2016-04-07, 20:15
Medlem
får man ökad hunger av stilnoct?
Citera
2016-04-08, 11:11
Medlem
Jag får ökad hunger av Imovane, Blir så sugen på allt skräp man kan äta och är hungrig heeela tiden. Har hört att det kan vara samma med stilnoct.
Citera
2016-04-08, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dollydorisen
Jag får ökad hunger av Imovane, Blir så sugen på allt skräp man kan äta och är hungrig heeela tiden. Har hört att det kan vara samma med stilnoct.

Hur handskas du med detta?
Citera
2016-04-08, 18:21
Medlem
Imovane och zoplicon har jag fått utskrivet när jag var rätt slutarbetad och stressen började sabba min sömn. Inte för att jag hade svårt att somna - slocknar som ett ljus på kvällarna - men jag vaknade efter fyra-fem timmar med hjärnan i högvarv. Doktorn tänkte att det kunde förlänga sömnen men icke sa nicke. Jag upplevde ett visst välbefinnande innan jag sömnade - fattar den hypnotiska aspektekten - men sedan smakade det bensin i munnen dagen efter. Har aldrig testat att flumma på dem, det kanske man ska göra. Vettig flumdos om man inte har tolerans...?
Citera
2016-04-08, 22:41
Medlem
Är man seg i huvudet dagen efter man ätit imovane?

Har ett viktigt prov imorgon på morgonen så undrar ifall jag kan ta en imovane nu.
Citera
2016-04-08, 22:57
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuckofDeath
Imovane och zoplicon har jag fått utskrivet när jag var rätt slutarbetad och stressen började sabba min sömn. Inte för att jag hade svårt att somna - slocknar som ett ljus på kvällarna - men jag vaknade efter fyra-fem timmar med hjärnan i högvarv. Doktorn tänkte att det kunde förlänga sömnen men icke sa nicke. Jag upplevde ett visst välbefinnande innan jag sömnade - fattar den hypnotiska aspektekten - men sedan smakade det bensin i munnen dagen efter. Har aldrig testat att flumma på dem, det kanske man ska göra. Vettig flumdos om man inte har tolerans...?

15 mg är nog lagom skulle jag säga.
Citera
2016-04-08, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svinbefruktaren
Är man seg i huvudet dagen efter man ätit imovane?

Har ett viktigt prov imorgon på morgonen så undrar ifall jag kan ta en imovane nu.

Kan hända i början. Men annars skulle jag säga att Imovane är perfekt på det viset att den inte gör en trött dagen efter.
Citera
2016-04-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PartyByMyself
Kan hända i början. Men annars skulle jag säga att Imovane är perfekt på det viset att den inte gör en trött dagen efter.

Aight, perfekt.
Citera
2016-04-08, 23:29
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinbefruktaren
Aight, perfekt.
En viss segjet finns jo. Hade varit försiktig om det är en tidig tenta. 2.5-5 mg för den ovane med lindrigt sömnbesvär imo.
Citera
2016-04-08, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 340340
får man ökad hunger av stilnoct?

Tvärtom för mig iallafall, tappar matlusten nästan helt.
Citera
2016-04-10, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 340340
Hur handskas du med detta?

Tyvärr har jag ätit allt jag inte bör så jag måste noga tänka mig för så jag inte äter mer än innan. Och att jag måste skilja på hunger och sug. Annars vad jag vet ska man inte gå upp i vikt av själva tabletten utan att den kan ge stort sug på mer mat och slisk,jag blir riktigt kolhydratssugen och alltid hungrig typ.
Citera
2016-04-11, 19:08
Medlem
populopiduss avatar
Äntligen slutat med rävgiftet Stilnoct efter två år. Efter 4 dagar kan jag äntligen sova igen, och fy fan så mycket bättre sömnen blir. Behöver 2 timmar mindre sömn nu med och all äcklig dagabstinens är borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in