Citat:
Ursprungligen postat av
chrissepisse
Som du skrev. Jag har slagit i mig både imo och stilnoct. Då krossar jag pillrena och lägger till typ 2-3ml vatten. Rör runt och sen dra upp med ett bra filter typ micronfilter. Aldrig med ciggfilter!!
Jag trodde jag kunde slippa den äckliga smaken man får av zopiklon om skjöt det men icke sa nicke. Smaken kommer direkt som med dos fast det är den där äckliga järn smaken.
Gjorde bort mig på en fest för en väldans massa år sen när jag slog i mig allt jag kunde.
Gick in på toaletten lite småfull och löste upp 3st 10mg stilnoct. Pangade i mig dom och jävlar vilken resa(det lilla jag kommer ihåg) men var så väck så gick ut ur badrummet utan att plocka undan blodiga verktyg🫣
Pinsamt för mitt ex då det var hennes fest med hennes kollegor. Väldigt pinsamt och hon skällde ut mig duktigt, vilket är helt förståeligt.
Är det nå fler här som iv’at z-analoger?
Vilken tycker ni är bäst, zopi eller zolpi?
3 stillisar iv på fyllan det måste dragit på något fasansfullt.
Usch det måste varit rejäl ångest efteråt

Beklagar att det där hände. Har själv gjort en del skumma saker runt folk på benso och dess liknande preparat. Hur är det med dig idag? Flyter livet på någorlunda?
Har aldrig IV:at z-grejer. Bromazepam som är en av de få benso som går hyffsat enkelt att lösa upp har jag däremot slagit i mig när jag hade några öl i kroppen. Skjutsen, effekten osv var ju något väldigt speciellt. Är det samma med detta? Skjuts och liknande? Nu undviker jag att skjuta öht sedan ett tag tillbaka då min tolerans är rätt okej. Att svälja, snorta eller röka grejer ger mig i stort sätt vad jag behöver. vad det gäller ekonomi så behöver jag inte dryga ut effekten av det jag tar, kan bara ta mer.
Sen fixeringen, manin, självskadandet, oron över infektioner, att missa lite av lösningen, att ha blåmärken och gömma sig, den obefogade skammen... Ja fyfan. IV bruket är en helt annan nivå av missbruk än något annat jag har varit med om. Som du och resten vet så hindrar inget eller något oss från att aldrig släppa tankarna när vi får ett klockrent svar. Att vissa droger aldrig blir på samma sätt utan nålen. Rutinen i att fixa till en lösning. Som mark Renton sa i Trainspotting"With gods help I will conquer this horrible affliction.". Efter ljungfrun blir vi aldrig detsamma. Där och då sålde vi en del av våra själar till djävulen för denna livstiden.