2011-02-06, 22:19
Medlem
sebbeharrys avatar
Hade precis fyllt 13 tror jag, var med min dåvarande flickvän.
Kuken var väl inte speciellt maffig då men det gick, men inte var det bra.
Hon är idag lesbisk, hahah jag drog över henne till the dark side med min kasshet!
Citera
2011-02-06, 22:29
Medlem
kbees avatar
Jag var 17år gammal hon var 16år, vi hade varit tillsammans 2månader eller så och det hade vart lite spännt ett tag för det hade legat i luften att vi skulle ha sex, och hon var lite orolig och så. Men en dag låg vi i min säng och myste, vips som det var hade vi sex. Efteråt började hon gråta för att hon trodde att jag skulle lämna henne nu när jag fått det jag ville men vi hade tre underbara år tillsammans innan det sket sig.

I efterhand fick jag också höra att det var riktigt dåligt gjort av mig att vi inte var nakna utan att jag körde på, jag hade väl t-shirt på mig och hon hade sin tröja på sig, hon tyckte inte det var romantiskt nog 8-)
Citera
2011-02-06, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeharry
Hade precis fyllt 13 tror jag, var med min dåvarande flickvän.
Kuken var väl inte speciellt maffig då men det gick, men inte var det bra.
Hon är idag lesbisk, hahah jag drog över henne till the dark side med min kasshet!
Haha, samma här . Fast jag var då 16 år.
Citera
2011-02-06, 23:55
Medlem
Camoplasts avatar
17 år gammal, hade precis träffat dåvarande flickvän och vi tog oss in hos avlägsna bekant då vi under denna kväll var i "stan" och behövde någonstans att sova. Vi trivdes så mycket med varandra, så körde jag ett försök och hon nekade. Blev förbannat besviken men visade det öppet inte utan fortsatte att vara gullig och respekterade henne. Lade min ben mellan hennes ben och gned, några minuter senare flög trosan samt kalsingen av. Plockade fram min svällande penis och plastade in den ( ) sen hade vi sex tre gånger @ ca 20 min den natten...

Hade konstig känsla efteråt, kändes som att det var overkligt. Att man inte insåg att jag hade blivit en MAN!
Senast redigerad av Camoplast 2011-02-06 kl. 23:58.
Citera
2011-02-07, 00:03
Medlem
Blev av med oskulden när jag var fjorton, med min pojkvän som jag ännu är tillsammans med
Citera
2011-02-07, 00:06
Medlem
Blev av med oskulden dagen då jag skulle fylla 14, med min dåvarande flickvän!

Som dem säger, ingens första gång var en bra gång!
Citera
2011-02-07, 00:09
Medlem
Man var 14 år och de hände på sommaren uppe i bergen efter en "grillfest"
Citera
2011-02-07, 02:09
Medlem
Ghost.of.Paines avatar
Tallin - långt ute i förorterna inuti en liten herrgård fanns det ett bordell. Hon va blond, vacker och fullkomligt gudomlig. Blev en man den dagen.

Va f.ö 16.
Citera
2011-02-07, 04:32
Medlem
Collywobbless avatar
Jag blir av med min oskuld just nu. Min Flashback-oskuld alltså.

Men om den andra:

Jag var 16, han var 17. Vi hade varit tillsammans ett bra tag och kilade, som man säger, stadigt. Han var också oskuld och vi hade försökt få till det (med varandra) ett antal gånger tidigare, men det blev hela tiden så fumligt och nervöst att det alltid slutade med att vi avbröt.

Hur som helst, en kulen decembernatt jullovet 2000 visade sig bli annorlunda. Ja, lite åtminstone. Vi var (är) båda nattugglor, och vände alltid totalt på dygnet så fort det blev lov. Den natten var inget undantag. Vi hade suttit uppe och spelat Playstation till halv sex på morgonen, varefter vi, spontant, bestämde oss för att nu ska vi fan-ta-oss ha sex. Sagt och gjort; 10 juck, sen var det klart. Efteråt firade vi med varsin Marsglass.

Ingen romantik, inget märkvärdigt - det var helt enkelt ganska kasst - men det var åtminstone med helt rätt person.

Jag kommer fortfarande ihåg hur hela rummet stank jordgubbskondom efteråt. Ah, nostalgi.
Senast redigerad av Collywobbles 2011-02-07 kl. 04:40.
Citera
2011-02-07, 13:01
Avslutad
Var nästintill redlös så jag kommer knappt ihåg. Det jag vet är att jag var 14 och det var med en dåvarande klasskompis i en annan klasskompis säng. Vi kom överens om att skulle ta båda deras oskulder den kvällen men den andra flickan däckade medan jag satte på den första.

Så nära att bli av med oskulden i en trekant, vilken merit det skulle varit!
Citera
2011-02-07, 17:11
Medlem
I Australien! Hon var 26 och jag 20. Jag vet, en latebloomer, men sa ar det for vissa. Det varade i typ 4 min.. Sa het var hon.
Citera
2011-02-07, 17:36
Medlem
Dckheads avatar
FF hos en polare. En tjej på festen och jag höll på med varandra hela kvällen. Spänningen låg i luften, vi gick ner till ett av gästrummen och hade sex (vi var båda smått berusade). Hon var inget jättefynd, dum som ett spån och snusar dessutom. Ångrade det som faan efteråt.

Edit: jag var 15 år gammal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in