2007-07-24, 22:15
Medlem
OmgHaxxs avatar
Måste rösta på LéKriss förslag lät som en bra idé
Citera
2007-07-25, 01:56
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Mörda honom.
Citera
2007-07-25, 09:50
Medlem
En annan klassiker är ju helt klart Sverigehäftet!
Citera
2007-07-25, 11:57
Medlem
Avföring via post? Det brukar få dom flesta att fatta!
Citera
2007-07-25, 12:59
Medlem
NorrMoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ketchupflaskan
Hej alla glada, nu är det så att jag inte är särskilt glad pga ett jävla pundhuvud som ringer och väcker mig och tjejen mitt i natten när man ska jobba, Jävligt irreterande. Så nu ber jag er alla om hjälp om att hitta på en fin hämnd, jag har hans telenummer, hans adress, msn, namn och ålder.

Vad ska man hitta på för skoj? Tar emot tips med glädje, tack på förhand.

Skål
Du kan ju ringa tillbaka till typen då, antingen många gånger vid allehanda tider. Det är ju att betala tillbaka med samma mynt.....

Sedan kan du ju fråga vad han sysslar med, kanske skälla ut honom och be han dra åt helvete....

Ytterligare ett sätt är att anmäla typen till polisen, kan du visa att han ringt många gånger och på "obekväma" tider så räknas det som trakasseri, vilket är brottsligt och straffbart. Det är nog inte så kul för den ringande typen om polisen ringer och frågar vad han sysslar med. Det är ju en fin hämnd som borde få honom att fatta.......

Sedan tycker jag väl inte det är så farligt att han ringer på natten, när du ändå ska jobba..... Värre vore det väl om du låg och sov då.........
Citera
2007-07-25, 19:38
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorrMoppen

Sedan tycker jag väl inte det är så farligt att han ringer på natten, när du ändå ska jobba..... Värre vore det väl om du låg och sov då.........

Jag skulle inte jobba natt, jag låg och sov, jag är en person som är ganska beroende av min sömn innan jag går till jobbet därför blir jag rätt sur när fanstyget ringer och väcker mig...

Jag har försökt ringa och skälla ut han men han lägger bara på eller stänger av telefonen :/
Citera
2007-07-26, 04:44
Medlem
Doktor.Kesos avatar
Citat:
Hej alla glada, nu är det så att jag inte är särskilt glad pga ett jävla pundhuvud som ringer. --

Vad ska man hitta på för skoj? Tar emot tips med glädje, tack på förhand.

Skål

Be någon ringa (helst en tjej det är mer trovärdigt) hans flickvän om han har någon och säg att hans gonorétester är klara.

Runka i en kondom, knyt ihop den och lägg den i hans brevlåda. Alternativt knyt inte ihop den.

Leta upp en överkörd grävling eller ngt dylikt längs vägen, lägg den i en stort paket och skicka till honom med en budfirma.
Citera
2007-07-26, 05:39
Medlem
invisible_suns avatar
gå till vårdcentralen och säg att du tror att du har fått klamydia. uppge killen som sexuell kontakt - han får inte reda på vem det är som angett honom som sexkontakt, utan bara att han kan vara smittad av en sexuellt överförbar sjukdom. det kommer inte dröja länge innan han blir kallad och då sitter du där och skrattar
Citera
2007-07-26, 10:31
Medlem
Tiljans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
Om du har tillgång till en fax någonstans kan du ställa den på återuppringning om faxet inte går fram. Jag skickade en gång ett blankt papper till en snubbes mobil, men eftersom mobilen inte kunde ta emot fax och faxen inte fick iväg sitt fax så upprepade maskinen uppringningen efter två minuter.
Så höll det på hela dagen. Jag kan tänka mig att det är hyfsat irriterande att få en faxton i örat varje gång man svarar i telefonen (de flesta stänger antagligen av telefonen efter ett tag, men mitt offer hade som uppgift att ta emot vissa viktiga samtal. Det var telesäljarens hämnd på en onödigt otrevlig chef på ett företag, f.ö)

Det här är en grymt störande idé och helt laglig . Ett större företag råkade skicka fax till min hemtelefon. Telefonen ringde med 1-2 timmars mellanrum under natten, vilket senare resulterade i en utdragen telefonsladd. Enda lösningen på morgonen var att själv leta reda på numret till företaget för att sedan bli vidarekopplad till någon som kunde stänga av meddelandet. Fick inte ens en jävla ursäkt
Citera
2007-07-26, 12:07
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Jag skulle inte jobba natt, jag låg och sov, jag är en person som är ganska beroende av min sömn innan jag går till jobbet därför blir jag rätt sur när fanstyget ringer och väcker mig...

Jag har försökt ringa och skälla ut han men han lägger bara på eller stänger av telefonen :/
Vad hindrar dig från att göra samma sak? Stäng av telefonen på natten, det gör jag.
Citera
2007-07-26, 14:48
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Vad hindrar dig från att göra samma sak? Stäng av telefonen på natten, det gör jag.

Ingenting visserligen, men det är inte bara till mig han ringer till han ringer till min tjej oxå, det är så det har börjat, sen har jag vart oförsiktig nog att inte skydda numret i slumret när jag ringt för att skälla ut han.
Citera
2007-07-26, 14:51
Medlem
Flytande_argots avatar
Vänta till han är bortrest en vecka och så drar du dit och dumpar lite räkor/räkskal i brevinkastet. När han kommer hem vill han förmodligen flytta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in