Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Alexandre Song- Hör verkligen inte hemma i Arsenal.
Om något är väl killen underskattad? Har ju varit strålande mot Everton och Celtic och det jag såg av honom förra säsongen så såg man redan då att han började komma till sin rätt mer och mer...
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
En som var "underskattad" var Fernando Morientes...sån jävla grym spelare, men fick sitta en hel del på bänken i real madrid...har alltid tyckt det har varit så jävla synd och han fick inte riktigt den cred han förtjänade.
Njaa vete fan om jag skulle kalla honom underskattad.. fick ju ändå en hel del cred när han spelade i Real. Lyckades ju inte alls i Liverpool och de senaste säsongerna i Valencia har han ju knappast rosat marknaden om man ska vara snäll..