Citat:
Ursprungligen postat av Krellyan
Ha, den historien vill jag höra. Vill du dryfta lite mer om det?

Varsegod.
Var på semester med ett gäng grabbar jag gjorde lumpen med. Första kvällen gick vi tilll nått jävla disco kombinerat med stripbar. OCh för mig betydde stripbar inte att det var fullt med prostutierade där.
Vi hinner inte vara där allt för länge innan en ganska så söt tjej kommer fram till mig och är allmänt trevlig. Pratar en liten stund. Sedan så börjar hon krama och klämma på mig. Härligt tänkte jag. här var det inga problem att få napp.
Hon tycker vi ska gå iväg efter en stund, så jag följer självklart med.
Men precis innan vi skall gå ut från stället så rycker ett par grova karlar tag i mig och drar in mig i nått litet kyffe. Där dom drar fram en prislista. Först fattar jag ingenting och tror att jag ska bli rånad eller nått.
Men efter en stund klarnar det för mig att det ju fan var en "hora" som klängt på mig.
Jag säger precis som det är att jag inte är intresserad och inte ens har några pengar förutom en svensk 500 hundring. Det går bra tyckte dom , för dom slet den ur näven på mig och jag vågade inte säga emot.
Så jag går ut , utan pengar och utan brud och känner mig väldigt lurad. Men så när jag kommit ut på gatan så kommer den där "horan" ikapp mig och fortsätter vara trelivg och klängning. SÅ jag tänkte "vafan nu då....." Men tydligen ville hon knulla ändå. även fast dom redan tagit pengar av mig.
Då tyckte jag det var lika bra att få det gjort när det ändå hade artat sig på det viset. Sagt och gjort. INte var det så jättebra sex precis. Men det var skönt att få ha det gjort iaf
Så det var verkligen inte planerat över huvudtaget. Jag ville inte ens ha en prostutierad. Men det blev ju som det blev.