2010-12-11, 06:13
Medlem
redalert72s avatar
lite komiskt iaf, hade haft en tjej som inte velat ha sex, jag var väl 14, så efter ett tag skaffade jag en ny tjej, just då bestämde sig exet för att släppa till så tja, jag började min karriär med att vara otrogen... men nya tjejen lämna mig för en polare så gud straffa mig direkt haha
Citera
2010-12-11, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Var ganska dåligt formulerat av mig. Jag har fått ett finger i stjärten medans jag blivit avsugen. Bättre så?
Det är nog mer normalt än du tror, slrslr. Jag har faktiskt för mig mannens g-punkt sitter i rektum. Någon som kan verifiera?

Mannens G-Punkt är vid prostatan, alltså mellan rektum och påsen, och tryck på prostatan känns vid penetrering av arslet
Citera
2010-12-11, 12:09
Medlem
Förresten kanske jag kan dela av mig av en udda historia då med
Träffade bruden i Österrike, aldrig gjort något med något förr, efter någon vecka var vi hos henne här hemma i Sverige, trång, slakt, otroligt pinsamt och avslutades att vi sov i vars ett rum, ingen kom och resan avslutades på cirkus 5 minuter.
Nöjd? Fuck no, men tror hennes farsa såg min röv i vädret när jag slicka henne tho ^^
Citera
2010-12-13, 01:25
Medlem
goin-xxxls avatar
Var på fest när en äldre brud bokstavligt talat våldtog mej på toaletten
Citera
2010-12-13, 09:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Var på fest när en äldre brud bokstavligt talat våldtog mej på toaletten
1. haha, så du säger att du inte var villig till det?
2. ålder?/vikt?/längd?
3. varför gjorde du inte motstånd?
4. vet du hur gammal hon var BTW?
Citera
2010-12-13, 10:02
Medlem
Förlorade min oskuld med en blivande flickvän (numera ex). Åkte hem till henne med några polare, och hon var där med sina kompisar. Vi satt ute och krökade på altanen en längre tid. Sen gick jag och tjejen in och hånglade sönder soffan. Jag var så jävla kåt och full att jag sket i att hon sa gång på gång att hon hade mens. Gissa om det kändes äckligt när jag vaknade med en blodig kuk?!
Citera
2010-12-13, 13:16
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper-Eater
1. haha, så du säger att du inte var villig till det?
2. ålder?/vikt?/längd?
3. varför gjorde du inte motstånd?
4. vet du hur gammal hon var BTW?

1. Jag uppmanade inte eller så men när hon väl satt sej på mej så var det bara att go with the flow och knipa käft.
2. Kommer inte ihåg men hon var lika lång och fan om hon inte vägde lite mer också.
3. Jätte mycket psykiskt
4. Jag var 14, Hon var 16, Det kändes som en stor skillnad då
Citera
2010-12-13, 13:31
Medlem
Kanon i fyllan och lite påverkad av annat , just fyllt 14. Jag och min kompis skulle sova hos han för hans pappa jobbade natt. Min kompis däckade ganska fort och hans styv mor kom i rummet för att se så vi var hemma , hon gick fram till mig och kysste mig i pannan och sen på munnen , vilket ledde till att hon stack in tungan oxå. Det ena ledde till det andra.1-1½h låg man och juckade vilt.
Hon var 45-50, thai ville ta mitt liv kvällen efter då jag kom på vad jag hade gjort
Citera
2010-12-13, 14:57
Medlem
DetBallarUrs avatar
Några månader efter jag hade fyllt femton, med en yngre tjej. Hon var kär i mig, jag ville knulla

Fast sen ledde det iofs till att jag fick ta smällen och bli galet förälskad i henne, och hon slutar vara kär i mig.

Men men, själva sexakten var väl ganska bra faktiskt, vi körde sked, missionär och doggy, oskyddat också fast inte särskilt kul när man kom i henne och hade världens panik i en månad
Sex är kul
Citera
2010-12-13, 16:01
Medlem
Jag var 16 år och hade en flickvän, en vacker kurvig dam som jag älskade djupt. Hon var också 16 år då. Det var en av dom vanliga kvällarna då jag skulle sova över och vi låg och tittade på tv, myste och hade det bra. Tills kelet tog överhand som sedan ledde till hångel och smekningar. Vi släckte ljuset och stängde av teven. Först blev det att alla kläder åkte av på båda och så låg vi där nakna. Vi hade längst kommit till mest avrunkning och att stimulera varandra med händerna (vet inte vad det kallas). Iaf så låg jag där och hade pillat henne till en orgasm då hon plötsligt föste mig om höften så att jag låg i missionären, signalen var tydlig vad hon ville och hon gick på piller, så vi körde utan gummi. I början gick det trögt men sedan kom vi in i en bra rytm, vältränad som jag var både i kroppen som kuken orkade jag pumpa ett bra tag. Närmare 2-3 timmar. Sedan runkade hon av mig då jag, även om hon åt piller, inte ville komma inne i henne. Jag kved och orgasmen var härlig och euforisk. Dagen efter hade vi samtal om det, båda var nöjda och var glada att vi förlorade oskulden på ett sådant lyckat sätt. Hon var också imponerad att jag orkade så länge, med tanke på att hon hört att första gången ska vara i cirka 2-3 minuter.
Citera
2010-12-13, 18:41
Medlem
Jag var nyss fyllda 15. Mina föräldrar hade släppt iväg mig på festival för första gången. Mina kompisar åkte tåg och jag åkte bil, mina föräldrar insisterade nämnligen på att hänga med till Arvikafestivalen och campa utanför festivalområdet.

Första kvällen på festivalen blev jag full för första gången (på en 3,5a cider haha), fick min första kyss och blev av med oskulden. Det var i mitt tält. Jag hånglade med en tjej och hon börjar helt plötsligt ge mig oralsex. Jag var heeeeelt oförberedd på det. Jag visste inte hur tjejer gjorde när de hade sex med varandra. Efter det var vi tillsammans i 9 månader.

Ungefär ett år senare hade jag sex med en kille för första gången. Jag var kär och han var otrogen mot sin tjej. Jag insåg senare att han nog var ganska välutrustad. (Det visste jag ju inte då eftersom att jag inte haft sex med någon annan kille) Det gjorde ganska ont också..
Citera
2010-12-13, 20:16
Medlem
Alistairs avatar
16-17 år - Hade ett misslyckat försök med en "internetbrud", pullade bara henne..

19 år - Hade jobbat in en brud ganska länge och verkade bli seriöst, hon kom hem till mig på fyllan och jag skedade henne och den slank in.. Varade inte så länge! Blev inge mer med henne

Efter det har man bättre självförtroende och man har kört på som en dåre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in