Citat:
Ursprungligen postat av ketchupflaskan
Hej alla glada, nu är det så att jag inte är särskilt glad pga ett jävla pundhuvud som ringer och väcker mig och tjejen mitt i natten när man ska jobba, Jävligt irreterande. Så nu ber jag er alla om hjälp om att hitta på en fin hämnd, jag har hans telenummer, hans adress, msn, namn och ålder.
Vad ska man hitta på för skoj? Tar emot tips med glädje, tack på förhand.
Skål

Du kan ju ringa tillbaka till typen då, antingen många gånger vid allehanda tider. Det är ju att betala tillbaka med samma mynt.....
Sedan kan du ju fråga vad han sysslar med, kanske skälla ut honom och be han dra åt helvete....
Ytterligare ett sätt är att anmäla typen till polisen, kan du visa att han ringt många gånger och på "obekväma" tider så räknas det som trakasseri, vilket är brottsligt och straffbart. Det är nog inte så kul för den ringande typen om polisen ringer och frågar vad han sysslar med. Det är ju en fin hämnd som borde få honom att fatta.......
Sedan tycker jag väl inte det är så farligt att han ringer på natten, när du ändå ska jobba..... Värre vore det väl om du låg och sov då.........