Det blir ju väldigt missvisande att påstå det utifrån vem som får priset dock, eftersom att resten av laget hjälper till i försvarsarbetet. Räddningsprocent hade varit mer intressant.
Det är inte samma sak som att påstå att Oliveira/Milito var det näst bästa anfallsparet ty där handlar det faktist om att just de två tillsammans är de som uträttar mest, dvs gör mål. Överlag kan jag gå med på att Real Madrid har bättre anfallsspel och att deras anfallare kanske har ett bättre samspel med medspelare på andra positioner.
Det blir ju väldigt missvisande att påstå det utifrån vem som får priset dock, eftersom att resten av laget hjälper till i försvarsarbetet. Räddningsprocent hade varit mer intressant.
Det är inte samma sak som att påstå att Oliveira/Milito var det näst bästa anfallsparet ty där handlar det faktist om att just de två tillsammans är de som uträttar mest, dvs gör mål. Överlag kan jag gå med på att Real Madrid har bättre anfallsspel och att deras anfallare kanske har ett bättre samspel med medspelare på andra positioner.
Restan av laget hjälper väl till i anfallsspelet också? Hur som haver anser jag Ruud/Raúl är bättre än Milito/Oliveira.
Nån som såg matchen Barca - Murcia idag....?
Lite tam match enligt mig då barca inte presterade nåt över det ovanliga...murcia hade dock inget att sätta emot men ändå...
Tunga avbräck idag i Sevilla och det märktes. Bilbao visar en helt annan glöd än förra säsongen och Sevilla förtjänade inte att vinna överhuvudtaget även om det var ack så viktigt. När laget får en andra chans (läs: att Chevanton inte fick rött för sin hands) så är det ju helt vansinnigt av Escude att sätta en armbåge i ansiktet på en motståndare likt ett tjurigt småbarn, precis när Sevilla gnetat sig in i matchen igen.
Grymt kul att Susaeta får näta mot ett större lag, men matchens spelare måste ju vara Yeste. Anfallsspelet ser klart bättre ut nu utan den gamle Urzaiz som förra säsongen mest såg ut att trampa runt i sirap.
Nån som hade full fokus på matchen och kan ge fullständig rapport?
Madridderby imorgon. Vad tror ni om matchen? Atletico brukar ju spela ut Real men trots det lyckas de aldrig vinna.
Tror på samma matchbild imorgon, men Kün Aguero sänker marängerna denna gång!
Härligt att se gamle Unitedspelaren leka lite med Valencia.
Citat:
Ursprungligen postat av Balotelli
Madridderby imorgon. Vad tror ni om matchen? Atletico brukar ju spela ut Real men trots det lyckas de aldrig vinna.
Tror på samma matchbild imorgon, men Kün Aguero sänker marängerna denna gång!
Vilken jävla start av Real Madrid! Robinho fintar bort sin motståndarback precis vid kortlinjen utanför straffområdet, slår en markboll till Raul som enkelt tåar in bollen efter 32 sek.