2008-05-08, 17:28
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Det handlar nog inte om det, men om man ska se krasst på det så är den unge högerbacken man har Digao inget att ha kvar. Sagnol är helt okej back och har väl en tre år kvar.
Syftar inte bara på högerbacken utan på Inzaghi, Ronaldo, Seedorf, Maldini osv.
Citera
2008-05-08, 17:32
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Det handlar nog inte om det, men om man ska se krasst på det så är den unge högerbacken man har Digao inget att ha kvar. Sagnol är helt okej back och har väl en tre år kvar.
Digao är ju bara där för att Kaká är där

Men är inte han mittback?
Citera
2008-05-08, 17:35
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Syftar inte bara på högerbacken utan på Inzaghi, Ronaldo, Seedorf, Maldini osv.

Men dessa spelare, undantaget Ronaldo, värvades när de var i s k "bra ålder" så det finns ingen anledning nu att sälja dem. Ronaldo kommer dock inte att spela mer i Milan känns det som, hans kontrakt går ut.

Och jag förstår inte hur du kan klaga på Inzaghi som är i galen målform nu, Seedorf kanske är lite mer upp och ned men å andra sidan har han alltid varit det. Och Paolo... ja han är ju bara kungen, han skulle kunna spela i tio år till.

Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Digao är ju bara där för att Kaká är där Men är inte han mittback?

Jag tror att hans primära roll är mittback, men han kan också spela på högerkanten vad jag vet. Sen att han egentligen är där för lite andra orsaker... ja, så får det väl vara också.
Citera
2008-05-08, 17:37
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Men dessa spelare, undantaget Ronaldo, värvades när de var i s k "bra ålder" så det finns ingen anledning nu att sälja dem. Ronaldo kommer dock inte att spela mer i Milan känns det som, hans kontrakt går ut.

Och jag förstår inte hur du kan klaga på Inzaghi som är i galen målform nu, Seedorf kanske är lite mer upp och ned men å andra sidan har han alltid varit det. Och Paolo... ja han är ju bara kungen, han skulle kunna spela i tio år till.
Menar bara att de kanske behöver tänka lite framåt, Pato finns ju men sen är det väl väldigt tunnt på anfallssidan?
Jag menar Gilardino är ju ingen höjdare vad jag förstått.
Citera
2008-05-08, 17:44
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Menar bara att de kanske behöver tänka lite framåt, Pato finns ju men sen är det väl väldigt tunnt på anfallssidan?
Jag menar Gilardino är ju ingen höjdare vad jag förstått.

Pato är extremt bra ja, han kom in direkt och gjorde mål i ett Milan som inte var i balans. Gila gillar jag på något sätt, han har ändå oerhörda krav ifrån sin omgivning och kanske på sig själv med, har ändå gjort de två senaste åren över tio mål, i år dock har han inte kommit rätt alls...

Jag skulle hålla kvar honom, men om ett bra bud kommer så skulle jag överväga det, det beror på lite vad som händer med Ronaldinho, nu verkar det ju rinna ut i sanden så..
Citera
2008-05-08, 17:45
Medlem
zzwampens avatar
Paloschi kommer ju, men nej det finns kanske inte så många förutom Pato, Inzaghi, Ronaldo och Gilardino och egentligen bara Pato, Paloschi och Gilardino som inte är gamla. Men Milan behöver väl egentligen inte så många anfallare med tanke på deras julgran.
Citera
2008-05-08, 19:03
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Vad är det för fel på ledningen i Milan?
Varför vill man ha så gamla spelare som möjligt hela tiden?
Äh, Sagnol bör ju ersätta Cafu som reserv/alternera med Oddo och då minskar ju faktiskt snittåldern.
Citera
2008-05-09, 11:00
Medlem
Sagnol vore ett bedrövligt beslut när samma klubb har en väldigt bra vänsterback i Lahm.
Fortsätter att förundras över Milanledningens bristande tänk kring att förstärka laget.
Flamini var ett bra beslut, men sen då? Laget i dess nuvarande form saknar ju helt bredd & det syns rätt tydligt på vissa spelare som inte ger allt. i.e: Pirlo.

Men men, först ska ju CL-plats ordnas som Galliani så "korrekt" uttryckte det.
Citera
2008-05-11, 17:07
Medlem
pirates avatar
Varför i hela helvete fick Materazzi slå straffen ?
Finns ju 10 andra spelare på plan.
Helvete!!!!!!!!!!
Citera
2008-05-11, 17:51
Medlem
Gött att det sket sig för de båda Milanolagen idag. Kul att Inter fick stryk för att jag hoppas att Roma vinner ligan. Kul att Milan fick stryk vilket borde innebära att de missar CL och på så vis får upp ögonen att allt inte längre är guld och gröna skogar på Milanello.
Citera
2008-05-11, 18:25
Medlem
FYFAN vad skönt om Roma vinner, Inter är fan INTE värda segern

så underbart, kan inte vänta
Citera
2008-05-11, 18:47
Medlem
Über_menschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Varför i hela helvete fick Materazzi slå straffen ?
Finns ju 10 andra spelare på plan.
Helvete!!!!!!!!!!
För att han är en duktig straffskytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in