2007-08-17, 15:56
Medlem
Citat:
Artikel i DN om Loyalty
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=681665

Enligt artikeln oven (DN) r flera av medlemmarna gamla NS. r den brottslighet de r dmda fr frn den tiden, eller har de gtt "vidare" i sin kriminalitet redan innan BFL?

Funderar p om medlemmarnas tidigare kriminalitet frmst r politiskt/ideologiskt motiverad och att de d kanske inte har s mycket egentlig kontakt med den "undre vrlden"?

Och kommer BFL:s val vad gller affrer, uppgrelser, samarbetspartners etc. frgas av medlemmarnas gamla vrderingar?

Det kanske inte spelar ngon roll i det lnga loppet, jag bara undrar.
Citera
2007-08-17, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fandorin
Enligt artikeln oven (DN) r flera av medlemmarna gamla NS. r den brottslighet de r dmda fr frn den tiden, eller har de gtt "vidare" i sin kriminalitet redan innan BFL?

Funderar p om medlemmarnas tidigare kriminalitet frmst r politiskt/ideologiskt motiverad och att de d kanske inte har s mycket egentlig kontakt med den "undre vrlden"?

Och kommer BFL:s val vad gller affrer, uppgrelser, samarbetspartners etc. frgas av medlemmarnas gamla vrderingar?

Enligt judebladet (ls. aftonbladet) s hade dom "nazimrken" p sig nr dom hotade att brnna ner ett hus(?) i tomelilla(?).

Men man ska inte lite fr mkt p judebladet.
Citera
2007-08-17, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fandorin

Att de inte skulle ha kontakter inom den undre vrlden verkar ju konstigt om man kommer frn de sammanslutningarna. Mnga av de som gtt vidare ur dessa organisationer r just den undre vrlden, det r folk som r inblandade bde i det ena och andra och har stora kontaktnt. Det kan mycket vl vara folk i stil med Tony Ohlsson mfl.
Citera
2007-08-17, 20:04
Bannlyst
Det verkar som om det kommer bli trngt ett tag framver och sverige r fr litet fr att dela mellan tre grupper + en halvseris. Det lr smlla bra snart om inte polisen r vldigt vaken.
Citera
2007-08-17, 20:20
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frågande Fredde
Det verkar som om det kommer bli trngt ett tag framver och sverige r fr litet fr att dela mellan tre grupper + en halvseris. Det lr smlla bra snart om inte polisen r vldigt vaken.
Vem r den halvserisa ?
Citera
2007-08-17, 21:26
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinkuken
Jag vet inte hur du funkar men jag hade ju aldrig gett pengar till ngon som br en vst som visar vem han r. Eftersom jag inte tillhr den s mystiska o spnnande 1%vrlden s hade jag ringt snuten direkt och "golat". De hade hittat honom p nolltid, jag hade identifierat honom och han hade ftt kken. Och angende det dr med respekt.
Det finns liksom lite fr mycket mc-klubbar som anser sig farliga idag fr att man skall ta dem p allvar.
Det krvs mer n en vst fr att bli "farlig".

Dom du skall frukta r dom i dom "mindre vstarna" typ X-Team ocH Red Devils som gr ALLT fr att tillfredstlla den stora klubben.
Dom "riktiga" kommer oftast inte krka ett hr p ditt huvud.
Citera
2007-08-17, 22:49
Medlem
Jaja. Jag tycker bara att de verkar ta myterna om sig sjlva p lite fr stort allvar. De farligaste r de som inte syns.
Citera
2007-08-18, 00:49
Medlem
Knns som de bara frsker gra sig ett namn av sigsjlva, aldrig hrt talas om dem...
Citera
2007-08-18, 04:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ichisebe
Knns som de bara frsker gra sig ett namn av sigsjlva, aldrig hrt talas om dem...

Outlaws MC eller vad?
Citera
2007-08-18, 05:28
Medlem
Sidhellacopters avatar
Outlaws och Brothers for life och dess prospects r farliga mnniskor. De r p riktigt. De frtjnar all respekt.
Citera
2007-08-18, 08:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ichisebe
du mste bo i en garderob!

Outlaws har vl tillbringat de senaste fem ren med att fiska fram folk som skulle kunna bli prospects s de skall kunna starta upp i Sverige. Jag tror inte att de kommer ligga p latsidan nr de vl komemr igng.
Citera
2007-08-18, 09:12
Medlem
Inte s konstigt om mnga med hgerbakgrund sker in till BFL om man betnker hur det ser ut i leden bland "huvudfienden". Svartskallar, adoptivgulingar och niggers som aldrig tidigare haft tilltrde till den etniskt rena bikerkulturen. Allt detta r ndrat nu. Jag nskar OMCS all lycka och framgng i det som komma skall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in