2009-08-18, 17:31
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Haha.. har du rätt i, såg honom under U21-Em och då var han kass. Hade väl ett flertal skott på Dahlin och alla kom rullandes var bara och stoppa med en fot

Walcott kan lämna vilken sekund som helst och ska sanningen fram så har vi bättre ersättare..

Låter ju väldigt troligt
Citera
2009-08-18, 18:59
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Låter ju väldigt troligt
Oj juste.. Walcott är ju våran bästa spelare, har gjort många betydelsefulla mål också! Hur kan jag säga nåt sånt om vår framtida kapten
Citera
2009-08-18, 22:41
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Oj juste.. Walcott är ju våran bästa spelare, har gjort många betydelsefulla mål också! Hur kan jag säga nåt sånt om vår framtida kapten

Framtida kapten? Nja, kommer nog inte hända, däremot lär han stanna i klubben länge.
Citera
2009-08-19, 12:19
  #376
Medlem
rosenqvists avatar
Matías "Matígol" Fernandez kan nog vara en utav de mest underskattade spelarna i fotbollsvärlden idag (enligt mig), visst de säsonger han gjorde i Villareal var ju inte hans bästa, men jag tycker fortfarande att de lät honom nöta för mycket bänk, vilket kan vara en bidragande orsak till hans insatser.

Här är två stycken filmer med honom, en från hans tid i Villareal och en "highlight-film", från Villareal och hans tidigare klubb Colo Colo.

http://www.youtube.com/watch?v=spOroCDxpOM

http://www.youtube.com/watch?v=0OK7gE3SfIA

Jag ger honom en eller två säsonger i Sporting innan han går vidare till en storklubb!
Citera
2009-08-19, 12:27
  #377
Medlem
En som var "underskattad" var Fernando Morientes...sån jävla grym spelare, men fick sitta en hel del på bänken i real madrid...har alltid tyckt det har varit så jävla synd och han fick inte riktigt den cred han förtjänade.
Citera
2009-08-19, 13:52
  #378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Alexandre Song- Hör verkligen inte hemma i Arsenal.

Om något är väl killen underskattad? Har ju varit strålande mot Everton och Celtic och det jag såg av honom förra säsongen så såg man redan då att han började komma till sin rätt mer och mer...

Citat:
Ursprungligen postat av BJB
En som var "underskattad" var Fernando Morientes...sån jävla grym spelare, men fick sitta en hel del på bänken i real madrid...har alltid tyckt det har varit så jävla synd och han fick inte riktigt den cred han förtjänade.

Njaa vete fan om jag skulle kalla honom underskattad.. fick ju ändå en hel del cred när han spelade i Real. Lyckades ju inte alls i Liverpool och de senaste säsongerna i Valencia har han ju knappast rosat marknaden om man ska vara snäll..
__________________
Senast redigerad av rodeoturken 2009-08-19 kl. 13:55.
Citera
2009-08-19, 15:00
  #379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosenqvist
Matías "Matígol" Fernandez kan nog vara en utav de mest underskattade spelarna i fotbollsvärlden idag (enligt mig), visst de säsonger han gjorde i Villareal var ju inte hans bästa, men jag tycker fortfarande att de lät honom nöta för mycket bänk, vilket kan vara en bidragande orsak till hans insatser.

Här är två stycken filmer med honom, en från hans tid i Villareal och en "highlight-film", från Villareal och hans tidigare klubb Colo Colo.

http://www.youtube.com/watch?v=spOroCDxpOM

http://www.youtube.com/watch?v=0OK7gE3SfIA

Jag ger honom en eller två säsonger i Sporting innan han går vidare till en storklubb!
Hoppas verkligen inte dom härmat en av mina absoluta favoriter "Batigol"
Citera
2009-08-19, 15:02
  #380
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rodeoturken
Njaa vete fan om jag skulle kalla honom underskattad.. fick ju ändå en hel del cred när han spelade i Real. Lyckades ju inte alls i Liverpool och de senaste säsongerna i Valencia har han ju knappast rosat marknaden om man ska vara snäll..
Flytten till England var ett misstag, men han var ju bra i Monaco. SÅ jävla tokig var han ju inte i Valencia heller, åtminstone inte inledningsvis. Sen blev det ju lite utförsbacke mot slutet, men helt klart en mycket bra spelare.
Citera
2009-08-19, 15:17
  #381
Medlem
rosenqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Hoppas verkligen inte dom härmat en av mina absoluta favoriter "Batigol"

Haha det har jag ingen aning om hörrudu, jag vet bara att det är ett utav hans smeknamn
Citera
2009-08-20, 14:22
  #382
Medlem
patrick59s avatar
Överskattad: Gerard Piqué, Barcelona.
Alltid det svaga kortet när Barca mönstrar sin starkaste elva. Saknar den viktiga förmåga att bryta motståndaranfall och passa i samma moment, vilket är ett jätteproblem - särskilt i en klubb som Barcelona som vill äga mycket boll. Dessutom inte mästerlig på sådant som de flesta mittbackar är bra på: huvud- och närkampsspel. Har läst fotbollsskribenter som kallat honom för en av världens bästa mittbackar, vilket har förvånat mig.

Underskattad: Mikel Arteta, Everton
En fantastisk spelare, som håller en jämn och hög nivå på den svåra positionen höger mittfält. Yttermittfältspositionerna brukar ju som bekant befolkas av spelare som är antingen dagsländor eller varannandagsspelare. Arteta har det mesta inklusive ett gott huvud och en stark karaktär. Och så har inte grabben fått göra en enda landskamp!
Citera
2009-08-20, 15:39
  #383
Medlem
serbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrick59
Överskattad: Gerard Piqué, Barcelona.
Alltid det svaga kortet när Barca mönstrar sin starkaste elva. Saknar den viktiga förmåga att bryta motståndaranfall och passa i samma moment, vilket är ett jätteproblem - särskilt i en klubb som Barcelona som vill äga mycket boll. Dessutom inte mästerlig på sådant som de flesta mittbackar är bra på: huvud- och närkampsspel. Har läst fotbollsskribenter som kallat honom för en av världens bästa mittbackar, vilket har förvånat mig.

Inte konstigt att dom skrev så då han var bäst i backlinjen hela förra säsongen trots sin låga ålder och ringa erfarenhet (några inhopp i Man U och en säsong i andraligan i Spanien tidigare i karriären).
Killen är bara 22 och gjorde det riktigt bra förra säsongen och kommer säkert göra det svårt för Mexikanarn och Milito att ta en plats i backlinjen igen.
Citera
2009-08-20, 16:15
  #384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serber
Inte konstigt att dom skrev så då han var bäst i backlinjen hela förra säsongen trots sin låga ålder och ringa erfarenhet (några inhopp i Man U och en säsong i andraligan i Spanien tidigare i karriären).
Killen är bara 22 och gjorde det riktigt bra förra säsongen och kommer säkert göra det svårt för Mexikanarn och Milito att ta en plats i backlinjen igen.
Glöm inte att alla mittbackar i Spanien är överskattade och kassa medan de i England är hårda och stabila. I Spanien kan man inte försvarsspela, som du vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in