Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Snarare så att Inter spelade precis som de hade en spelare utvisad... för helv... Att stå emot Udinese, som inte är ett bottengäng, i 35 min med en man mindre i den oerhörda hettan på San Siro är oerhört starkt. Att Cordoba gör självmål är ju 100% otur. Spelet som Inter visade upp innan utvisningen var exemplariskt och mycket bättre än t. ex Juventus spel mot Livorno igår. Som en intersupporter är jag inte ett dugg oroad inför fortsättningen på säsongen.
Det var väll lika hett för Udinese och inter verkade ju ha backat hem ganska mycket så de fyllde upp tomrummen. Nej jag är inte heller oroad för inters fortsättning denna säsongen, bara första omgången spelad
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
Hoppas du skämtar, tycker inte Udinese hade någon farlig målchans i andra halvlek förutom målet, som var ren bondröta.
Inter spelade verkligen inte bra i andra men Udinese var totalt uddlösa framåt.
Inter spelade verkligen inte bra i andra men Udinese var totalt uddlösa framåt.
Okej jag tyckte det var ganska mycket boll inne hos Inter, Floro Flores hade ett mycket bra läge tex... Inter skulle avgjort detta redan i första halvlek då de spelade mycket bra! ett måll till iaf... cruz hade ett gyllene läge men bomma, istället kom en onördig utvisning tidigt i andra och inte fick backa hem i värmen och udinese fick chansen att komam in i matchen vilket också gav utdelning i slutet.

Mitt förslag är lika självsäkert som realistiskt... Roma kommer hamna 25 poäng eller mer före de babyblå smygnazisterna från landet. Deal?