Citat:
Ursprungligen postat av vixmix
Det gick ju inte jättedåligt för Kherzakov, han hade bara oturen att lira i samma lag som Fabiano och Kanute. Tyckte han skötte sig bra när han fick chansen och var nog uppskattat i Sevilla, han flyttade väl bara för att han behövde spela mer för att ta sig in i ryska em-truppen. Själv är jag osäker på Arshavin, har bara sett honom tre matcher, visst han visar stor kvalitet men frågan är hur bra han är över en säsong? Han pris lär ju inte bli billigare av han spel i EM och han är ju knappast ung heller. Barca värvade väl Rüstu Recber efter han succé i vm 02, det gick ju inte vidare bra. Sen tror jag väl att det skulle gå bättre än så för Arshavin, det jag menar är bara att dem flesta bara har sett han 2 eller 3 matcher och redan räknar honom som en världsstjärna.
Ja, det är möjligt att speltiden blev begränsad pga Kanouté och Fabiano, men vad jag förstod så var det mer den sociala biten som inte föll på plats.
Vad gäller Arshavin så är man ju osäker på var han hamnar och hur det kommer att gå, klart är ju att han har imponerat. Tidigare har han ju varit bra men nu är det världsbra, en stor skillnad, Barcelona skulle dock passa honom bra tror jag.