Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-18, 23:01
  #1
Avstängd
greger12s avatar
denna tråden är mäst för att se vilka och hur många som lyckats eller inte lyckats med det.
det är välldigt många som påstår att det är helt omöjligt trots att dom inte äns försökt själva utan läst i någon bok eller på internet om hur kroppen fungerar, så teori vs erfarenhet

jag snackar inte om några stora mängder muskler då men att lägga på sig något kilo muskler under deffen.

Så enkla svar har du lyckats : ja
har du inte lyckats : nej

om du inte äns försökt så behöver du inte svara eftersom du då inte vet om det funkar, personliga erfarenheter jag är ute efter :P
Citera
2007-07-18, 23:03
  #2
Medlem
sailawayss avatar
Du kan inte gå förbränna fett och öka i muskelmassa samtidigt.

Först deffa, sedan bygga.
Citera
2007-07-18, 23:15
  #3
Medlem
spudwishs avatar
Hur skulle det gå till egentligen att gå upp i muskelmassa men ner i fettmassa? Jag har stött på ett par personer som sagt sig gått ner i fettmassa medan de lagt på sig muskler, men det visade sig att det bara var deras BF% som hade gått ner. Är nog så som ni andra har "lyckats" också
Citera
2007-07-18, 23:17
  #4
Medlem
spatrics avatar

http://www.kolozzeum.com/forum/showp...14&postcount=8
Citera
2007-07-18, 23:18
  #5
Medlem
damprexs avatar
Jag har tränat i ca. 2 år nu men ligger endast på +2 gentemot vad jag vägde innan jag började träna. Men har ökat avsevärt i muskelmassa. Men det beror endast på att jag har haft omedvetna deff/bulk perioder.
Citera
2007-07-18, 23:21
  #6
Medlem
spudwishs avatar
Hypertrofi heter det
Citera
2007-07-18, 23:21
  #7
Medlem
damprexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Hypertrofi heter det


det jag beskrev? :S
Citera
2007-07-18, 23:24
  #8
Avstängd
greger12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spatric

http://www.kolozzeum.com/forum/showp...14&postcount=8

precis vad jag behövde ;P en undersökning på min sida som inte är baserad på teori utan vad folk värkligen har testat.
Citera
2007-07-18, 23:27
  #9
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damprex
det jag beskrev? :S

Ja. Jag menade artikeln
Citera
2007-07-18, 23:32
  #10
Avstängd
allts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Hur skulle det gå till egentligen att gå upp i muskelmassa men ner i fettmassa? Jag har stött på ett par personer som sagt sig gått ner i fettmassa medan de lagt på sig muskler, men det visade sig att det bara var deras BF% som hade gått ner. Är nog så som ni andra har "lyckats" också
kan det ha med anatomin att göra ??
Citera
2007-07-18, 23:34
  #11
Medlem
damprexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Ja. Jag menade artikeln


skitbra, ska lägga det på minnet.
Citera
2007-07-18, 23:40
  #12
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allt
kan det ha med anatomin att göra ??

Ingen aning längre. Jag lägger ner diskussionerna i det här ämnet nu. Är ändå bulk fo' life som gäller för undertecknad, så... I don't give a fuck!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback