2007-09-16, 00:45
Medlem
Luffsens avatar
Milan gick innan säsongen ut och sa att Champions League, och cuperna som följer en CL vinst är huvudmålet. Jag är rädd att Inters ägare Moratti tänker likadant och vill ha CL titeln över allt annat. Jag tror detta (dessvärre i mina interista ögon) öppnar för Juventus som öppnat starkt och kan lägga fokus enbart på inhemska cupen och ligan. Tror även Roma kan hänga på ett tag men vad händer om Totti blir skadad? Större delen av deras spelsystem bygger ju på att han finns på planen. Var rätt säker på att de skulle värva en stor o stark centertank typ Zigic och spela Totti som släpande men inte.
Nåväl Inter verkar vila Ibra,maicon,stankovic och nån spelare till imorgon, detta gör att jag inte känner mig säker på vinst mot Catania.
Förövrigt svagt av Adriano att först gå ut o be om ursäkt om hans säsong ifjol (om drickandet,festandet osv) och lova skärpning och 100% fokus på fotbollen till denna säsong för att sedan göra om misstagen igen. Detta har jag egentligen inget belägg för då jag inte vet om Adriano fortsatt sina dåliga vanor, men jag antar det då han är aldelles för talangfull för att inte bli utagen till CL truppen oavsett formkurva.
Citera
2007-09-16, 10:41
Bannlyst
Någon som vet om Inters match sänds idag?
Citera
2007-09-16, 11:11
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaki
Någon som vet om Inters match sänds idag?

http://www.tvmatchen.se/
Citera
2007-09-16, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
http://www.tvmatchen.se/

Tackar, gött den sändes
Citera
2007-09-16, 15:04
Medlem
Varför är inte Zlatan med?
Citera
2007-09-16, 15:11
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Varför är inte Zlatan med?

Han vilas för CL tror jag.
Citera
2007-09-16, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Han vilas för CL tror jag.
Okej. Iochförsig är ju Crespo och Adriano inga dåliga ersättare.
Citera
2007-09-16, 16:51
Medlem
Fula Gubbens avatar
Zlatan är på plan nu, med ett konstigt flin på läpparna hela tiden. Använder han droger?

Inter har någon sorts B-uppställning, men kontrollerar ändå läget ganska bra. Adriano hade mycket boll och försökte både det ena och det andra, men jag tycker fortfarande det ser tungt och nervöst ut när han drar igång. Mot bättre försvar än Catanias skulle han se direkt dålig ut, tror jag.

Crespo har kort hår. Cambiasso inget hår alls.

<slut på rapporten>
Citera
2007-09-16, 19:13
Medlem
Luffsens avatar
Skön vinst idag Det är dock lite skrämmande att i princip hela Inters spel bygger på Zlatan. Deki,Il Capitano,Ibra,Suazo, vilades alla idag men segern var stabil ändå. Styrkebesked!
Citera
2007-09-16, 19:29
Medlem
Roma gjorde en stabil insats och imponerar utan att förta sig, medan Juventus förlorade mot Udinese. Roma fortsätter att spela snyggt och effektivt även om de fick hjälp av att Reggina fick fullfölja med endast tio man.

Di Natales målform håller i sig. Han följde upp de två målen mot Ukraina med att göra matchens enda mål mot Juventus på bortaplan. Annars är det stor nostalgi att se de gamla hjältarna som gjorde mål i denna omgången, Vieri, Crespo, Recoba och Totti.
Citera
2007-09-16, 20:29
Medlem
Fula Gubbens avatar
FORZA RECOBA.

El Chino är tillbaka. Kanske.

Juventus förlust är ganska illa, eh?
Citera
2007-09-17, 14:20
Medlem
Killswitchs avatar
Tycker det är värt att uppmärksamma Juan's mål mot Reggina. Någon sa att han var mittbackarnas Ronaldinho, kanske ligger nåt i det

http://www.youtube.com/watch?v=QhN3JCFivi8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in