2014-12-28, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nytt-konto
Har slutat med tabletterna för ett år sen men när man läser den här tråden blir man riktigt sugen på att testa igen. Samtidigt när man tänker tillbaka på hur stora sömnproblem man fick av att använda dom och hur man spårade på dom tillsammans med alkohol kanske man ska hålla sig borta ändå...
Blir ju så om man använder dem på fel sätt.
Citera
2014-12-29, 03:19
Medlem
Nytt-kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Vad fick du för slags sömnproblem av dem?
Kunde knappt sova utan dom, vart som när man ligger och tänker på något och inte kan sova men istället för någon gång ibland så var det så alltid. Det jobbiga var ju att man visste ett enkelt sätt att slippa det... Och det var att ta en liten tablett. Det är få saker jag blir beroende av (socker är ett undantag) men vart helt fast i dom.
'
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Blir ju så om man använder dem på fel sätt.
Började med att jag delvfis använde dom på fel sätt och även som sömntabletter när man festat lite för mycket. Slutade med att jag behövde ta dom för att kunna sova ordentligt
'
Aldrig känt att jag sovit så bra som jag gör på dom tabletterna. Men är så glad att jag tog mig ur och vart normal igen men när jag tänker tillbaka så blir man ju påmind.

(har dock tagit någon enstaka när jag varit sjuk och inte kunnat sova och då fungerar dom klockrent)
Citera
2014-12-29, 17:03
Medlem
Är det härligt att kombinera Imovane + hasch?
Citera
2014-12-29, 17:23
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Ja, det är inga fel!
Citera
2014-12-29, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Ja, det är inga fel!
Kan fan inte äta större doser Imovane längre,tog två förut och spydde Kunde ta upp mot 9 st (67,5 mg) förut,funkar inte längre
Citera
2014-12-29, 18:30
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854

Helt okej blandning. Slipper bli nojjig av rökat, om man har lätt att bli det. Men tycker att imovane ska avnjutas för sig själv eller med en liten mängd alkohol!
Citera
2014-12-30, 02:11
Medlem
No6s avatar
När flumm-effekten på Imovane kommer så håller den endast i sig i en kvart eller nåt. Förut satt denna effekt i längre, nån timme iaf. Har de tagit bort nåt ämne eller? Jag har ingen tolerans. Finns det något jag kan göra för att förlänga denna effekten jag pratar om?
Citera
2014-12-30, 05:12
Medlem
--1--s avatar
Oj ser fram syner. Men somnar inte. En det lugnt och ta 2 10 mg till? Tack påbörjat det är på zolpidem. Place
Citera
2014-12-30, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
När flumm-effekten på Imovane kommer så håller den endast i sig i en kvart eller nåt. Förut satt denna effekt i längre, nån timme iaf. Har de tagit bort nåt ämne eller? Jag har ingen tolerans. Finns det något jag kan göra för att förlänga denna effekten jag pratar om?

Jag personligen har aldrig fått något flumm på Zopiklon. Hur ofta äter du denna medicin?
Första "ruset" är ju det bästa, går aldrig uppnå samma igen av egna erfarenheter.
Citera
2014-12-30, 13:10
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankziez
Jag personligen har aldrig fått något flumm på Zopiklon. Hur ofta äter du denna medicin?
Första "ruset" är ju det bästa, går aldrig uppnå samma igen av egna erfarenheter.
Hade ett 2 månaders uppehåll under hösten kände inte mycket av 7,5-15mg. Det stämmer att första ruset är det bästa, men det är inte det jag menar. Jag fick det ruset alltid och det höll i sig iaf 1-2 timmar. Nu tar det en kvart sen är flummet borta så nu måste jag i princip ta den nån timme innan jag lägger mig om jag vill somna med den flummkänslan. Jag bara undrar om de typ märkt att folk flummar på de och tagit bort lite av ett ämne i zopiklon så att denna effekt inte funkar lika länge. Någon som har koll på detta?

Ska se om jag kan byta till Stilnoct och se om den funkar bättre, gillade den inte förra gången men då hade jag ju faktiskt tolerans mot Imovane.
Citera
2014-12-30, 14:21
Medlem
Citat:
Hade ett 2 månaders uppehåll under hösten kände inte mycket av 7,5-15mg. Det stämmer att första ruset är det bästa, men det är inte det jag menar. Jag fick det ruset alltid och det höll i sig iaf 1-2 timmar. Nu tar det en kvart sen är flummet borta så nu måste jag i princip ta den nån timme innan jag lägger mig om jag vill somna med den flummkänslan. Jag bara undrar om de typ märkt att folk flummar på de och tagit bort lite av ett ämne i zopiklon så att denna effekt inte funkar lika länge. Någon som har koll på detta?

Ska se om jag kan byta till Stilnoct och se om den funkar bättre, gillade den inte förra gången men då hade jag ju faktiskt tolerans mot Imovane.
15 mg är inte en hög dos...Kör på 3-4 st Imovane
Citera
2014-12-30, 14:41
Bannlyst
Citat:

[b]Ska se om jag kan byta till Stilnoct och se om den funkar bättre, gillade den inte förra gången men då hade jag ju faktiskt tolerans mot Imovane.[/B9]
Nä Zopiklon är det verksamma ämnet.

Om du har tolerans mot Imovane har du också tolerans mot Stilnoct... Stilnoct är mer flummigt men mycket sämre till sömnen tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in