2012-10-09, 21:08
Medlem
Lawbreakers avatar
Tja, var runt 18 år och var tillsammans med en tjej i samma ålder. Efter några veckor av hångel och smek så kom dagen då vi blev för upphetsade för vårt eget bästa o ja, fick ligga för första gången. Som väntat så dröjde det runt 10 sekunder innan jag fick springa iväg med ballen i högsta hugg för att inte komma i henne (efteråt kom jag på att vi nog inte hade kört utan kondom om inte hon gick på p-piller...)

Hade nojja över att vara just oskuld lååångt innan dess men såhär i efterhand känns 18 som en rätt ok ålder att förlora den. Det är egentligen inte sån stor grej, bara att man blåser upp det rätt mycket när man är ung och dum.
Citera
2012-10-11, 21:45
Medlem
Agreatdays avatar
15 år i ett trångt jävla enmans tält
Citera
2012-10-11, 22:42
Medlem
Som 22-åring klockan sju på morgonen efter en efterfest. Jag var inte det minsta beredd på sex pga extremt dåligt självförtroende. Var så oförberedd att jag inte var särskilt rakad, bara ansad och utöver detta hade jag mens. Killen hade jag precis träffat på efterfesten och han hade inte en aning om att jag var oskuld. Träffade honom några gånger till men sedan rann det ut i sanden och han flyttade till Tyskland efter några månader. Är fortfarande inte säker på om han var jätteschysst eller en riktig jävla idiot.
Citera
2012-10-12, 10:53
Medlem
Taffligt, nervöst, fulla på en skolfest. Ingenting som kommer att utmärka sig förutom att det var första gången.
Helt sjukt nog så kommer jag ihåg tjejens namn fortfarande så lite märkvärdigt måste det ha varit.

Mvh
Roger(Moore)
Citera
2012-10-13, 00:46
Medlem
joeljoeljoel1s avatar
Som 16 åring hade jag en vän som var väldigt intreserad av mig. Och jag var inte intreserad av henne ett skit men hon dög för att ligga med tänkte jag och jag var ju desperat då. Så jag bjöd henne till min hemmafest och där satt jag och spelade med lite på hennes snack och sa massa skit som ''gillar dig med'' och grejer och sedan gick vi upp på mitt rum och småpratade lite och sen drog det igång. Efter den festen så började jag undvika henne och tillslut efter 1 månad förstog hon att jag unyttjade henne. Har inte hört eller sätt henne på några år hehe. Men den kvällen glömmer jag aldrig!

Roliga historier i denna tråden.
Citera
2012-10-13, 12:39
Medlem
Jag var 14år och hade sagt till alla mina kompisar och min kille att jag inte var oskuld vilket jag var. Och för att inte bli avslöjad så ringde jag en desperat kille och sa att jag ville bli av med min oskuld vi träffades knullade det gjorde ont som f*n han hade rätt stor och jag ville väll inte egentligen. När vi var klara gick jag hem. Dagen efter visste alla i vår "by" om det och min kille gjorde slut fast jag förnekade alltihop...
Citera
2012-10-13, 21:56
Medlem
blau89s avatar
Var 17, var lägerledare och natten innan ungarna kom till gården så hade vi filmkväll med alla ledarna då jag och en av de kvinnliga ledarna (tror hon var 20 eller 21 då) när alla hade lagt sig smög vi ner till träsofforna (vilket visade sig vara korkat då träsoffor + knä orsakar smärta).

KAn tillägga att hon hade pojkvän vid tillfället också!

Something like that
Citera
2012-10-13, 21:58
Medlem
Bongmons avatar
Däckade under ett bord. Vaknade i en säng. Ingen aning om vad ja gjort därimellan, men enligt den överviktiga bruden hade jag vaknat, raggat och satt på henne.
Citera
2012-10-14, 00:21
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skockersmet
Jag var 14år och hade sagt till alla mina kompisar och min kille att jag inte var oskuld vilket jag var. Och för att inte bli avslöjad så ringde jag en desperat kille och sa att jag ville bli av med min oskuld vi träffades knullade det gjorde ont som f*n han hade rätt stor och jag ville väll inte egentligen. När vi var klara gick jag hem. Dagen efter visste alla i vår "by" om det och min kille gjorde slut fast jag förnekade alltihop...
Rätt åt dig! Ärlighet varar längst. Du skulle ha erkänt för killen att du var oskuld och sedan låtit honom ta den. IDIOT
OnT:
Det var när jag var 16 på nån fest. Det utspelade sig på toaletten. Trångt, blött & oskönt.
Citera
2012-10-14, 01:02
Medlem
Maledictuss avatar
Skriver extremt sällan i sexdelen av forumet men jag får väl dela med mig av min första upplevelse av det motsatte könet på det sexuella planet. Förutom ett antal "handjobs" och småpill så var det här den första upplevelse av sexuell kontakt (kuk i fitta). Jag var vid tillfället just fyllda 16 år.

Jag blev av med min oskuld i en s.k. trekant. Tyvärr en ofullbordad sådan. Historien förtäljer detta:

Min dåvarande flickvän (vilken jag pullat och blivit avsugen av men tyvärr inte fått sätta på) hade precis gjort slut och jag var allmänt nere och deprimerad. En av mina bättre vänner ville då få mig på andra tankar och bjöd mig därför till en fest i en mindre håla som låg pendeltåg+buss ifrån där jag bodde. Väl på plats försökte jag dränka mina sorger med Carlsberg sort guld i okänt anta. Den här kvällen verkade jag dock tåla hur mycket som helst och upplevde inget som helst rus. Detta uppmärksammades av två riktigt snygga donnor som bjöd mig på vodka(troligtvis hemkört) ur en LOKA-flaska för att jag skulle komma igång lite.

Efter ett antal klunkar ur flaskan med det starka men okända innehållet kände jag mig varm och stärkt i själen men ändå på något sätt fortfarande deprimerad och jag satte mig därför i en skinnfåtölj för att begrunda min situation. En av de vackra flickorna som bjudit mig på sprit satte sig då dock grensle över mig och hånglade upp mig totalt, hon var f.ö. rödhårig vilket satte mitt blod i svallning, vilket gjorde att kåtheten väcktes inom mig. Hon frågade då om vi skulle förpassa oss till ett mer ostört rumt (värdens lillebrors rum) vilket inte alls kändes fel för min del då kuken började göra sig påmind om att även han var en del av kroppen.

Vi förflyttade oss således till det nämnda rummet och började i lillebrors säng att utforska varandras kroppar och klä av oss. Flickan, som vi kan kalla Jessica, fick av sig allt på överdelen på kroppen och jag hade en rejäl ståkuk. Just i detta läge hände det som man i normala fall absolut inte skulle vilja erfara: Någon knackade på dörren! Det var det andra tjejen som bjudit mig på sprit, vi väljer att kalla henne för Anna, som fått för sig att hon ville vara med. Hon fråga helt enkelt såhär: "Får jag vara med?". Eftersom varken Jessica eller jag var vid våra sinnes fulla bruk valde vi att acceptera och Anna lade sig därför bredvid oss i den lilla 90-sängen. Vi insåg dock direkt att sägen var för liten och valde därför att förflytta oss till rummet intill (som var värden egna sovrum) där det falls en 120-säng.

Jag vill inte bjuda på mer detaljer just nu men det som hände var riktigt najs och även om jag bara fick penetrera en av de (med kuken) så var det ett jävligt trevligt sätt att bli av med oskulden på. Den enda nackdelen var att jag var för oerfaren så jag lyckades inte få stoppa kuken i båda tjejerna den kvällen.

Fan, blev nästan som en sexnovell men det bjuder jag på.
Citera
2013-01-01, 17:19
Medlem
kontaminations avatar
Kanske ingen solskenshistoria men det gick till såhär:

Första fyllan i Vitabergsparken, tror att det var sommaren jag skulle fylla tolv. Följde med nån random snubbe hem som var minst elva år äldre.

(Träffade honom på krogen för bara ett par år sedan och kände fan inte igen honom men min polare jag var där med gjorde det. Ignorerade honom och gick tillbaka till mitt sällskap. Han kom fram och ställde en 6:a Jäger på bordet med kommentaren: -För gamla tiders skull.)
Citera
2013-01-01, 19:10
Medlem
larsolof1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trishstratus
På en skoltoa, där satt jag och runkade och hade glömt låsa. Hon kom in och såg att jag runkade till en bild på henne. Så hon sög av mig och lät mig knulla henne. Det gjorde vi måånga gånger efter det

första inlägget o du trollar så sjukt dåligt ? skäms på dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in