2009-11-29, 02:24
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Det är så här jag har kärkat och har nu 2 kvar.
Jag vill bli ricktigt flöddig sen gå lägga mig. och vill ha lite mer synpunkter så jag har valjmöhligheter. OM jag nu ska jag röka dom.
Ska jag ta dom eller inte motiver antingen eller
Citera
2009-11-29, 02:33
Bannlyst
Kan du inte svälja en oralt och sedan snorta upp den sista i snoken så har du gjort det bästa och anklaste av det hela?
Citera
2009-11-29, 02:39
Medlem
FizzyWhomacks avatar
[quote=kstrom]Röv pump utan pump då?
Men grejen är ju den att kommer jag verkligen bli så mycket väckare av 2 till?
Annars kan ju spara dom och kunna vara ångest fri och social nån dag.
Men så du säger mest väck genom snort och svalg på kan man ju bara själva=
Citera
2009-11-29, 02:53
Medlem
Astronomics avatar
Fan, det blir nog en Zopliklon ändå, är sjukt sugen. Har intagit 5 Ikto och 2 Valium samt en stark öl. Det är ändå läggdags snart. Vad säger FB folket, ska jag banga eller köra?
Citera
2009-11-29, 02:54
Medlem
Astronomics avatar
Kan tillägga att jag inte känner mig så värst flummig, mer social bara.
Citera
2009-11-29, 02:59
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Frågan är ju om det går köra upp pillret som det är utav fall jag inte hittar pump.
Måste inte filtrera rövpanna eller?
Citera
2009-11-29, 04:43
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Frågan är ju om det går köra upp pillret som det är utav fall jag inte hittar pump.

Det går att köra upp den som den är där bak men det blir inget snabbt påslag som det blir när man löser den.

Det behövs ingen filtrering.
Citera
2009-11-29, 04:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Det går att köra upp den som den är där bak men det blir inget snabbt påslag som det blir när man löser den.

Det behövs ingen filtrering.

Detta är även min erfarenhet, man kan trycka upp en tablett hel i tvåan men effekten dröjer på sig jämnfört om man krossar den och löser upp den i lite vatten.

Filtrering behövs inte när det kommer till rektalt intag, åtminstående kan jag inte tänka mig det för jag har aldrig testat det.
Citera
2009-11-29, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack

Tar ju inte mer än 30~ min för det att slå, oralt. Istället för att sitta och klura på rövpanna hade du kunnat ta några jävlar.
Citera
2009-11-29, 13:23
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Tar ju inte mer än 30~ min för det att slå, oralt. Istället för att sitta och klura på rövpanna hade du kunnat ta några jävlar.

Fast just z-analoger slår dubbelt i tvåan...
Citera
2009-11-29, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Fast just z-analoger slår dubbelt i tvåan...
Går det bra att röka imovane i folie? är beredd att prova om de är grönt, vill höra era erfarenheter?
Citera
2009-11-29, 15:39
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
Går det bra att röka imovane i folie? är beredd att prova om de är grönt, vill höra era erfarenheter?

Alltså...nej, jag skulle säga att det bara är ikto, nitra och flun som är värda att rökas, och då hoppas jag du har tekniken inne! Faktum är att Imovane slår bättre i röven än rakt in i armen så ska du göra nåt annat än att svälja dom får du ta i stjärten tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in