2012-04-21, 21:21
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSune
Fattar ingenting. Har fått Zopiklon för sömn problem men jag blir bara trött och somnar. Inget rus alls.
Tog tabletterna lite tidigare bara för att se om nått skoj hände men inget. Tog en när jag druckit lite men hade ingen effekt alls (utom att jag somnade då förstås). Har provat Benzo tidigare men samma där,trött och somnar det är allt.

japp, så funkar dom i en månad eller så.. Sen händer det ingenting. dom är inte vidare bra som sömntabletter på mig för jag blev glad när dom fungerade och ännu mer nedstämd när dom slutade funka. Har inte känt nåt flum alls. Men jag hade ju dom för att sova på så jag testade inte ens det.

Tror inte det är nån höjdare i alla fall. Från början så var det gummiklubba 5 bakom örat med imovane. Sen slutade dom funka ganska fort.

Ta dom lite då och då, inte för att flumma utan för att sova när du verkligen behöver dom. Då håller det kanske i sig ett tag innan du blir tolerant
Citera
2012-04-21, 21:40
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Eh är du korkad på något sätt eller? Du får zopiklon för sömnproblem "men du blir bara trött och somnar". Det är det som är grejen. Zopiklon / stilnoct ger knappt något rus alls. Det är en mer eller mindre värdelös medicin att flumma på. Ska du flumma kan du ju faktiskt ta och skaffa riktigt knark istället.

I början när jag tog zolpidem så fick jag sköna hallisar på så låg dos som 10mg. Varade ungefär en månad och det var riktigt skönt att flumma på.
Citera
2012-04-21, 22:42
Medlem
Citat:
Eh är du korkad på något sätt eller?
Jaha så folk tar inte Benzo och liknande på för rusets skull ? Fel av mig,missförstog. Ursäkta så hemskt mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av chaser (old)
är det någon annan än jag som upplever ett härligt välbefinnande av stilnoct?
Citat:
Ursprungligen postat av Håller med (old)
så jävla sanslös tablett! Man blir så innåt helvete skum.
Citat:
Just när jag gick in i min förhoppningsvis nya arbetsplats kom känslan Yiihhaaa!!! i'm in heaven!!
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Själv får jag skön eufori men tyvärr kommer man bara ihåg början av ruset sen är det oftast svart.
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
Zopiklon är riktigt najs...
Efter +30mg så mår man som en kung.

Zolpidem är jag lite mer försiktig med.. Tycker man blir scizofrent galen på dom.. Uppskattar inte det ruset riktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
jag blir mer väck på imovane än stilnoct.
Citat:
Ursprungligen postat av Necrotic-Cortex
Har inte knaprat Zopiklon speciellt mycket men de gånger jag gjort det har varit freaky och roliga. Enligt en kvinnlig bekant så blir man 'snuskig' på Zopiklon.

Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Yes, Imovane och Stilnoct (framförallt Imovane) är just nu min tillflykt från en massa shit
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Stilnoct gav mig ruskiga hallucinationer, nojade om att det var en lönnmördare ute efter mig å lite liknande
Citat:
Ursprungligen postat av Necrotic-Cortex
En gång så blandade jag med ett par öl, utan tolerans och fick för mig att jag skulle sova på golvet i köket. Sagt och gjort. Blev liggandes där hela natten
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Zopiklon är fint skit, dock får jag ut så jävla låga doser så det håller bara en vecka. Fast "ruset" håller bara i ca 2½ timme för mig sen är jag helt back to normal, tar jag en till då så blir jag bara enormt pigg å går loss på en massa gruvarbetare i GTA IV :
Citat:
Ursprungligen postat av Labadal
har precis vart igång på 7,5 zopiklon aka Imovane.. Men fan finns det inget sätt att få en boost på denna vackra flummighet, vill fortsätta flumma..
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
jag behöver ca 5mg zopi i snoken för å bli lite go å småmysig, 15mg däremot kan jag bli riktigt vimsig av (minnesluckor) men beteer mig normalt.
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Jag har käkat så mycket psykedelia i mina dagar och jag tror att det kan vara orsaken till att jag lätt hallucinerar även på zolpidem.
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Jag skulle nog kalla det 3D-seende. Så najs när bokstäverna kryper ut ur skärmen och börjar orma sig
Citat:
Ursprungligen postat av purezone
zopiklon ger mig hallisar, behöver bara 7,5mg så börjar saker och ting röra på sig rejält och färger smälter in i färger.
Senast redigerad av SixtenSune 2012-04-21 kl. 23:04.
Citera
2012-04-22, 00:18
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Ge er på att snorta Imovane bättre effekt och det smakar inte så hemskt.

Du är ju sjuk i hela ditt/andra rövhåll! då kan man ju lika väl ta en rövpanna då så slipper smak/oset från tabletterna! vet inte om det är smak eller lukt! men det är en jobbig effekt. bättre o ta oralt eller röv förre näsa!
Citera
2012-04-22, 00:30
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSune
Jaha så folk tar inte Benzo och liknande på för rusets skull ? Fel av mig,missförstog. Ursäkta så hemskt mycket.

Z-analoger är inte rusgivande. Bara för att man får hallisar så betyder det inte att man blir berusad på det. Och vem går till Vc och drar en rövarhistoria för att få en z-analog så man får lite hallisar?

Benso är rusgivande och går knappt att jämföra med zopiklon då det är två olika saker.
Citera
2012-04-22, 00:41
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Z-analoger är inte rusgivande. Bara för att man får hallisar så betyder det inte att man blir berusad på det. Och vem går till Vc och drar en rövarhistoria för att få en z-analog så man får lite hallisar?

Benso är rusgivande och går knappt att jämföra med zopiklon då det är två olika saker.

berätta mer är uppe i 30mg zopiklon nu!
Citera
2012-04-22, 00:43
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack i näsan!!
berätta mer är uppe i 30mg zopiklon nu!

Det märks flicka lilla.
Citera
2012-04-22, 00:59
Medlem
Citat:

Vänta nu! Vad är din definition på "rusgivande" ? Jag har då sannerligen blivit berusad på zolpidem!
Citera
2012-04-22, 01:01
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Det märks flicka lilla.

det är svårto srkva!
Citera
2012-04-22, 01:33
Medlem
tror att dom flesta som brukat zolpidem och zopiklon har märkt att det är lättare att hålla sig till någolunda rekomenderad dos på zopiklon! för visst fan blir man som en apa på zolpidem!!
Citera
2012-04-22, 01:53
Medlem
FORZAJUVE87s avatar
Citat:

Z-analoger är ju närbesläktade med benso (anses väl tom. till vis del vara ett s.k. bensopreparat).
Citera
2012-04-22, 01:54
Medlem
FORZAJUVE87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack i näsan!!
det är svårto srkva!

Varför går du inte o lägger dig om du tryckt i dig en massa zopiklon/zolpidem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in