2012-12-25, 22:09
Medlem
M_Wittmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regis
Aja blir väll att äta dom ja har så får kvällen sluta som den gör, hehe Bättre än att gå runt å må piss!

Ska bli intressant att höra hur det gick. Men risken är väl stor att du inte kan berätta, eftersom du inte kommer att minnas.
Citera
2012-12-25, 22:17
Medlem
zcinners avatar
jag får stillisar utskrivet, och problemet jag känner är, när man trycker i sig 2st för att sova så vaknar man upp och kartan är uppkäkad och saker i lägenheten är flyttade. då jag aldrig minns vad jag gör när jag är påverkad känner jag ändå ett behov att känna ruset igen, men jag kan ej beskriva hur ruset känns då jag inte minns, har sätt mig själv 2 gånger då min inneboende filmade mig mer än så kan jag inte säga.
Citera
2012-12-25, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zcinner
jag får stillisar utskrivet, och problemet jag känner är, när man trycker i sig 2st för att sova så vaknar man upp och kartan är uppkäkad och saker i lägenheten är flyttade. då jag aldrig minns vad jag gör när jag är påverkad känner jag ändå ett behov att känna ruset igen, men jag kan ej beskriva hur ruset känns då jag inte minns, har sätt mig själv 2 gånger då min inneboende filmade mig mer än så kan jag inte säga.
Vad är problemet? Ge din inneboende kartan att gömma eller gör det själv. Man får enorma blackouts av stilnoct samtidigt som man blir lika flummigt, tyvärr underbart jobbigt.

PS: om du vill undvika blackoutsen som kan tendera att komma, testa på 15mg(1&½ Tablett), det ger mig för det mesta klart minne under hela ruset tills sömnen infinner sig (dock så blir jag inte mindre dum i huvudet av det som jag blir på 20 eller 40mg)

Edit: Bröt precis mitt uppehåll (som varade nästan 2 veckor) med 15 mg zolpidem.
Edit2: PANG!! haha
Senast redigerad av lolicon 2012-12-25 kl. 23:02.
Citera
2012-12-26, 02:42
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
De är faan den bästa medicin mot just de Benso kan slänga sig i väggen!

Ja dom är ju det dom små rackarna
Citera
2012-12-26, 02:45
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Tog iaf 15mg zopiklon nu! Får se om jag blir bättre Synd att dom inte håller i sig så länge bara :/ Men zolpidem går ut ännu fortare tycker ja. Aja blir väll att äta dom ja har så får kvällen sluta som den gör, hehe Bättre än att gå runt å må piss!

Ja dom skulle ha längre halveringstid!
Citera
2012-12-26, 20:09
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Ja dom skulle ha längre halveringstid!

Det vore nått. Oerhört flummigt och skönt rus på stilnoct, med en halveringstid på 5-6timmar iaf så hade det varit mycket bättre. Men det hade nog lett till endel skumma beteenden hos folk också.

Själv anser jag att det är 1-2timmars retardering av hjärnan att ta några 10or, men det är skönt att slippa tänka ibland.

vill man inte göra skumma saker så bör man skaffa sig ett open world spel, typ GTA.. Själv älskar jag att sänka några stillisar med en bärs o spela San anderas, glida omkring i bilarna o starta slagsmål på gatorna.. Men det kanske bara är jag

En fråga! Om jag tog 20mg nyss, o när de avtar tar 20mg till, osv osv och fortsätter så halva natten.. Funkar det? Eller måste ja lägga till 10mg på varje påfyllning?
Senast redigerad av Bongmon 2012-12-26 kl. 20:33.
Citera
2012-12-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Det vore nått. Oerhört flummigt och skönt rus på stilnoct, med en halveringstid på 5-6timmar iaf så hade det varit mycket bättre. Men det hade nog lett till endel skumma beteenden hos folk också.

Själv anser jag att det är 1-2timmars retardering av hjärnan att ta några 10or, men det är skönt att slippa tänka ibland.

vill man inte göra skumma saker så bör man skaffa sig ett open world spel, typ GTA.. Själv älskar jag att sänka några stillisar med en bärs o spela San anderas, glida omkring i bilarna o starta slagsmål på gatorna.. Men det kanske bara är jag

En fråga! Om jag tog 20mg nyss, o när de avtar tar 20mg till, osv osv och fortsätter så halva natten.. Funkar det? Eller måste ja lägga till 10mg på varje påfyllning?

Ingen anning faktiskt du får testa dig fram tryckte precis i mig 30mg zopi så jag vet att min kväll blir fri från allt jävelskap världen kastar mot mig
Citera
2012-12-27, 23:06
Medlem
Är det en bra ide' att testa att ta imovane när man vill sova efter lite tjack? Eller kan man lika gärna skita i imovanen?

Har ju förstått att imovanen ibland bara gör en skevare utan någon lugnande effekt. Vad säger ni? Hade nämligen velat kunna avsluta mitt race när jag känner för det och det enda som finns tillgängligt är då imovane samt alkohol.
Citera
2012-12-28, 00:28
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femfem
Är det en bra ide' att testa att ta imovane när man vill sova efter lite tjack? Eller kan man lika gärna skita i imovanen?

Har ju förstått att imovanen ibland bara gör en skevare utan någon lugnande effekt. Vad säger ni? Hade nämligen velat kunna avsluta mitt race när jag känner för det och det enda som finns tillgängligt är då imovane samt alkohol.
Ja, det är en bra idé. Ta 1-2 st Imovane och gå och lägg dig så kommer du somna. Det är när man undviker sömn-mode som man ofta blir flummig på Imovane.
Citera
2012-12-28, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja, det är en bra idé. Ta 1-2 st Imovane och gå och lägg dig så kommer du somna. Det är när man undviker sömn-mode som man ofta blir flummig på Imovane.

Ok tack!

Tänkte ta 1 st zopiklon 7.5mg på nyår klockan ca 10.00 och supandet börjar typ 15.00 (även tjack kommer att intas). Bör jag vara orolig för minnesluckor?

Dom gångerna jag tagit valium så brukar jag ta en mindre dos (5-10mg) på morgonen för att sedan dra ut på kvällen och supa. Brukar få sjukt sköna fyllor då så det är lite det jag eftersträvar även med zopiklon.

Tacksam för svar.
Citera
2012-12-28, 20:30
Medlem
M_Wittmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femfem
Ok tack!

Tänkte ta 1 st zopiklon 7.5mg på nyår klockan ca 10.00 och supandet börjar typ 15.00 (även tjack kommer att intas). Bör jag vara orolig för minnesluckor?

Det beror på hur snabbt du dricker. 7,5 mg Zopiklon är en terapeutisk dos och kan blandas med alkohol. Men du bör nog dricka lite försiktigare än du hade gjort om du inte tagit medicinen.

Ett tips är att inte ta med dig fler tabletter om du ska supa. Man gör dumma saker på fyllan (såsom att ta mer Zopiklon).
Citera
2012-12-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M_Wittmann
Det beror på hur snabbt du dricker. 7,5 mg Zopiklon är en terapeutisk dos och kan blandas med alkohol. Men du bör nog dricka lite försiktigare än du hade gjort om du inte tagit medicinen.

Ett tips är att inte ta med dig fler tabletter om du ska supa. Man gör dumma saker på fyllan (såsom att ta mer Zopiklon).

Ok tack för tipset då kör jag på det. Kombinationen lär ju vara rätt skön kan jag tänka mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in