2007-07-19, 15:59
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Var ganska dåligt formulerat av mig. Jag har fått ett finger i stjärten medans jag blivit avsugen. Bättre så?
Det är nog mer normalt än du tror, slrslr. Jag har faktiskt för mig mannens g-punkt sitter i rektum. Någon som kan verifiera?
Mannen har väl ingen g-punkt utan en p-punkt (Prostata) vilken sitter i anus.

Hur långt räknar ni förlora oskulden? Halvslappt nuppande eller att komma?
Citera
2007-07-19, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Mannen har väl ingen g-punkt utan en p-punkt (Prostata) vilken sitter i anus.

Hur långt räknar ni förlora oskulden? Halvslappt nuppande eller att komma?
när man har haft sin kuk i en fitta
Citera
2007-07-19, 16:05
Medlem
slrslrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absolutlegal
när man har haft sin kuk i en fitta

+ några juck iaf :P
Citera
2007-07-19, 16:09
Medlem
puberts avatar
Var 14, skulle äntligen få börja supa ute och inte bara hemma. Farsan köpte en kvarting kosken till mig.

Jag + 3 av stans värsta fjortisar (2 killar och en tjej, som var stans största fylleluder och dessutom hade pojkvän) satte oss i folkparken en fredagkväll och drack min kosken blandad med redbull samt lite potatisvin.

Det var den vanliga ordningen, nån började böla och ville dö, nån annan flippade o.s.v. Kvällen slutade iaf med att tjejen ville att jag skulle sova hos henne. Jag tackade givetvis ja. Väl hemma hos henne när vi lagt oss efter att rivit halva huset ville hon att jag skulle slicka henne, vilket jag gjorde. Därefter började hon rida mig en liten stund och sen däckade vi.

Dagen efter var jag bakfull och insåg att jag hade blivit utnyttjad. Var så lycklig att tårarna rann

EDIT: ångrar givetvis ingenting. Bara nördar som ångrar ett knull
Citera
2007-07-19, 16:28
Medlem
Norfairs avatar
Under ett psilocybin svamp-rus, en helt fantastisk upplevelse men även lite läskig.
Hon såg ut som någon elak ledare från nån sci-fi serie eller nåt, brösten såg ut som stora måltavlor och fittan hade ett eget liv. Var väldigt upphetsande faktiskt och vid penetrationen så kände vi oss som en människa, våra kroppar var sammankopplade och vi delade alla känslor och tankar...
Kanske borde skriva en tripprapport på det istället
Citera
2007-07-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pubert
Dagen efter var jag bakfull och insåg att jag hade blivit utnyttjad. Var så lycklig att tårarna rann

Haha dagens FB skratt, tack dude
Citera
Medlem
monkeybays avatar
Jag var tillsammans med en äldre dam i tonåren.
Hon hade jätte komplex för sina bröst, så hon hade svårt för att vara naken och ha sex med mig.

Vi var tillsammans flera månader och hon kunde/ville inte ha sex med mig.
Jag var oskuld och testeteronet sprutade ur örona.

En kväll var vi på fest och vi började bråka, jag stack o drog vidare till en nattklubb.
Där träffade jag en dam som var rätt mycket äldre än mig, vi dansade o så.

Attraktion uppstod och det var hon som blev min första
Citera
Medlem
HoldenCaulfields avatar
OT: Är lite skeptiskt inställd till den här "oskuldshysterin", och därmed sånna här trådar egentligen. Tycker inte att oskulder har missat så jäkla mycket, när allt kommer omkring, utan det hela handlar väl mest om att ha haft sex har kommit att associeras med social duglighet och "kompetens". Värdet i att ha haft (kärlekslös) sex är väl inget mer än en social konstruktion egentligen. Förutom att det är skönt för kroppen givetvis, men det ser jag som något annat.

Men så jäkla många roliga inlägg här så jag drar väl mitt strå till stacken.

ONT: Jag hade nyss fyllt 15 år, med en tjejkompis som var ett år äldre än jag. Vi hade bestämt innan att vi skulle göra det, och hon var inte oskuld. Så en dag när jag var ensam hemma så kom hon över. Vi gjorde det nyktra i min säng i mitt rum, med kondom, och efter lite fumlande under täcket med att få in den så gick det hela rätt smort. Fast det tog ett tag innan jag kom, säkert runt en 1/2-timme. Vet inte varför.

Det var helt okej och jag ångrar ingenting. Tycker såhär i efterhand att jag kanske var lite ung, men åandrasidan så slapp jag drabbas av oskuldsångesten ändå upp till ca 20-årsåldern som andra man känt.
Citera
2007-07-19, 16:44
Medlem
NoHeros avatar
hum.. efter att ha haft nån tös som envisades med att "bara" ge en ett par avsugningar så lyckades jag bli av med oskulden när jag var 17 år. Efter en utflyttningsfest hemma hos mig drog jag på en inte överdrivet läcker tjej (läs; rätt ful) som skulle sova över hos mig då hon kom ifrån en annan stad. Det hela hände i mammas säng och dessutom var tydligen hennes pojkvän också på min fest.. något hon dock inte berättade.. förstår inte varför han inte sa något.. men men..

inget överdrivet högt betyg men var väl kul att ha gjort det.. kommer inte alls ihåg hur lång tid det tog men det var ingen treminuters.. men långt ifrån ett marathon :-P
Citera
2007-07-19, 16:46
Medlem
Mr Caves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slrslr
Okey, så var det som jag trodde, rätt så fakt up men smaken e som baken

Smaken av fingret?

OnT: 16 år med en jämngammal tjej, som också var oskuld, jag varit tillsammans med någon månad. Hemma i min säng. Första gången vi försökte gick det inte så bra, men väl andra gången (för mig i alla fall). Hon fick dock ont så vi avbröt.

Men man var av med svendomen i alla fall!
Citera
2007-07-19, 16:54
Medlem
Aiolis avatar
Jag var 19, sov tillsammans med en killkompis i min säng, och båda hade varit apfulla kvällen innan. Vi hade väl hållit på och petat lite på varandra under natten, men inget speciellt hade hänt eftersom båda varit så packade. På morgonen däremot tänkte jag att "fan, lika bra att få det gjort" så vi satte igång. Det var totalt värdelöst för det gjorde ont, gick snabbt och var en allmänt störd situation. Vi var dessutom båda olyckligt kära i andra. Efter hela alltet tog vår vänskap slut i 1,5 år, men vi har lyckligtvis kommit över grejen nu och är vänner igen. Vi kommer dock säkerligen aldrig prata om händelsen någon gång.

Ångrar mig inte alls faktiskt. Det var värt det för att bli av med den jobbiga oskuldspressen.
Citera
2007-07-19, 16:58
Medlem
Var 15 år, blev riktigt full på en fest så jag gick in och la mig i sängen, därpå en tjej från festen kom in i rummet och lade sig ovanpå mig och börja kyssa mig. Det ena ledde till det andra och sen var den oskulden borta, ångrar mig som fan att jag offra min oskuld till den tjejen. Men som sagt var ung, dum, och full om det nu är bra ursäkter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in