Citat:
Ursprungligen postat av Roby88
Zach.. tror du verkligen på Rosina? han har ju inte haft den bästa säsongen i år..
Vad han visat mellan skadorna är i mina ögon fan så mycket mer än flera som nämns av Donadoni, så ja,
jag tror på honom, stenhårt tom. Men jag tvivlar starkt på att Donadoni delar mina åsikter i den frågan. Inte på nå vis sagt att jag har fel dock...
CL,
Som jag sa i CL-tråden så tror jag ändock på Roma. Romas form senaste månaden har varit katastrofalt dålig, enda som stuckit ut i positiv bemärkelse är De Rossi. Mancini har ju i sanningens namn varit rätt kass även han den senaste tiden jämfört med hans fina höst.
Och De Rossi hade som sagt feber under Real-matchen medan Totti spydde i halvtid. Den formstarkaste och den viktigaste var alltså sjuk. Formen var kass och Juan gjorde sin första match på en månad. Och ändå vann dom. Och nu väntar en retur där Real kommer anfalla, och anfalla, och anfalla. Låter som ett perfekt scenario för ett lag som förmodligen, då formen infinner sig, är absolut snabbast i världen på att ställa om till attack.
Och hur formen än ser ut då så lär den inte vara sämre än vad den varit. Och De Rossi lär sannolikt inte vara sjuk, föga troligt Totti heller.
Inter? Vinner man med 4-1 borta mot Roma, när Romas form var god, så kan man nog göra två på LFC med. Dom snackar om att Rafa och LFC är så grymma i just CL, men Mancinis cup-facit är inte så jävla illa det heller.
Milan tror jag stenhårt på. Men är väl just därför det skiter sig. Hittar dock inget som tyder på förlust även om Arsenal är ett förbannat bra lag.
Sjukt tråkigt att missa dagens matcher. Men Reggina...