2007-07-27, 21:01
Medlem
Krakatoas avatar
Vänta tills han drar på semester, köp ett gäng vita möss och stoppa ner i brevinkastet. När han kommer tillbaka är det musskit överallt, hur många möss som helst och allt är söndergnagt.
Citera
2007-07-27, 21:18
Medlem
hängballens avatar
blanda kaustiksoda och tapetklister och smörj underredet på hans bil så fräter det som fan
Citera
2007-07-27, 21:28
Medlem
Smecks avatar
hihihihihihi

Mitt tips är att sätta in en / flera annonser på blocket med relativt billigt eller "bortskänkes" saker, försök vara hyffsat seriös så många personer nappar.
In med hans namn, hemnummer och såklart, kan eventuellt nås på mobil / mail
Lovar att han kommer bli svinglad när det ringer massa personer kl tidigtihelvetepålördagmorgonen.
Du kan lika gärna fläska på med tradera o andra liknande sidor också
Citera
2007-07-27, 21:51
Medlem
grens avatar
Faxtipset kan kompletteras med Vägverkets hämtfax. Du slår upp ett regnummer på deras hemsida, varpå du får upp ungefär hälften av uppgifterna om fordonet. Om du vill ha mer detaljer så kan du knappa in ditt faxnummer, så skickas de dit. Lista ut resten själv.

TS: Om jag förstått allt rätt så har pundaren haft någon relation till tjejen och sen ringt eftersom han hoppats på mer. Därefter har du ringt upp honom och skällt ut honom?
Citera
2007-07-27, 23:50
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Faxtipset kan kompletteras med Vägverkets hämtfax. Du slår upp ett regnummer på deras hemsida, varpå du får upp ungefär hälften av uppgifterna om fordonet. Om du vill ha mer detaljer så kan du knappa in ditt faxnummer, så skickas de dit. Lista ut resten själv.

TS: Om jag förstått allt rätt så har pundaren haft någon relation till tjejen och sen ringt eftersom han hoppats på mer. Därefter har du ringt upp honom och skällt ut honom?

Tack för tipset!

Till din fråga:

Dom hade en "relation" för kanske 2-3 år sedan, men det var aldrig nått intimt utan snackade mest om ditten och datten sen blev han lite påträngande och hon sa ifrån, senare efter det har hon fått höra att han var en mytoman som hade ljugit om diverse saker som inte stämde om henne och han själv, ja ni kan ju lista ut vad den lögnen handlade om. Så hon tog bort han från msn och allt sådant, tillochmed hans telefonnummer. Sen nu på senare tid har ringt och lagt på eller flåsat i luren, Därför har jag försökt fåtag på idioten och därför ska han nu få smaka på hämndens bitterljuva smak.

Citera
2007-07-28, 00:20
Medlem
grens avatar
Jag tycker det låter som du är mycket ord och liten verkstad.

Knacka på dörren och ge honom tre enkla alternativ:
1) Ni diskuterar som vuxna människor
2) Ni slåss
3) Han lämnar er ifred direkt, så slipper ni 1) och 2)

Gör det inte svårare än det faktiskt är. Fixa problemet istället för att skjuta det framför dig. Risken är bara att det blir värre.
Citera
2007-07-28, 02:03
Medlem
Bob Luntas avatar
Om du har möjlighet att ta dig in hos honom när han sover så är ju superlim alltid en rolig leksak.
Jag misstänker att de flesta skulle bli skapligt irriterade om de vaknade med vänster hand runt ballen och höger hand på kinden eller nån annan rolig kombination...
Citera
2007-07-28, 02:39
Medlem
Har skitit i en plastpåse och slängt på en snubbes ruta en gång, skar snitt i påsen sen slunga jag den hårt som fan... jävla fitta hoppas han skrubbade med
händerna sen.
Citera
2007-07-28, 03:21
Medlem
Domedagens avatar
lagg in en annons pa knullkontakt med foto.. att han e gay

soker kille

ser att manga tips e samma jag hade rekommenderat

forut gick det att bestalla fax ... gar fortfarande till hemtelefon dock ej mobil
da ringer dom som fan till han.. och inget arbete for dig..

resekataloger e kul o bastalla...

tv shop..
Citera
2007-07-28, 15:10
Bannlyst
Jag vet två sätt! Skriv hans telefonnummer på alla sedlar du äger och skriv någon sexuell invit, typ "jag tar den i tvåan". Sedan betalar du med sedlarna.
Något lite elakare är att fejka ett brev från närmsta ungdomsmottagning där du skriver att en patient som testats positiv för HIV har uppgett ditt offer som tidigare sexuell kontakt och skriv en tid ungefär en månad fram i tiden att komma in för provtagning. Gärna tidigt som fan på morgonen för att vara extra elak.
Citera
2007-07-28, 22:53
Medlem
barbarapappas avatar
bara för att vara riktigt tråkig måste jag kommentera att det lära bli en upptrappning? Där du hämnas och sen ska han hämnas osv. Men väldigt bra förslag har det kommit, jag tycker HIV förslaget var ett jävligt roligt förslag! Han lär få jävligt stor ångest, ge han vad han tål och publicera resultaten!
Citera
2007-07-29, 16:01
Medlem
ketchupflaskans avatar
Hej allesammans!

Nu har jag gjort följande: Skickat cirkus 100 sms där det står en massa roliga saker eller bara är tomma till honom, ja nattetid såklart

Har även rådslagit med ett par polare om man eventuellt skulle genomföra HIV prylen eller nått annat skoj, får se återkommer med mer info. Ha det bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in