2007-07-26, 14:52
Medlem
LastCaresss avatar
Tja, diverse prover från Tena Lady och dylika företag, och, årsredovisningar som sagt
Citera
2007-07-26, 16:33
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Fixa en ny msn adress, och spela singeltjej som vill ha lite kul, börja försiktigt, för att sedan kåta upp han som fan, givetvis har du då jobb med hög lön, perfekt ålder mm.
Ge honom falska förhoppningar!
Citera
2007-07-27, 02:32
Medlem
Amazon-mannens avatar
..Och när ni ska träffas dyker ingen upp.På MSN är det då bara att svara något i stil med att "hon" träffat en cool arab med egen restaurang e.t.c. "som vet hur man behandlar en Dam" Bör reta upp polaren till 101 %.
Citera
2007-07-27, 10:05
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiljan
Det här är en grymt störande idé och helt laglig . Ett större företag råkade skicka fax till min hemtelefon. Telefonen ringde med 1-2 timmars mellanrum under natten, vilket senare resulterade i en utdragen telefonsladd. Enda lösningen på morgonen var att själv leta reda på numret till företaget för att sedan bli vidarekopplad till någon som kunde stänga av meddelandet. Fick inte ens en jävla ursäkt

Exaktchya
Har man förmånen att kunna skicka från skyddat nummer blir pranket perfekt. Kanske kan det funka att slå in #31#innan själva destinationsnumret på faxen?
Lagligheten är klart en fördel, man kan ju inte hjälpa om man fått tag i fel nummer liksom.

Fittor som inte kunde klämma ur sig en liten ursäkt, en jävla faxton i örat mitt i natten är väl lagom upphetsande kan jag tänka.
Citera
2007-07-27, 14:51
Medlem
ketchupflaskans avatar
Svensken von svensken och amazon-mannen, par i brott :P haha aa det lät jävligt frestande, får nog ta och regga en ny msn-adress. Funderar även på att få han till att cama och sen hänga ut han på nätet eller dra printscreens och skicka hem dem till hans familj på posten
Citera
2007-07-27, 15:04
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ketchupflaskan
Svensken von svensken och amazon-mannen, par i brott :P haha aa det lät jävligt frestande, får nog ta och regga en ny msn-adress. Funderar även på att få han till att cama och sen hänga ut han på nätet eller dra printscreens och skicka hem dem till hans familj på posten
Ja dra igång och håll oss uppdaterade
Citera
2007-07-27, 15:05
Medlem
Freedom Fighters avatar
Ring honom dagtid, eftersom han förmodligen sover då
Citera
2007-07-27, 15:20
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom Fighter
Ring honom dagtid, eftersom han förmodligen sover då

Ja det borde han ju göra efterspm han ringer så flitigt på natten, bra idé, men ska ta mig an en e-mailadress snart så får vi se hur det går. Skål!
Citera
2007-07-27, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ketchupflaskan
Ja det borde han ju göra efterspm han ringer så flitigt på natten, bra idé, men ska ta mig an en e-mailadress snart så får vi se hur det går. Skål!

Gratis sms? spamma "*f". För varje sms ringer en fax 2 gånger
Citera
2007-07-27, 16:09
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regord
Gratis sms? spamma "*f". För varje sms ringer en fax 2 gånger

ja jävlar jag har ett smsme konto ju! Fan vad bra att du påminde mig TACK!!!

Citera
2007-07-27, 17:25
Bannlyst
gå in på http://www.ltnbd.se och leta upp en bra busstid, denna tid går sedan att skicka till mobil som sms helt gratis och så ofta som man vill.
Citera
2007-07-27, 19:53
Medlem
ketchupflaskans avatar
Ah! Tack för alla underbara förslag, nu har han ett helvete att vänta sig! tack tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in