Citat:
En SJUKT överskattad spelare är Didier Drogba. Har aldrig sett honom göra något bra på planen och ändå höjs han till skyarna av alla anglofiler, främst Chelsea-fans då naturligtvis. Jag har i ärlighetens namn inte sett honom göra en enda bra match någonsin. Han bara springer runt och filmar...

Citat:
Du har tyvärr med eftertryck visat att du inte är särskilt kunnig i det här med fotboll. Jag ska förklara varför:
* Du tar dig friheten att dra till med att du minsann kan mer om fotboll än Viking. Redan här ringer ju varningsklockorna om att du är en pajas. Kan man något om fotboll så visar man det på andra sätt än att påstå att man kan mer om fotboll än andra.
* Du påstår att du aldrig sett Drogba göra en bra match. Givetvis ett tvättäkta "hål i huvudet-argument". Då kan jag ju dra till med att jag varken sett Messi eller Xavi eller Robben göra en bra match...och samtidigt skryta med att jag kan jävligt mycket om fotboll. Uppenbarligen finns det ju andra som sett Drogba göra bra matcher. Men du har tydligen tolkningsföreträde så det är vad du påstår dig ha sett som gäller.
* Ditt argument är tydligen att han bara springer runt & filmar. Ja, antingen är han väl då oerhört bra på att filma eftersom han är så uppskattad eller så gör han annat på planen också som du tydligen missat. Dessutom drar du här iväg en smiley som är svårbegriplig.
Alltså, bara för att internet finns så måste man ju inte gå ut & orera om allt som poppar upp i ens huvud. Här ansåg du att du kläckt sanningen om att Drogba egentligen på sin höjd är en medelmåtta & då måste du tala om det för oss andra. Att han är SJUKT överskattad. Okej då vet vi det. Intresseklubben har antecknat.
Sen finns det spelare i eliten som jag själv är lite tveksam till. Men man bör vara lite självkritisk & fundera över hur intressant det är för andra att läsa att spelare X är SJUKT överskattad. Har man inga riktiga argument att bygga det på utan det mest är en känsla man har, att någon i själva verket inte är något vidare, så får man nog respektera att folk som arbetar med fotboll tar ut spelaren i laget & ser kvalitéer. Sen har han ju gjort en del mål också Drogba, men det var kanske snedsparkar allihopa.
men att han inte var på någon hög nivå längre perioder ibland stämmer också.