Var på festival och mina polare hade redan gått och lagt sig, kl 00:00!! Blev lite smått sur och besviken då det var första kvällen och vi skulle röja hela natten trodde jag.. Begav mig ifrån campet med siktet inställt mot pizza-ståndet för lite fyllekäk

Jag var egentligen inte hungrig men kände för att tröstäta lite så jag köpte fyra panpizza-slicar (40kr st

) och satte mig på ett trappsteg bredvid pizzavagnen.
Jag tryckte i mig dessa slicar utan något som helst bordsskick och när jag var inne på den tredje kommer två brudar fram och börjar snacka med mig. Den ena en rätt snygg halvblatte från stockholm och den andra en ruskigt ful emo-rockare. Minns inte vad som sades men jag fortsatte trycka i mig min pizza med tomatsås runt hela käften. Rätt vad det var så gick jag och halvblatten ut mot skogen och vi visste båda att det vankades sex, skulle tro att det var på hennes initiativ men jag var nog inte så svår att övertala.
Vi lade oss bakom ett par stenar och hasade ner byxorna. Det inleddes med att hon sög min kuk ett tag. Vill inte minnas att jag tyckte att det var speciellt njutbart, koncentrerade mig mest på hur jag skulle göra sen. Efter någon minuts sugande satte hon sig på mitt ansikte och jag fick smaka fitta första gången, very nice! Minns att det var en ganska köttig fitta så det fanns mycket att slicka/suga tag i. Nu var hon tillräckligt våt trodde hon så jag börjar ta fram kondomen som jag hade i fickan ifall ifall det skulle bli något. Men icke ville den här flickan ha kondom så hon slängde bort den och satte sig ovanpå mig. Ja, mycket mer än så här blev det inte. Antagligen var jag inte tillräckligt hård i samband med att hon hade en jävligt tight fitta och inte blöt nog. Fick väl in nästan hela ollonet innan vi gav upp. Gick bättre nästa kväll när vi var i mitt tält, men ingen av oss kom då heller så det slutade med att vi gav upp då också.
Ska tilläggas att jag var 18år vid tillfället.