2010-06-05, 01:26
Medlem
Nigel De Jong är väldigt underskattad. Ser inte City så ofta men de matcher jag ser han i så är han ofta hur bra som helst på innermittfältet. Tycker Barry och några stjärnor för mer än De Jong, vilket de inte alltid förtjänar!
Citera
2010-06-05, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonsa
Nigel De Jong är väldigt underskattad. Ser inte City så ofta men de matcher jag ser han i så är han ofta hur bra som helst på innermittfältet. Tycker Barry och några stjärnor för mer än De Jong, vilket de inte alltid förtjänar!

De Jong spelar ibland helt fantastiskt. Kommer ihåg Citys match mot (jag tror det var) Liverpool, när De Jong vann ungefär alla bollar i första halvlek. I andra bytte Liverpool kant varje gång De Jong var nära bollen, säger lite om respekten de fick för honom där.

Angående Valdes så är det en bra målvakt, framför allt för Barca, som vill ha en målvakt som är bra med fötterna. Visst, han har gjort misstag lite för ofta, men all over passar han in i Barcas modell som ett spelande lag, och det finns mig veterligen ingen målvakt till salu som hade gjort det bättre. Sen att en del vill ha det till att han är nära att peta Casillas i Spaniens VM-elva är kanske inte helt hundra, men målvakter är alltid väldigt diskuterade.
Citera
2010-06-05, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
Ballack.
Underskattad eller överskattad?
Citera
2010-06-05, 10:37
Medlem
Heatmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Måste ju vara överskattad han syftar på, för underskattad känns det inte som den killen kan vara. Alla vet nog om hans kapacitet. Men sen att killen du citerade inte har någon koll på fotboll och tycker Ballack är överskattad är en annan femma..
Citera
2010-06-05, 13:04
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva

Överskattad
Citera
2010-06-05, 14:11
Medlem
Överskattade: Zlatan, killen som gav överskattning ett ansikte. Adebayor, killen som springer offside fler gånger än han levererar en passning på en match.

Återkommer med underskattade spelare senare
Citera
2010-06-05, 14:24
Bannlyst
Överskattade: Gerrard, Ibrahimovic, Aguero, Puyol, Mutumba, Diego, Grygera, Cannavaro, Nilmar
Underskattade: Robinho, Angelo Palombo, Nigel De Jong, Klose, Song, D'Aegostino, Kuyt
Citera
2010-06-05, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Överskattade: Gerrard, Ibrahimovic, Aguero, Puyol, Mutumba, Diego, Grygera, Cannavaro, Nilmar
Underskattade: Robinho, Angelo Palombo, Nigel De Jong, Klose, Song, D'Aegostino, Kuyt
På vilket sätt är dom överskattade? Jag har aldrig sett någon påstå att dom är stjärnlirare, kanske förutom vissa gnagare som vill få Mutumba till landslaget
Citera
2010-06-05, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
På vilket sätt är dom överskattade? Jag har aldrig sett någon påstå att dom är stjärnlirare, kanske förutom vissa gnagare som vill få Mutumba till landslaget

Nilmar, Grygera och Mutumba får mer creds än vad de förtjänar därav överskattade.
Citera
2010-07-05, 01:51
Medlem
TheBunks avatar
Jäklar va mycket lättare det var att komma på överskattade spelare. Förövrigt är det ett jäkligt luddigt ämne. Är så lätt att säga att Bendtner och Ballack är överskattade, men det har ju blivit som ett faktum närmast och då är de ju de facto inte överskattade längre... Well, här e iaf mina gubbs som jag kom på...

Överskattade: Zidane, Fabregas, Dani Alves, Rooney, Totti, Zlatan, Figo, Davor Suker, Rui Costa, Van Persie, Ribery, Juninho, Pirlo, Fernando Couto, Roberto Soldado, Pato, Krasic, Bojan Djordic

Underskattade: Anders Limpar, Craig Bellamy, Gazza, Steve MacManaman, Benzema, Hamit Altintop, Robinho, Peter Berggren (Bajen)
Senast redigerad av TheBunk 2010-07-05 kl. 01:56.
Citera
2010-07-05, 02:12
Medlem
erroZs avatar
[quote=TheBunk]
Överskattade: Zidane, Fabregas, Dani Alves, Rooney, Totti, Zlatan, Figo, Davor Suker, Rui Costa, Van Persie, Ribery, Juninho, Pirlo, Fernando Couto, Roberto Soldado, Pato, Krasic, Bojan Djordic

Zidane -Vunnit CL, Seria A, La Liga, VM, EM och Guldbollen. Säger väl sig självt?
Ronney - 32 matcher 26 mål gångna säsongen, mål snitt ~ 1 mål varannan match.
Suker - Även där målsnitt 1 mål varannan match under en tioårig period och även Guldskon vinnare.
Ribery - Var ju tack vare honom och Robben som Bayern ens lyckades komma så långt i CL iår.
Pato - Oerhört talangfull spelare, dock skadedrabbad. Sänkte Real Madrid på Bernabeau.
Totti - Gjort 163 mål för Roma de senaste åtta åren, Serie A guld. Vann VM guld 06 och även assistligan i den turneringen.
Djordjic - ?
Senast redigerad av erroZ 2010-07-05 kl. 02:16.
Citera
2010-07-05, 02:25
Medlem
selvovics avatar
Mycket hat i den här tråden alltså Låter mest som om varenda världskänd spelare som någonsin varit ur form en period eller misslyckats i en turnering är överskattade. Försök att se deras kapacitet och spel när de är som bäst, vad de har uträttat individuellt och i laget genom karriären eller under säsongen istället. Blir ju bara pajkastning annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in