2009-04-05, 23:01
Medlem
Ipwns avatar
På fb var jag 14 år och hittade 2 asheta blondiner som jag körde samtidigt. Kom ganska snabbt, 45 minuter eller något sånt men de verkade gilla det iaf eftersom jag hade så stor kuk och de fick komma ganska många gånger också.

Irl var jag 16 snart 17 körde nog klart under minuten med nån randombrud. Synd att det inte är snabbhetstävling när det gäller sex
Citera
2009-04-06, 10:19
Medlem
ansiktsburks avatar
16 år, hemma hos min flickvän
Vi låg i hennes säng och strulade och gjorde varandra sjukt kåta, kläderna åkte av automatiskt och jag började smeka henne. Då kom dom magiska orden
"Vill du göra det?"

Sen förstår ni nog resten, vi höll på under sköna 30 minuter med en massor av ställningar! Min första gång va awsome!
Citera
2009-04-06, 10:37
Medlem
17 år..var på en hemmafest där jag lyckats få i mig en kvarting absolut och dessutom rökt en hel del hasch. Vi blev båda av med våran oskuld och hon firade det genom att ha sex med min vän lite senare på kvällen ..
Citera
2009-04-06, 10:47
Medlem
Det var när jag var 16 med min bästa tjejkompis. Vi hade kört petting och oralsex i några månader men aldrig gått över till sex, mest eftersom jag fegade ur. Sedan slutade det med att hon, uhm, "tvingade" mig till att ha sex med henne

Blev ett jävligt bra ligg och har alltid undrat varför jag ö h t stretade emot från början..
Citera
2009-04-06, 19:20
Medlem
När jag var 15 och precis kommit hem till min dåvarande flickvän efter att ha varit och firat min farfars födelsedag
Vi hade haft petting och skit i över ett år innan vi knulla första gången, så vi hade snackat mkt om att göra det. Jag ville ju gärna, men väntade på att hon skulle bli redo för det, och den gången frågade hon om vi skulle göra det Bra som fään var det
Citera
2009-04-08, 13:44
Medlem
hade en killkompis när jag var tretton år som var lika gammal, som just då var den enda killen jag hade kontakt med överhuvudtaget. Båda oskulder, så vi kom överrens om att vi kunde hjälpa varandra. Pinsamt var det först, och över på typ tio minuter. Missionären såklart. ont gjorde det men kände mig ändå jävligt stolt och cool sen, haha. Även fast jag hade små bröst, ännu inte fått min mens och mest låg och stönade för den lilla njutning det faktiskt gav ändå.
Dock försökte vi fler gånger, och med tiden blev det faktiskt riktigt skönt.
Senast redigerad av a.S 2009-04-08 kl. 13:55.
Citera
2009-04-10, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av monsterbitchen
I en hiss under en fjortisfylla för ca sex år sen med min dåvarande pojkvän, som jag haft turen att få upp kontakten med igen
Vi är nu ett lyckligt par!

Avslutades det i hissen också? O.o
Citera
2009-04-10, 04:45
Medlem
platypuss avatar
15 år & svinpackad.

Men det var trevligt ändå.
Citera
2009-04-13, 11:39
Medlem
Sleazers avatar
orkar inte berätta så ingående men det var när jag var 15 och varade väl...5 minuter men sen fick jag sluta,inte väcka annat folk i rummet
Citera
2009-04-13, 12:56
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCheeba
Ja.

Bara för att du är för ful för ett fuck så behöver du inte låtsas som att du "väntar på den rätta".
Citera
2009-04-13, 13:18
Medlem
handtralalas avatar
Min första gång var på ett hotellrum i Frankrike, med en tjej som jag var ute och tågluffade med. Helt värdelöst sex och det gjorde ont (mest pga av kondom och trång förhud), inte skönt nånstans. Tjejen fick säga till mig att öka takten innan jag fick tillräcklig fart för att komma...

Jag tyckte inte tjejen var snygg eller ens speciellt trevlig (vi hade BARA snackat på ICQ innan vi gav oss ut och tågluffade, första gången vi pratade var på centralen i Gbg). Helt sjukt. Och det var hon också. Efter henne tog det flera år innan jag hade sex igen.
Citera
2009-04-13, 13:50
Medlem
Asnitad med en aning nyktrare flicka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här