Citat:
Ursprungligen postat av
eisapeitte
Föreslår att du adderar lyrica eller alkohol och tar liknande dos.
Bra råd där hörru. Vet en kille som är helt fredlig i vanliga fall som misshandlade två personer med en hammare nyligen, efter att ha blandat Imovane och alkohol. Han minns ingenting av händelsen och är i övrigt ingen pundare utan en skötsam medborgare. Som tur var klarade dom sig utan allvarligare skador men det kunde fan gått hur som helst.
Har för övrigt själv gjort bort mig vid ett flertalet tillfällen på z-analoger även om det bara rört sig om otroligt pinsamma sms, facebook-uppdateringar, samtal etc etc. Även om det är petitesser i sammanhanget skapar det en oerhörd ångest, och i mitt fall har det inte ens handlat om att blanda med alkohol utan "endast" överdosering av Imovane och Stilnoct.
Grejen är att din logik helt försvinner. Det spelar ingen roll om du är världens mest sansade person i nyktert tillstånd eller till och med när du är asfull. Du blir fucked up. Att vakna dagen efter, tro att allt är frid och fröjd, se allt man skrivit/gjort. Se dom tomma kartorna och inte minnas ett skit. Den ångesten. Den starten på dagen. Fy fan.
Har lovordat z-analoger flera gånger tidigare i denna tråd, men jag tar tillbaka det. Fan vad dom förstört mycket för mig dom äckliga små tabletterna. Sen beroendet skiten ger om du leker för mycket och för länge med skiten. Det kryper sig på bakifrån och attackerar dig när du som minst anar det. Äter upp dig inifrån.
Ta endast i ordinerad dos för sömn
eller helst inte alls är mitt råd och blanda för i helvete inte med alkohol.