2007-08-18, 11:31
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Outlaws och Brothers for life och dess prospects r farliga mnniskor. De r p riktigt. De frtjnar all respekt.
Nu tror jag du blandar ihop begreppen respekt och fruktan.

P riktigt r de definitivt.
Citera
2007-08-18, 12:29
Medlem
mrBatemans avatar
Det var skottlossning i centrala Vxj i natt, kan detta va relaterat till inflytten av BFL fr en vecka sedan, eller r det bara en slump? Tydligen s var den som skt usel skytt d det inte fanns en samlad trffbild.

http://www.smp.se/article/855383_101-0-0-0
Citera
2007-08-18, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Inte s konstigt om mnga med hgerbakgrund sker in till BFL om man betnker hur det ser ut i leden bland "huvudfienden". Svartskallar, adoptivgulingar och niggers som aldrig tidigare haft tilltrde till den etniskt rena bikerkulturen. Allt detta r ndrat nu. Jag nskar OMCS all lycka och framgng i det som komma skall.

Jag vet inte varfr folk vljer det ena eller andra gnget, men visst r det mycket tnkbart att gamla NS-folk inte gr ihop med personer med invandrarbakgrund (och tvrtom). ven om de delar livsstil som 1 % MC.

Men hittills verkar det som att principen nd varit att klubben gr frst och det har vl inte funnits ngon etniskt homogen 1 %-klubb?

Men samtidigt. Vad jag lst hr verkar BFL ju bjuda in "alla" till sin pub. Och de "nazimrken" som AB skrev om kanske var jrnkorset och inte swastikan.

Personligen har jag inga sympatier t ngot hll. Har knappt ens krt moped, n mindre MC. Men jag tycker att politik r intressant och om det nu r frgan om att ett gng representerar NS och ett annat "opolitisk mngkultur" kan det bli intressant att flja vad som hnder ven ur det perspektivet.

Ngon som vet?
Citera
2007-08-18, 13:32
Medlem
Vart ligger deras lokal och varfr r den ppen fr allmnheten ?
Citera
2007-08-18, 13:35
Medlem
Hmnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.A.W
Vart ligger deras lokal och varfr r den ppen fr allmnheten ?

ppen fr allmnheten = Inget att dlja.
Citera
2007-08-18, 13:37
Medlem
Hmnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fandorin
Jag vet inte varfr folk vljer det ena eller andra gnget, men visst r det mycket tnkbart att gamla NS-folk inte gr ihop med personer med invandrarbakgrund (och tvrtom). ven om de delar livsstil som 1 % MC.

Men hittills verkar det som att principen nd varit att klubben gr frst och det har vl inte funnits ngon etniskt homogen 1 %-klubb?

Men samtidigt. Vad jag lst hr verkar BFL ju bjuda in "alla" till sin pub. Och de "nazimrken" som AB skrev om kanske var jrnkorset och inte swastikan.

Personligen har jag inga sympatier t ngot hll. Har knappt ens krt moped, n mindre MC. Men jag tycker att politik r intressant och om det nu r frgan om att ett gng representerar NS och ett annat "opolitisk mngkultur" kan det bli intressant att flja vad som hnder ven ur det perspektivet.

Ngon som vet?

Ddskalle med korsade ben under har ocks beskrivits som "nazimrken" i andra sammanhang och hoplnkats med SS.

Det som tidningarna skriver skall man torka sig i rven med.
Citera
2007-08-18, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hämnd
ppen fr allmnheten = Inget att dlja.

Var ligger den d ?
Citera
2007-08-18, 13:44
Medlem
Hmnds avatar
skriv till deras kontaktadress och frga. Lnk till hemsidan finns i denna trd.
Citera
2007-08-18, 14:28
Bannlyst
......
Citera
2007-08-18, 14:49
Bannlyst
Ny hemsida btw
http://www.loyaltybfl.se/
Citera
2007-08-18, 14:51
Medlem
Loyalty BFl i sthlm har fr nrvarande ingen lokal, och nr den kommer s komemr den delas med Outlaws MC. Som frut hade sin lokal i Spnga.
Citera
2007-08-18, 14:54
Medlem
Frut! Har de flyttat eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här