2013-04-02, 02:09
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fragesattaren
Detta hände för många år sedan Hon blev inte gravid. Klart jag utnyttjade henne, ville inte bli tillsammans med 1 ful 12 årig (som då ljög att hon var 13 om jag minns rätt) Utan jag var bara ute efter att bli av med oskulden :P

Inte okej? Har du aldrig läst liknande händelser? Idag finns det tyvärr flera som blir av med oskulden innan 12 årsåldern...

Man visst gör man aldrig sånt igen och ligger inte med tjejer som är under 18 år numera.. Är ju ingen pedofil ifall du undrar

Just det att du är och var fullt medveten om att du utnyttjade henne är väl det värsta,moral?

Att andra har gjort likadant rättfärdigar inte att du eller någon gör det. Hade du bara varit lite,lite äldre hade det varit våldtäkt mot barn.

Jo,jag vet hur det kan gå till idag,jag är inte så gammal själv. "Bli-av-med-oskulden-hetsen" kryper längre ner i åldrarna. Bra utveckling ? Nej.
Citera
2013-04-02, 02:22
Medlem
Fragesattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Just det att du är och var fullt medveten om att du utnyttjade henne är väl det värsta,moral?

Att andra har gjort likadant rättfärdigar inte att du eller någon gör det. Hade du bara varit lite,lite äldre hade det varit våldtäkt mot barn.

Jo,jag vet hur det kan gå till idag,jag är inte så gammal själv. "Bli-av-med-oskulden-hetsen" kryper längre ner i åldrarna. Bra utveckling ? Nej.

Det märks klart och tydligt att du är tjej och står på din egen könssida

Jag skät i åldern fullständigt! Ville bara bli av med oskulden punkt slut. Sen var det inte våldtäkt utan tillslut så ville hon at jag skulle knulla henne och tyckte det var skönt efteråt.. hade hon vägrat då hade jag klart inte tvungnat henne. Jag försökte några gånger men lyckades som sagt..

Keep hatin'
Citera
2013-04-02, 02:57
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Det märks klart och tydligt att du är tjej och står på din egen könssida

Jag skät i åldern fullständigt! Ville bara bli av med oskulden punkt slut. Sen var det inte våldtäkt utan tillslut så ville hon at jag skulle knulla henne och tyckte det var skönt efteråt.. hade hon vägrat då hade jag klart inte tvungnat henne. Jag försökte några gånger men lyckades som sagt..

Keep hatin'

Jag hade reagerat likadant om det var en pojk det handlade om,en tolvårig pojk är lika mycket barn som en tolvårig flicka.

Jag säger inte att hon inte ville,men ändå du tjatade mycket. Press och att vilja vara till lags = dålig kombo. Speciellt när det gäller ett barn utan konsekvenstänk.
För övrigt så hade det kvittat hur mycket hon än ville om du var sexton. Du skulle ändå kunnat dömmas för våldtäkt mot barn.

Det skeva är pressen. Jag förstår att du kände av den,att du bara ville bli av med oskulden. Är det verkligen något som ska stressas fram bara för att? Jag tycket inte att man behöver vara gift eller ens vara kär för att ha sex. Men sex bara för att,det låter tråkigt.
Minns själv sexhetsen på högstadiet. Turligt nog hade jag dock bra vänner så jag kände inte av någon press.
Citera
2013-04-02, 03:11
Medlem
faeriequeenes avatar
Jag var lite halvt full på en fest när jag var sjutton och en från min franskaklass började först kyssa mig och sedan hångla och det ena ledde till det andra och plötsligt fick han knulla mig. Det var väl egentligen inget speciellt - förutom att han påstod efteråt att han inte var bög, det var rätt roligt förstås.
Citera
2013-04-02, 13:25
Medlem
Fragesattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faeriequeene
Jag var lite halvt full på en fest när jag var sjutton och en från min franskaklass började först kyssa mig och sedan hångla och det ena ledde till det andra och plötsligt fick han knulla mig. Det var väl egentligen inget speciellt - förutom att han påstod efteråt att han inte var bög, det var rätt roligt förstås.

Är du tjej eller kille?
Citera
2013-04-02, 13:49
Medlem
faeriequeenes avatar
Citat:
Är du tjej eller kille?

Jag har snopp och identifierar mig som kille, ja.
Om det var det du undrade?

Mer intressant var att jag själv inte såg mig som bög innan den festen - hade runkat till bögporr men kände mig ändå inte som bög (hade knappt ens tänkt tanken!), efter att jag förlorat oskulden var jag däremot rätt övertygad om att det är killar jag exklusivt tycker om.

Edit: jag vill förtydliga om att han inte var bög och har flickvän nu - enligt honom var det bara en "grej" som hände, men jag tyckte det var lite lustigt att en icke-bög fick mig att känna mig som bög.
Senast redigerad av faeriequeene 2013-04-02 kl. 13:52.
Citera
2013-04-03, 18:15
Medlem
En varm sommarkväll/natt på en brygga hahahhah
Citera
2013-04-07, 23:48
Medlem
JediSmokeTrickss avatar
16 bast med en brud jag träffat på internet
Citera
2013-04-08, 00:39
Medlem
slingepinges avatar
Var på festival och mina polare hade redan gått och lagt sig, kl 00:00!! Blev lite smått sur och besviken då det var första kvällen och vi skulle röja hela natten trodde jag.. Begav mig ifrån campet med siktet inställt mot pizza-ståndet för lite fyllekäk Jag var egentligen inte hungrig men kände för att tröstäta lite så jag köpte fyra panpizza-slicar (40kr st ) och satte mig på ett trappsteg bredvid pizzavagnen.

Jag tryckte i mig dessa slicar utan något som helst bordsskick och när jag var inne på den tredje kommer två brudar fram och börjar snacka med mig. Den ena en rätt snygg halvblatte från stockholm och den andra en ruskigt ful emo-rockare. Minns inte vad som sades men jag fortsatte trycka i mig min pizza med tomatsås runt hela käften. Rätt vad det var så gick jag och halvblatten ut mot skogen och vi visste båda att det vankades sex, skulle tro att det var på hennes initiativ men jag var nog inte så svår att övertala.

Vi lade oss bakom ett par stenar och hasade ner byxorna. Det inleddes med att hon sög min kuk ett tag. Vill inte minnas att jag tyckte att det var speciellt njutbart, koncentrerade mig mest på hur jag skulle göra sen. Efter någon minuts sugande satte hon sig på mitt ansikte och jag fick smaka fitta första gången, very nice! Minns att det var en ganska köttig fitta så det fanns mycket att slicka/suga tag i. Nu var hon tillräckligt våt trodde hon så jag börjar ta fram kondomen som jag hade i fickan ifall ifall det skulle bli något. Men icke ville den här flickan ha kondom så hon slängde bort den och satte sig ovanpå mig. Ja, mycket mer än så här blev det inte. Antagligen var jag inte tillräckligt hård i samband med att hon hade en jävligt tight fitta och inte blöt nog. Fick väl in nästan hela ollonet innan vi gav upp. Gick bättre nästa kväll när vi var i mitt tält, men ingen av oss kom då heller så det slutade med att vi gav upp då också.

Ska tilläggas att jag var 18år vid tillfället.
Citera
2013-04-08, 22:29
Medlem
WaS-ToYs avatar
Med första pojkvännen hemma i min egen säng. Det var väl sådär halvdåligt, men det blev ju bättre med lite övning och jag kan tillägga att vi var tillsammans i 23 år innan det tog slut.

Jag var då 17 och han 18 och båda var oskulder
Citera
2013-04-11, 11:53
Medlem
20 år och tjej. Blev av med den för ett par månader sen, första killen jag träffat på det sättet och vi knullade. Allt var över på 10 min, han var hårig, hade liten kuk och jag kom inte, det var knappt skönt. Äcklad kan man ju säga.
Citera
2013-04-12, 21:41
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockabritta
20 år och tjej. Blev av med den för ett par månader sen, första killen jag träffat på det sättet och vi knullade. Allt var över på 10 min, han var hårig, hade liten kuk och jag kom inte, det var knappt skönt. Äcklad kan man ju säga.

Man brukar inte komma eller tycka det är skönt första gången. Övning ger färdighet, så ge inte upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in