra en sådan ofattbar fadäs för att sedan hålla sig tyst några timmar, och sen helt sonika fortsätta posta inlägg som om inget hade hänt.
Senast redigerad av riquelme 2011-10-13 kl. 16:08.
Citera
2011-10-13, 16:14
Bannlyst
Citat:
Tack snillet_1 för att du ryckte ut och försvarade mitt lilla tilltag.

Peanut borde svälja lite lugnande piller eller ta en runk eller nåt. Snacka om att sitta på nålar.

Men jag borde väl också skämmas som drog ett off-topic hån som så självklart skulle komma att missförstås av somliga. Tycker bara det är helt underbart Demion kunde göra en sådan ofattbar fadäs för att sedan hålla sig tyst några timmar, och sen helt sonika fortsätta posta inlägg som om inget hade hänt.
Haha, sug kuk din imbecill.

Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Han mena nog David Luiz från Chelsea mittbacken
Precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in