2007-07-23, 02:51
Medlem
ketchupflaskans avatar
Hej alla glada, nu är det så att jag inte är särskilt glad pga ett jävla pundhuvud som ringer och väcker mig och tjejen mitt i natten när man ska jobba, Jävligt irreterande. Så nu ber jag er alla om hjälp om att hitta på en fin hämnd, jag har hans telenummer, hans adress, msn, namn och ålder.

Vad ska man hitta på för skoj? Tar emot tips med glädje, tack på förhand.

Skål
Citera
2007-07-23, 02:59
Medlem
Amazon-mannens avatar
Beställ hem årsredovisningar från företag. Brukar vara tjocka luntor. Är helt gratis. Och därmed helt lagligt att beställa till andra.
Roligt att komma hem och inte få upp ytterdörren då 30 kilo urbota tråkig ekonomiläsning blockerar dörren
Citera
2007-07-23, 03:05
Medlem
ketchupflaskans avatar
Haha det kanske skulle vara nått Får se vad det blir, tack för tipset, mer tack!
Citera
2007-07-23, 04:05
Medlem
Groutsides avatar
Anmäla personen försvunnen till polisen kan vara småkul. De ringer upp familjen, bekanta som blir jätteoroliga. Säg bara att du är sambon.

Annars är det ju lite kul att lägga knark i brevlådan, och återigen ringa polisen. Alternativt tändvätska i brevinkastet, en klassiker ju.

Förresten, det finns 4000 såna trådar, sök på tips hämnas

Mvh
Citera
2007-07-23, 14:43
Medlem
ketchupflaskans avatar
okej, tack för tipsen, var lite smått trött när jag skrev och irreterad men mod får nog ta bort om det är så. tack tack än en gång
Citera
2007-07-23, 15:00
Medlem
MonkeyWizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groutside
Anmäla personen försvunnen till polisen kan vara småkul. De ringer upp familjen, bekanta som blir jätteoroliga. Säg bara att du är sambon. Mvh
Mer än lovligt olagligt och ganska korkat.
Jag vet att de flesta av er anser att poliser är pack men stjäl inte resurser som betalas med våra skattepengar som är till för att rädda liv.
Citera
2007-07-23, 15:05
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Lej en pundare som får spöa upp honom med ett bollträ.
Citera
2007-07-23, 22:08
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Lej en pundare som får spöa upp honom med ett bollträ.

Nja riktigt så långt över styr ska det nog inte få gå
Citera
2007-07-23, 22:18
Medlem
LéKrisss avatar
Om du har tillgång till en fax någonstans kan du ställa den på återuppringning om faxet inte går fram. Jag skickade en gång ett blankt papper till en snubbes mobil, men eftersom mobilen inte kunde ta emot fax och faxen inte fick iväg sitt fax så upprepade maskinen uppringningen efter två minuter.
Så höll det på hela dagen. Jag kan tänka mig att det är hyfsat irriterande att få en faxton i örat varje gång man svarar i telefonen (de flesta stänger antagligen av telefonen efter ett tag, men mitt offer hade som uppgift att ta emot vissa viktiga samtal. Det var telesäljarens hämnd på en onödigt otrevlig chef på ett företag, f.ö)
Citera
2007-07-23, 22:36
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
Om du har tillgång till en fax någonstans kan du ställa den på återuppringning om faxet inte går fram. Jag skickade en gång ett blankt papper till en snubbes mobil, men eftersom mobilen inte kunde ta emot fax och faxen inte fick iväg sitt fax så upprepade maskinen uppringningen efter två minuter.
Så höll det på hela dagen. Jag kan tänka mig att det är hyfsat irriterande att få en faxton i örat varje gång man svarar i telefonen (de flesta stänger antagligen av telefonen efter ett tag, men mitt offer hade som uppgift att ta emot vissa viktiga samtal. Det var telesäljarens hämnd på en onödigt otrevlig chef på ett företag, f.ö)

Det där lät riktigt hyffsat!!
Citera
2007-07-23, 22:42
Medlem
snoochriss avatar
Alltså... alltid dessa jävla års-redovisningar, man ser dom i var 3dje inlägg i varje "hämnd-tråd"
Citera
2007-07-23, 22:46
Medlem
ketchupflaskans avatar
Verkar som att det är ett populärt påhitt, någon som har lite erfarenheter av att ha åkt på en lunta års-redovisningar som kanske kan berätta om det är värt att skicka det till snubben ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in