Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-20, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Days of our Lives är den enda (amerikanska) såpan som är riktigt bra. Och Rederiet var den enda bra svenska.

bra nej verkligen inte den är seg en dag är fan 40 avsnitt!
Citera
2007-11-20, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Days of our Lives är den enda (amerikanska) såpan som är riktigt bra. Och Rederiet var den enda bra svenska.

Tre kronor var bra
Citera
2007-11-20, 23:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
rektor sonen är skojig också. ser ut som tolv och beter sig som om han vore 50
Citera
2007-11-20, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
rektor sonen är skojig också. ser ut som tolv och beter sig som om han vore 50

Ja, han är helt galet lillgammal.
Citera
2007-11-21, 03:19
Medlem
Men vad är grejen med att invandrarna skall snacka otextad oöversatt arabiska? Ska det verka mer autentiskt då eller? Att bara ett fåtal fattar vad de säger?
Citera
2007-11-21, 08:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sheilaa
Tre kronor var bra

Och vet du varför den hette så då. Jo för den spelades in i studion på tre kronors väg ute på kvarnholmen nacka just därför det km jag på att det kanske var därför serien hette så!
Citera
2007-11-21, 12:49
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ja, han är helt galet lillgammal.

de gånger jag sett avenyn blir jag helt tokig på ung jäveln. Kappar på axeln och säger formelt "Det ordnar jag" Fan
Citera
2007-11-21, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Och vet du varför den hette så då. Jo för den spelades in i studion på tre kronors väg ute på kvarnholmen nacka just därför det km jag på att det kanske var därför serien hette så!

Aha! Fin upptäckt av dej
Citera
2007-11-21, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
de gånger jag sett avenyn blir jag helt tokig på ung jäveln. Kappar på axeln och säger formelt "Det ordnar jag" Fan

Mm, det blir jag med. Och så bara "Roxanna har en massa problem med sin mamma, och då projicierar hon sin ilska och besvikelse på mig". Allt som kommer ur den stackars lilla pubertala tönten är psykologfloskler.
Citera
2007-11-21, 17:17
Bannlyst
Citat:
Aha! Fin upptäckt av dej

ja och där spelar de in fredag hela veckan nu också nämligen. frågan är bara vart big brother hust var första säsongen för då var det ute på kvarholmen också. för det måste ha vait på nån äng eller så som huset stod men det finns ingen där!
Citera
2007-11-21, 17:20
Bannlyst
Citat:
Mm, det blir jag med. Och så bara "Roxanna har en massa problem med sin mamma, och då projicierar hon sin ilska och besvikelse på mig". Allt som kommer ur den stackars lilla pubertala tönten är psykologfloskler.

Jag tror att ulla och rasmus kommer adoptera roxana och david barn eller så adopterar de david och då blir de mormor och morfar till barnet men har vårdnaden om de så de är som föräldrar till ungen typ!
Citera
2007-11-21, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
Jag tror att ulla och rasmus kommer adoptera roxana och david barn eller så adopterar de david och då blir de mormor och morfar till barnet men har vårdnaden om de så de är som föräldrar till ungen typ!

Vadå? Har Roxanna blivit med barn nu??? (har inte kollat på typ 2 veckor)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in