2026-08-09, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjalvmordavpolis
Undertecknad brukar krossa sina zolpidem och snorta dem istället, tycker det är trevligt.

Nån mer som gör så?

Har också hört att folk gör detta, sett en göra det med. Det borde ju smaka äckligare än det mesta jag kan föreställa mig. De är ju vattenlösliga så det går ju. De slår ju rätt snabbt om man äter dom. Vet inte vad det gäller effekten om effekten blir starkare. Varit nyfiken på att göra det.
Citera
2026-08-23, 17:09
Medlem
Lowhos avatar
Tog precis 10mg imovane, ej tagit sen i maj så min tolerans borde vara låg/obefintlig men jag känner fan skit lite av dom och det har gått 45 minuter sen intag snart. Jag har tagit oxy sporadiskt senaste tre veckorna, senast igår men på rätt låga doser på 20-25mg, åt även en hel del oxascand för två veckor sen. Men oxyn bygger väl inte korstolerans på imovane? och oxascanden var så länge sen så toleransen borde väl med sjunkit?

Ere safe om jag drar å köper några folkisar och tar det med 10mg imovane till? Vill ju fan känna något, alltid fått sköna rus/highes innan på imovane, även när jag tagit det tätt inpå varandra.
Citera
Idag, 01:10
Medlem
Fick ett paket (30 tabletter) ca var 4-5 vecka av min tidigare läkare som tyvärr har slutat. När jag skulle förnya receptet fick jag ett uttag där någon annan läkare skrev MAX 3 TABLETTER I VECKAN, dvs förpackningen ska räcka i 10 veckor istället för 4-5.

Har minskat min användning men nu är jag inne på drygt sjunde veckan och tabletterna är slut och sömnbristen är hemsk. Är det någon idé att försöka förnya receptet innan det gått 10 veckor eller kommer jag få missbruksstämpel i journalen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in