2008-06-24, 00:10
Medlem
Quorthons avatar
Arshavin har väl en klausul i kontraktet som gör att det inte behöver bli så fasligt dyrt för klubben som vill köpa honom.
Citera
2008-06-24, 15:32
Medlem
Gurrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Arshavin har väl en klausul i kontraktet som gör att det inte behöver bli så fasligt dyrt för klubben som vill köpa honom.
På hur mycket?
Citera
2008-06-24, 21:02
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vixmix
Det gick ju inte jättedåligt för Kherzakov, han hade bara oturen att lira i samma lag som Fabiano och Kanute. Tyckte han skötte sig bra när han fick chansen och var nog uppskattat i Sevilla, han flyttade väl bara för att han behövde spela mer för att ta sig in i ryska em-truppen. Själv är jag osäker på Arshavin, har bara sett honom tre matcher, visst han visar stor kvalitet men frågan är hur bra han är över en säsong? Han pris lär ju inte bli billigare av han spel i EM och han är ju knappast ung heller. Barca värvade väl Rüstu Recber efter han succé i vm 02, det gick ju inte vidare bra. Sen tror jag väl att det skulle gå bättre än så för Arshavin, det jag menar är bara att dem flesta bara har sett han 2 eller 3 matcher och redan räknar honom som en världsstjärna.

Ja, det är möjligt att speltiden blev begränsad pga Kanouté och Fabiano, men vad jag förstod så var det mer den sociala biten som inte föll på plats.

Vad gäller Arshavin så är man ju osäker på var han hamnar och hur det kommer att gå, klart är ju att han har imponerat. Tidigare har han ju varit bra men nu är det världsbra, en stor skillnad, Barcelona skulle dock passa honom bra tror jag.
Citera
2008-06-25, 09:46
Medlem
Gurrams avatar
Nu läste jag att Arshavins utköpsklausul är 15 miljoner euro. Och han vill gå till Barca
Citera
2008-06-25, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurram
Nu läste jag att Arshavins utköpsklausul är 15 miljoner euro. Och han vill gå till Barca

Perfekt! Och senaste nytt verkar vara att Ronnie vill stanna i Barca! Arshavin istället för Deco, Ronnie back in shape och Messi... ja han behöver ju man inte säga så mycket om.

Enda jag verkligen inte gillar i kvarvarande Barca är Valdes. Vi behöver en målvakt i Cassilas klass!
Citera
2008-06-25, 12:34
Medlem
Gurrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Perfekt! Och senaste nytt verkar vara att Ronnie vill stanna i Barca! Arshavin istället för Deco, Ronnie back in shape och Messi... ja han behöver ju man inte säga så mycket om.

Enda jag verkligen inte gillar i kvarvarande Barca är Valdes. Vi behöver en målvakt i Cassilas klass!

Ja Valdes är en riktig clown. Akinfeev kanske skulle platsa i Barca? Dock ljusår till Casillas-klass. Men ska ni ändå ha ryssar så..
Citera
2008-06-25, 14:24
Medlem
Brullas avatar
Citat:

Ronnie kommer nog inte tillbaka på ett tag. Kokain är inte bästa rehabträningen mot en trasig lårmuskel
Citera
2008-06-25, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Ronnie kommer nog inte tillbaka på ett tag. Kokain är inte bästa rehabträningen mot en trasig lårmuskel

Källa på hans massiva kokain intag tack.
Citera
2008-06-25, 17:33
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurram
Ja Valdes är en riktig clown. Akinfeev kanske skulle platsa i Barca? Dock ljusår till Casillas-klass. Men ska ni ändå ha ryssar så..

Det jag har sett av Akinfeev så är han inte det "superlöftet" folk har pratat om.
Har aldrig sett en målvakt som är mera fastklistrad på mållinjen, han är så gott som aldrig ute och försöker ta ner eller boxa bort bollar.

Jag tar Valdes vilken dag i veckan som helst.
Citera
2008-06-25, 20:15
Medlem
Akinfeev har inte övertygat mig heller direkt, men man har ju bara sett honom i EM så vem vet, han kanske är bättre än vad man tror. Tror dock inte han är bättre än Valdes, även om jag ser Valdes som Barca's svagaste länk.

Svårt det där med målvakter, speciellt när Valdes i princip har växt upp på arenan. Vad skulle det kunna finnas för alternativ? Nån som är väldigt insatt i målvakter får gärna komma med drömscenarion! :P
Citera
2008-06-25, 20:30
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Källa på hans massiva kokain intag tack.

Länkade till en artikel i Silly Season-tråden. Enligt den så är det inte bara kokain utan alkohol också. Du får leta reda på den själv, postade den för några dagar sedan.
Citera
2008-06-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Länkade till en artikel i Silly Season-tråden. Enligt den så är det inte bara kokain utan alkohol också. Du får leta reda på den själv, postade den för några dagar sedan.

Orka. Kommer du med sånna påståenden får du väl fan posta källan där du postar påståendet. Suck, folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in