2025-10-27, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Dan Eriksson har skrivit ett internbrev om detta.
Men se där.
Var finns det att läsa?
Citera
2025-10-27, 16:11
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Men se där.
Var finns det att läsa?

Skriv till Dan så kanske du får ta del av det. Jag tänker inte delge dig mer.
Citera
2025-10-27, 22:44
Medlem
Citat:
Dan Eriksson har skrivit ett internbrev om detta.

Hoppsan! Är inte dan den typen som är "ordentlig" och dessutom björns tidigare arbetsgivare? Verkar rätt osannolikt att dan skulle skicka ut ett brev inom DFS gällande björn? Om inte Dan har ett personligt agg mot Björn eller ett förhållande med Björns ex. 😅
Citera
2025-10-28, 05:55
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:

Säger du A så får du också säga B, eller så håller du käften. Ladda upp internbrevet i en PDF och posta här, eller citera texten direkt här. Att Björn slulle vara informatör åt Säpo/Expo ser jag som en 50/50 chans. Med ett så struligt liv så greppar man nog varje halmstrå man kan få tillslut, oavsett sagda övertygelser. Men då ska man ha på fötter också.
Citera
2025-10-28, 08:47
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framobak123
Hoppsan! Är inte dan den typen som är "ordentlig" och dessutom björns tidigare arbetsgivare? Verkar rätt osannolikt att dan skulle skicka ut ett brev inom DFS gällande björn? Om inte Dan har ett personligt agg mot Björn eller ett förhållande med Björns ex. 😅

Han gjorde samma mot Jonas men blev en film han laddade upp.
Citera
2025-10-28, 08:55
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Säger du A så får du också säga B, eller så håller du käften. Ladda upp internbrevet i en PDF och posta här, eller citera texten direkt här. Att Björn slulle vara informatör åt Säpo/Expo ser jag som en 50/50 chans. Med ett så struligt liv så greppar man nog varje halmstrå man kan få tillslut, oavsett sagda övertygelser. Men då ska man ha på fötter också.

Hänvisar till mitt inlägg i DFS-tråden.

(FB) Det fria Sverige, allt om DFS (F.d. spekulationstråden)
Citera
2025-10-28, 09:24
Medlem
Citat:
Han gjorde samma mot Jonas men blev en film han laddade upp.

Sånt där bör väl främst skada honom själv, alltså att han ska försöka karaktärsmörda andra nationella när han hamnar i konflikt med de.

Läste även din kommentar i tidigare tråd gällande att Björn Björkqvist skulle vara säpoagent och att förmodligen Christian Petersson är den som pratat med en fd expo angående detta. Rimligtvis gäller väl detta bilian osman? Eller umgår petersson med fler vänstervridna?
Citera
2025-10-28, 11:08
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Hänvisar till mitt inlägg i DFS-tråden.

(FB) Det fria Sverige, allt om DFS (F.d. spekulationstråden)

Ut med internbrevet här eller i DFS tråden. Det skadar ingen om den informationen läggs upp här.
Citera
2025-10-28, 11:11
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ut med internbrevet här eller i DFS tråden. Det skadar ingen om den informationen läggs upp här.

Är ett stulet brev så måste isf skriva av det manuellt, något säger mig att du inte kommer tro på det ändå.
Citera
2025-10-28, 14:17
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Är ett stulet brev så måste isf skriva av det manuellt, något säger mig att du inte kommer tro på det ändå.

Ett stulet brev? Lägg bara upp en kopia här. Antingen genom att klistra in texten eller ta en skärmdump. Det låter samtidigt som att du själv är lite tveksam, kanske för att du inte talar sanning? Enligt min mening, och som jag tidigare delat med mig av här, har Björn fullständigt gjort sig omöjlig i nationella sammanhang för överskådlig framtid, med tanke på hans oförmåga att sluta trakassera och hota sina tidigare flickvänner och andra människor, samt samla på sig domar för just detta. Om det dessutom stämmer att han agerar som informatör åt Expo eller Säpo, blir det naturligtvis ännu mer allvarligt. Och även om han redan har förstört sitt anseende, så vore det ytterligare en anledning till att alla nationella poddar framöver bör tala om Björn på samma sätt som man i dag talar om Pavel Gamov.
Senast redigerad av -Hengpung- 2025-10-28 kl. 14:22.
Citera
2025-10-28, 16:26
Medlem
Citat:

Och där visade du att du är ett jävla troll.
Citera
2025-10-28, 16:42
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ett stulet brev? Lägg bara upp en kopia här. Antingen genom att klistra in texten eller ta en skärmdump. Det låter samtidigt som att du själv är lite tveksam, kanske för att du inte talar sanning? Enligt min mening, och som jag tidigare delat med mig av här, har Björn fullständigt gjort sig omöjlig i nationella sammanhang för överskådlig framtid, med tanke på hans oförmåga att sluta trakassera och hota sina tidigare flickvänner och andra människor, samt samla på sig domar för just detta. Om det dessutom stämmer att han agerar som informatör åt Expo eller Säpo, blir det naturligtvis ännu mer allvarligt. Och även om han redan har förstört sitt anseende, så vore det ytterligare en anledning till att alla nationella poddar framöver bör tala om Björn på samma sätt som man i dag talar om Pavel Gamov.

Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Och där visade du att du är ett jävla troll.

In your face niggers.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in