2014-11-09, 20:48
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milan.Sevo
Hoppas han drar sig tillbaka för gott, helst ska han lämna landet.
Stick du istället.
Citera
2014-11-10, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
En fantastiskt rolig karl, tråkigt om han har spritproblem. Igår var han i högform iaf, och presenterade och sålde sin nya bok "Vägvalet". Önskar Björn allt gott.
Vad för sorts bok är det? Hur lång är den?
Citera
2014-11-10, 02:55
Medlem
ispiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Lång?!
Vad fan menar du?
Citera
2014-11-10, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ispik
Lång?!
Vad fan menar du?
Hur många sidor boken är på ungefär? Det är intressant att veta om man överväger att införskaffa boken och vill uppskatta när man kan tänkas ha tid att läsa igenom den.
Citera
2014-11-10, 16:24
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
En fantastiskt rolig karl, tråkigt om han har spritproblem. Igår var han i högform iaf, och presenterade och sålde sin nya bok "Vägvalet". Önskar Björn allt gott.
För 2 veckor sedan skrev han på facebook att halva var klar, nu är det färdigtryck och ute på försäljning.
Inte illa pinkat, men seriöst?
Citera
2014-11-10, 16:35
Medlem
Jaha, Björn lägger av ....igen.
Citera
2014-11-10, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
För 2 veckor sedan skrev han på facebook att halva var klar, nu är det färdigtryck och ute på försäljning.
Inte illa pinkat, men seriöst?

Ja hur genomarbetad är då boken. Det tog Marx typ 5 år att kriva Kapitalet, och när han dog hade han inte ens kommit till hälften av boken (Engels avslutade den efter Marx död).
Citera
2014-11-10, 16:58
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Ja hur genomarbetad är då boken. Det tog Marx typ 5 år att kriva Kapitalet, och när han dog hade han inte ens kommit till hälften av boken (Engels avslutade den efter Marx död).
13 oktober var det, inte två veckor sedan, sorry.
Citat:
När jag lämnade Realisten började jag skriva på en liten bok. Idag firar jag 100 000 tecken vilket enligt planen borde vara ungefär halva boken. Firandet blev en liten promenad i det fria med min vän mungigan.
Men den var klar den 24/10, elva dagar senare.
Citat:
Efter en längre promenad i det underbara höstrusket skrev jag i går det sista på boken och skickade till Logik förlag. Nu håller vi tummarna för att de inte sågar manuset totalt. Därefter är det lite småfixande innan boken går på tryck. Jag känner mig som ett barn inför julafton.
https://www.facebook.com/bjorn.bjorkqvist.svp/timeline
Citera
2014-11-10, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
13 oktober var det, inte två veckor sedan, sorry.

Gör det någon skillnad tycker du?

Med det inte sagt att jag inte stödjer utgivningen, jag hoppas jag får köpa boken.
Citera
2014-11-21, 23:43
Medlem
SvP-Finns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Boken är 128 sidor lång, alltså inte särskild lång: http://www.arminius.se/bjorkqvist-bj...mjuk-parm.html
Citera
2014-11-22, 09:17
Medlem
Citat:
Märkligt av massmordsideologin Marx skapare att ta så lång tid på sig att skriva sådant litterärt avskräde. Kanske berodde på att han var en total odugling i alla avseenden.

Bra författare kan ofta skriva saker rätt snabbt.
Citera
2014-11-22, 16:48
Medlem
UUUUUUs avatar
Citat:
Jaha, Björn lägger av ....igen.

Vart kommer denna information ifrån? Har han lagt av igen? Ska han inte fortsätta jobba politiskt i Färgelanda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in