2011-01-16, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinTim
Tyvärr har jag bara halva skämtet. För en himla massa år sedan var jag på en träff i Linköping då vi spelade Utopia. Han som vi var hos jobbade i en livsmedelbutik. Han hade tagit hem ett mjölkpaket och haft det hemma i snart ett år. När det gått 51 veckor hade han tänkt sätta tillbaka det.. saken är den att det stog inte år då på datummärkningen....

Vilken halva var din?
Citera
2011-01-16, 22:30
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Fick tips när jag läste på Fb om ett sjukt bra prank som jag provade på en polare för ett tag sedan!

Lade upp en annons på blocket med ett PS3 med massa spel, 4 kontroller och annat skit. Hittade på en trovärdig historia till priset, som var lågt utav bara helvete.

Skrev i annonsen att jag inte svarade på mail och att det var först till kvarn som gällde. Hans mobil ringde oavbrutet i några timmar innan jag var snäll nog och sa att det var jag som lagt upp annonsen och plockade bort den.

Han tyckte det var ett sjukt bra skämt och vi skrattar åt det fortfarande =)

Samma polare la en gång sitt resultat av en kemilaboration i skolmaten. Det var en klump av lite aromatiska ämnen som man lade i badkaret för att få skum som doftade gott. Detta lades iaf i soppan så den smakade tallbarr den dagen. Det var för övrigt inte alls giftigt, det kollades upp innan.

Låna böcker i polares namn när vi lämnades ensamma i biblioteket var också roligt.
Citera
2011-01-19, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inglorious-me
fin tråd. 40 sidor material från människor som inte kan det mest grundläggande med att vara människa - att respektera andra.

lite sorgligt.

Välkommen till flashback din låglivade jäkel!
Citera
2011-01-19, 00:33
Medlem
Var på en övning på Flygbasjägarskolan på Såtenäs något år innan de la ner.
Iallafall stod vi uppställda på i logementet och befälen skulle kontrollera våra skåp så allting stod rätt till. Detta var en stickkontroll som vi var oförberedde på.

Iallafall började befälet i ena hörnet för att jobba sig neråt. Sedan kom han till skåpet bredvid mitt och han hade precis avslutat genomsökningen av mitt skåp när man höde något dämpat från andra sidan salen "Nej nej nej för helvete..." Befälet slängde upp skåpsdörren och ett iltjut ljuder i hela salen. Det ryker så förbannat och skriker som helvete!

Någon hade kört ett prank och knutit upp en snubbelmina (de skriker högt som tusan, lite som ett inbrottslarm)

Befälet nästan ramlar bakåt och tar skydd! Blev ett jävla liv om det men ingen tog på sig det och det dog väll ut med tiden
Citera
2011-01-19, 05:39
Medlem
satumuss avatar
Haha helt underbar tråd, suttit och garvat en timma nu så kände det var dags att dela med sig av något kul man gjort under sin ungdom.

Jag kör på med samma stil som TS då, haha.
Jag och min bror beslöt oss en sommarkväll för att dra ut och åka lite bräda, sagt och gjort, väl framme ser vi en kvarglömd hjälm samt en ryggsäck. Jag säger att jag är skitnödig och min bror börjar gapskratta och pekar på ryggsäcken samtidigt som han försöker lugna sig, jag förstår vad han menar och börjar rota runt i ryggsäcken varav ja fann en matlåda och en massa tomma fack. Asgarvandes hukar jag mig och skiter i ett av ytterfacken samt lägger en klick i matlådan och lägger sedan tillbaka ryggsäcken på samma plats vi fann den på. Och tror faan dyker ägaren upp, en liten kille på kanske tio år som blivit ditskjutsad av sin farsa, undertiden han går och hämtar ryggsäcken samt sin hjälm gör både jag och min bror vårat bästa för att hålla oss för skratt. När bilen väl åkt låg vi båda på backen och garvade så vi lipade, detta var förmodligen ett av de roligaste sakerna jag upplevt någonsin, sån humor har jag!
Citera
2011-01-19, 06:17
Medlem
djgoebbelss avatar
  • Har tillsammans med tre kompisar en dimmig natt flyttat på ett par cementgrisar som var till för att spärra av vägen som gick genom torget, en väg som varit avstängd några veckor. Jag föreställer mig alla bilförare överlyckliga över att vägen, som många avskytt har varit avstängd, blivit öppnad igen och kör rakt på. Även de som måste rycka ut och sätta cementgrisarna rätt också - för oss krävdes det 4st att lyfta dem så de måste varit några för att sätta tillbaka dem.
  • Har bytt plats på lite tavlor och foton hos en kompis när han hade husfest förut och föräldrarna var borta. Hoppas verkligen att de sedan går runt och tänker: 'Vafan, den där tavlan var väl i vardagsrummet förut? Nej, jag måste inbilla mig...', eller något liknande.
  • Letat reda på en bit tejp på en fest och sedan tejpat för baksidan av munstycket till vattenkranen på toan, så att vattnet sedan helt skvätter över de som tänkt tvätta händerna. Det var hysteriskt kul att sitta och smutta på sin öl medan man betraktade hur folk kom ut från toan med blöta tröjor.
Citera
2011-02-24, 20:17
Medlem
spammade en kompis gmail på en massa sexsidor och sexchatter och bad om foton skickade dit så skulle jag svara med telefonnummer och facebook åt dom

blir kul när han sen varje dag loggar in för att kolla sina mail får se dessa förslag

synd man int ser hans min dock
Citera
2011-02-24, 20:23
Medlem
RoaldDahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geeten
har du blivit ägd nån gång av mig eller?

Var inte det lite väl rasistiskt?
Citera
2011-02-24, 20:27
Medlem
RoaldDahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senapsgas
Midsommar 07, vi alla var relativt dragna och glada. Hade suttit i bastun och tänkte gå ut och kyla ner mig för en till rond i bastun. Ute stod tre polare och en av dom hade också bastat. En av killarna som bara var på besök gav mig en plastgaffel och sa: gör något. Och jag gjorde.. Tryckte in gaffeln i röven (inte med pikarna) och sedan gav det till killen som rökte. Utan att tveka körde han in gaffeln in i munnen med handtaget först. Han visste inte att jag hade haft den i röven. Vd förvånad han blev när han fick veta att jag hade haft den i röven.

Det var inte så "Anonymt" men roligt

Varför körde han in gaffeln i munnen??
Citera
2011-02-24, 20:42
Medlem
har ni förslag på pranks man kan köra på vännen som bor 450km härifrån ?
Citera
2011-02-24, 21:53
Medlem
RoaldDahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludd3
Personligen så älskar jag practical jokes och har gjort allt från att pissa i ölglas =D

Vadå pissa i ölglas? Tar du med dem till toaletten på restaurangen då eller?
Citera
2011-02-24, 22:47
Medlem
PastorAstors avatar
Planterade plastblommor i grannens blomrabatt. Månader efter att den äkta varan vissnat prunkade mina plastblommor så färggrant i rabatten. Det var rätt kul att se honom gå och vattna långt in i december...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in