Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Inte s konstigt om mnga med hgerbakgrund sker in till BFL om man betnker hur det ser ut i leden bland "huvudfienden". Svartskallar, adoptivgulingar och niggers som aldrig tidigare haft tilltrde till den etniskt rena bikerkulturen. Allt detta r ndrat nu. Jag nskar OMCS all lycka och framgng i det som komma skall.
Jag vet inte varfr folk vljer det ena eller andra gnget, men visst r det mycket tnkbart att gamla NS-folk inte gr ihop med personer med invandrarbakgrund (och tvrtom). ven om de delar livsstil som 1 % MC.
Men hittills verkar det som att principen nd varit att klubben gr frst och det har vl inte funnits ngon etniskt homogen 1 %-klubb?
Men samtidigt. Vad jag lst hr verkar BFL ju bjuda in "alla" till sin pub. Och de "nazimrken" som AB skrev om kanske var jrnkorset och inte swastikan.
Personligen har jag inga sympatier t ngot hll. Har knappt ens krt moped, n mindre MC. Men jag tycker att politik r intressant och om det nu r frgan om att ett gng representerar NS och ett annat "opolitisk mngkultur" kan det bli intressant att flja vad som hnder ven ur det perspektivet.
Ngon som vet?