• 1
  • 2
2007-07-17, 13:07
Medlem
Bluebeast72s avatar
Här satte man kaffet i halsen,gamle Clark har gått o blivit värstingseglare! Vad kan annras betecknas som när en av nordens största förbrytare svidar om o börjar skeppa turister.
Värstingseglare tar jag som ord i mun tack vare starka misstankar om kokainsmuggling o nya kontakter på andra sidan sjön
Vem tror på allvar att den gamle ringräven skall skeppa feta amerikanare till div öar för att bada ,nejdå,en liten fin artikel i aftonhoran,sedan är kusten klar för nya äventyr i kolaland.
Självklart är detta ännu en fasad innan rubrikerna kommer inom sinom tid "Clark gripen för smuggling i karibien"...Eller vad tror ni?
Citera
2007-07-17, 13:42
Medlem
Någon som har tillgång och kan publicera artikeln från plus-sidorna?
Citera
2007-07-17, 13:44
Medlem
Jag vill också se!
Citera
2007-07-17, 13:54
Moderator
vfs avatar
Det var som fan, var det Clarks båt som låg vid lilla bommen.
När jag såg den för ett tag sedan var jag imponerad över att
någon hade seglat från Antigua till Götet.

Undrar hur han har finansierat den båten?
Citera
2007-07-17, 14:01
Medlem
fishermanbobs avatar
http://rs8.rapidshare.com/files/4339...t_20070717.pdf
Aftonbladet Plus

Kommer ihåg att jag såg en dokumentär med Clark Olofsson för några år sedan. Där snackar vi om en person som började med att stjäla bröstmjölk från de andra
morsorna redan när han låg på BB. Låter mycket troligt som du säger att det är någon slags smuggling på g. Clark styr upp med lite 80% Koks som han sedan säljer av direkt i marstrand nästkommande år =)

Frågan är dock varför han går ut med att han fortfarande är kriminell och inte betalar någon skatt. Iofs har det nog ingen större betydelse eftersom snuten kommer ha järnkoll på honom ända tills han tar sitt sista andetag
Citera
2007-07-17, 14:04
Medlem
Haha, jag skrattade också när jag läste det, man kan inte lära gamla hundar att sitta, klart som fan han smugglar knark, lite väl genomskinligt nästan, hehe.
Jag trodde han fortfarande satt kvar i Danmark för övrigt.
Citera
2007-07-17, 14:40
Medlem
hilltops avatar
clark har seglat hela sitt liv ( när han ej suttit) ingen nyhet

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Här satte man kaffet i halsen,gamle Clark har gått o blivit värstingseglare! Vad kan annras betecknas som när en av nordens största förbrytare svidar om o börjar skeppa turister.
Värstingseglare tar jag som ord i mun tack vare starka misstankar om kokainsmuggling o nya kontakter på andra sidan sjön
Vem tror på allvar att den gamle ringräven skall skeppa feta amerikanare till div öar för att bada ,nejdå,en liten fin artikel i aftonhoran,sedan är kusten klar för nya äventyr i kolaland.
Självklart är detta ännu en fasad innan rubrikerna kommer inom sinom tid "Clark gripen för smuggling i karibien"...Eller vad tror ni?

Om ni läst boken rättvisans lotter skriven av Clark olofsson själv början av 80 talet så skriver han redan då att han älskar segla, har båt, seglar över jorden när han vill ha lugn o ro , osv.
Så detta är inget nytt......

INTE fan är han så dum att han smugglar knark själv med båten , Han är senast dömd för att ha organiserat knark smuggling av några 100 kg amfetamin samt några ton hasch, inget han tog över gränserna själv , Han är ingen jävla åsna , han e smartare än så.

Ev så kanske han organiserar saker där nere, men inte fan smugglar han själv....
Citera
2007-07-17, 19:20
Medlem
Jag skulle inte gå så långt som att kalla killen smart. Han har väl suttit minst halva livet i fängelse. Verkar nästan som att han inte klarar av friheten och längtar tillbaka till cellen..
Oavsett om han tar grejerna över gränserna själv eller inte så är ju faktum att han åkt fast jäkligt många gånger.
Citera
2007-07-17, 19:48
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilltop
Om ni läst boken rättvisans lotter skriven av Clark olofsson själv början av 80 talet så skriver han redan då att han älskar segla, har båt, seglar över jorden när han vill ha lugn o ro , osv.
Så detta är inget nytt......

INTE fan är han så dum att han smugglar knark själv med båten , Han är senast dömd för att ha organiserat knark smuggling av några 100 kg amfetamin samt några ton hasch, inget han tog över gränserna själv , Han är ingen jävla åsna , han e smartare än så.

Ev så kanske han organiserar saker där nere, men inte fan smugglar han själv....
Ja,så jävla smart är ju han inte!Hur kommer det sig annars att han suttit betydligt längre tid inne,än utsidan murarna sedan 18 års åldern.
Möjligt att han inte greppar sakerna själv,men nog fan är det ngt fuffens på g ,när han kallar på aftonhoran för att verkligen framstå som en numera laglydig korgosse vars kall blivit turisttransporter i karibien
Tror personligen det finns ett stort hävdelse behov hos lille clark efter all smutskastning i media,som han dock själv bidragit med.
Det är självmål att först försöka framstå som en hyvens svennson/för att månaden senare åka för stor narkotikasmuggling till danmark.
Ja,samma sak var det förra gången,han ansågs vara helt lusfri tills ännu en fasad föll.
Undrar hur denna seglats går
Citera
2007-07-17, 20:24
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Clark är festlig
Citera
2007-07-17, 20:53
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensken Von Svensken
Clark är festlig

Jaså. En mördare och rånare som kostat oss skattebetalare miljoner och nu lever lyxliv. Hoppas någon sätter en kula i skallen på det jävla flinande aset!
Citera
2007-07-17, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jaså. En mördare och rånare som kostat oss skattebetalare miljoner och nu lever lyxliv. Hoppas någon sätter en kula i skallen på det jävla flinande aset!

Har han mördat någon?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in