2010-12-08, 19:45
Medlem
zowixs avatar
18 år, sitter på skype i allians chatten för spelet travian. Vi har en ny filur i alliansen. Hon la till mig som vän på skype. Hon började inleda att chatta, hon var lite små lullig (berusad). Små chattar lite, och hon verkar bli mer och mer nyfiken på mig och ber om bild. Jag drog ut på det, mest för att se om hon verkligen var intresserad. Vilket visade sig att hon verkade vara, efter ett tag så skickar jag bilden. Och hon tyckte jag var söt och "scharmig" som hon uttryckte sig då. Fick en bild av henne också. Tyckte dock att hon inte såg varken fin eller ful ut på bilden, mest bara annorlunda om man får uttrycka sig så.Jag är lite försiktig med att döma folk för deras utseende och speciellt när det bara var en bild. Svårt att få någon riktig "bild" av människan på riktigt då. Jag är heller inte en person som är så utseende-fixerad. Det ska ju finnas lite andra kvalitéer med.
Med tanke hur mysig hon var som person så la jag på min bästa charm jag hade att ge.

Tillslut så började vi prata med varandra, och vi började känna tycke för varandra(jag kan inte tala för henne, men det var så jag kände det som), vi har en del gemensamt. Jag blev mer och mer intresserad av henne, inte bara sexuellt utan också i det personliga stadiet samt att hon har varit utsatt en del så sympatin satt sitt spel när man väl börjar känna tycke för någon.

Och efter några veckor med pratande och smsande så började det till slut komma fram till att vi bör träffas. Det trevliga var att det var i en av hennes väninnas lägenhet vi skulle träffas, schysste tänkte jag då lär vi inte bli störda i alla fall. Kan man ta god tid på sig att känna personkemin innan man gör något förhastat, man vill ju inte göra några misstag när det är första gången.

Var inte ett dugg nervös när jag var där, för det kändes väldigt bra och själv kände jag mig väldigt bekväm och trygg.
Vi båda visste vad vi ville så som den gentleman jag är så kände jag att hon skulle ta första steget, mest bara för att hon nämnde någon gång när vi snacka att hon är väldigt blyg av sig till att ta initiativ. Så jag tänkte hjälpa till, genom att pusha på lite med att peppa henne. Kändes mer som att det var hon som var nybörjare än vad jag var. Lustigt nog. Vilket hon var, med att ta första steget. Men till slut så började hon bli otålig och starta lite lätt med små kyssar som till slut ledde till grovhångel. Hon föreslog sängen, så vi avbröt och gick dit där vi fortsatte förspelet. Jag själv började inledande av att försöka få av behån, men det var svårt med en arm och man har inte gjort det förut så hon hjälpte till. Och oj så fina saker det döljde sig där, kände mig lyckligt lottad.

Efter det gick det fort med att få av sig kläderna och akten inleds. Jag tänkte inte så mycket, var så upptagen på att titta på henne, fin syn i mitt tycke. Jag var fortfarande inte nervös, kände mig väldigt säker på det jag skulle göra. Fast att få in den i hålet var fan inte riktigt som jag trodde, satt längre ner än vad som jag hade fått för mig. Med hennes vägledning så gick det mycket bättre och vi var igång. Efter att det hela var slut så fick jag kommentaren att jag var den oskuld som höll ut längst. Vilket var överraskande att få höra. Som alla vet så ger övning färdighet så vi pippa 7 gånger under ett dygn om jag inte missminner mig.

En go milf på 29 år tackar jag inte nej till.
Citera
2010-12-09, 21:33
Medlem
WTFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lllong
hade precis fyllt 17. Vi hade varit ihop i drygt 1 månad.
Vi låg en natt i hans säng och torrjuckades lite smått.
Då frågade jag honom: När ska vi ha sex?
Han: jadu, jag vet inte.
Jag: ...ska vi göra det nu?
och så börja vi strula och klä av oss och så

Jag kände mig jättebekväm med honom och jag sa att han skulle börja försiktigt.
Det gjorde svin jävla ont och han kom inte riktigt in och jag var redo att ge upp
men sedan försökte han igen och då gick det.
Jag stönade (av smärta) och han kom inte allt för fort.

Även om det gjorde svinont och muttan blödde i ett par dagar, så är jag verkligen sjukt glad över hur bra det faktiskt gick min första gång. Kunde ha varit såååå mycket värre!

hur tänkte du att det skulle kunna gått värre än att muttan blödde och att det gjorde svinont?
Citera
2010-12-10, 01:19
Medlem
TMac1s avatar
Förlorade min oskuld av ett tillfälligt ragg, stort misstag, som jag ångrade.
Citera
2010-12-10, 13:07
Medlem
1966s avatar
I Grekland, med en 10 år äldre brud
Citera
2010-12-10, 14:00
Medlem
SuZp3cTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1966
I Grekland, med en 10 år äldre brud

Var hon sönderkoksad eller bara jävligt snäll?

Mycket bra i vilket fall som helst
Citera
2010-12-10, 14:21
Medlem
bajlatos avatar
Jag blev av med svendomen på ett högstadiedisco med min dåvarande flickvän. Berusade på läsk och banankola smög vi iväg till hemkunskapsrummet där det passande nog fanns en stor soffa att vila rumpan på. Vi hånglade och tafsade lite varstans när jag fick den briljanta idén att ta vi skulle ta av oss kläderna för att göra det hela lite mysigare. Då vi hade pullat och runkat varandra tidigare så var det hela inte någon stor deal, men att vara nakna inne på skolan gjorde att hjärtat rusade lite extra. Efter en stunds övertalande så fick jag till slut tillåtelsen att stoppa in den (givetvis med en kondom på). Glädjen var totalt när jag 2 minuter senare konstaterade att jag nu äntligen blivit en man.
Senast redigerad av bajlato 2010-12-10 kl. 14:25.
Citera
2010-12-10, 15:22
Medlem
Jag var intresserad av en kille i klassen som jag umgåtts med en del, vi hade pratat lite om sex och sånt men inte att göra det men vi visste att båda var oskuld. Hade varit hemma hos honom några gånger och hånglat lite och en dag hade vi sex. Efter det visade det sig att han bara velat vara kk med mig och inget annat. Det var väl okej eftersom vi inte pratat om nån relation överhuvudtaget och jag hade inte särskilt starka känslor för honom. Själva sexet gjorde rätt ont i början, efter det kändes det inte mycket alls. Det var inte särskilt skönt någon gång med honom så efter ett tag gav jag upp och slutade träffa honom. Just då kändes det ok men ibland kan jag ångra att jag inte väntade på en mer speciell kille. Först 2 år och 4 killar senare upptäckte jag att sex faktiskt kan vara skönt, då jag träffade min nuvarande kille. Innan det hade jag bara sex av nyfikenhet.
Citera
2010-12-10, 19:41
Medlem
Hade sex med mitt ex, vi hade varit tillsammans i ungefär sex månader innan någon vågade ta steget. Jag som var sugen på snopp, hade ställt väckarklockan på 04.00, klev upp, stack in i duschen.
Kom tillbaka till rummet i bara handduk, väckte honom, där han låg på bäddsoffan, tog hans händer och satte dem på min midja. Sedan klädde han av mig, in med trädet, och 15 minuter senare klart.
Jag fick dock inte ont, och inte berodde det på hans storlek, utan pga. självonani. Kan säga att jag vidgat min egen mödomshinna. Andra gången vi hade sex, fick jag min första orgasm
Citera
2010-12-10, 19:54
Bannlyst
Det var ett år sen drygt, jag fick en "blind date" från en bra vän.
Iallfall, vi åt middag som kostade som fan och när jag lämnade av henne vid hennes hem, då frågade hon om jag ville komma in. jag sa ja och ganska direkt så började vi ha sex.

jag var 30 år och hon var 26.

Träffade henne dagen efter, hon blev jävligt förvånad när jag sa till henne att hon tog min oskuld.
Citera
2010-12-11, 01:22
Medlem
oskulden, jag hade tjej fast vågade inte ligga med henne så raggade upp en brud på nätet som kommer över så knullade vi hejvilt och inte fan kom jag ? knullade som ett par jävla kaniner och kom inte! Hon blev förvånad och sa du är oskuld fast det bästa ligget jag haft! Men nu är det andra bullar nu är det 1 minut sen blir det sporten och en öl
Citera
2010-12-11, 04:44
Medlem
Ram0n3ss avatar
På tok för full och för ung, 14 år. Jag och en tjej jag hade varit tillsammans med ett ag, hade sex i en polares utegarage, men det var en säng där. Började med att vi satt hemma hos polaren på valborg och jag började av nyfikenhet pilla lite innaför byxorna på min tjej medans vi hånglade. Sen gick vi ut till stugan/garaget och hade typ sex.. Otroligt dåligt på många sätt plus att vi vart avbrutna så jag kom aldrig. Men var otroligt förvånad över att jag hade blod på mig dagenefter.. Var min storasyster som fick förklara det där med oskulden och blod för mig.. Men var för feg, och kämdes för att första gången inte var bra så vågade inte göra något mer med henne.

Riktiga oskulden var när jag var 16 och med en tjej som var 14, vi hade varit tillsammans i 6 månader, gjort allt utom penetrering, otroligt mycket torrjuckande. Tills lut hade vi sex och tog det jäkligt lugnt, avbröt flera gånger då det gjorde ont för henne, oskuld. Sen när vi började köra igång på riktigt så drog jag alltid en runk innan vi satte igång för att på så sätt orka länge, vilket inte alltid var uppskattat, tog ibland för lång tid..
Citera
2010-12-11, 04:55
Medlem
Ram0n3ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niceye
Jag var intresserad av en kille i klassen som jag umgåtts med en del, vi hade pratat lite om sex och sånt men inte att göra det men vi visste att båda var oskuld. Hade varit hemma hos honom några gånger och hånglat lite och en dag hade vi sex. Efter det visade det sig att han bara velat vara kk med mig och inget annat. Det var väl okej eftersom vi inte pratat om nån relation överhuvudtaget och jag hade inte särskilt starka känslor för honom. Själva sexet gjorde rätt ont i början, efter det kändes det inte mycket alls. Det var inte särskilt skönt någon gång med honom så efter ett tag gav jag upp och slutade träffa honom. Just då kändes det ok men ibland kan jag ångra att jag inte väntade på en mer speciell kille. Först 2 år och 4 killar senare upptäckte jag att sex faktiskt kan vara skönt, då jag träffade min nuvarande kille. Innan det hade jag bara sex av nyfikenhet.

Tragiskt att det skulle behöva vara fyra killar innan du insåg vad skönt sex kan vara! Vilken otrolig trevlig upplevelse det är, med eller utan orgasm..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in