Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-02, 23:31
Medlem
Onkel Gagels avatar
Jag prånglade ut ett gäng tjugor idag i Skaraborg, märkta FB Gagel. Får se om någon dyker upp snart.
Citera
2007-08-02, 23:32
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravity2
Är det någon mer än jag som håller på med det här i Gävle?
Känns lite trist om ingen får möjlighet att se mina vackra sedlar

Tänk på att pengar vandrar lite hur de vill...
Om du vill få större geografisk spridning på pengarna, är ju ett tips att prångla ut dem på ställen där folk är på resa/genomresa, t.ex. järnvägs/-busstation eller en mack invid en större väg.
Själv håller jag till i Uppsala, dvs. 10 mil söder om dig då.
Citera
2007-08-02, 23:35
Medlem
Gravity2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Tänk på att pengar vandrar lite hur de vill...
Om du vill få större geografisk spridning på pengarna, är ju ett tips att prångla ut dem på ställen där folk är på resa/genomresa, t.ex. järnvägs/-busstation eller en mack invid en större väg.
Själv håller jag till i Uppsala, dvs. 10 mil söder om dig då.
Får se om jag kan ta och få iväg ett gäng neråt det hållet när jag flyttar i mitten på augusti... Åker igenom uppsala då, kan säkert impulshandla något på Biltema eller ngt till nya lyan

Som sagt så ska jag ju till Vannsäter och fixa halkbanan imorgon, så då bör pengarna komma ut lite överallt i norra sverige...
Citera
2007-08-02, 23:42
Medlem
sfdangers avatar
är det någon i kristianstad som har skickat ut några märkta sedlar?
Citera
2007-08-03, 00:29
Medlem
SinkaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor Who
Den sammanlagda inrapporterade summan är nu 780 690kr!

Moaha, det är ju helt underbart. Mot miljonen Flashback!
Citera
2007-08-03, 00:37
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravity2
Får se om jag kan ta och få iväg ett gäng neråt det hållet när jag flyttar i mitten på augusti... Åker igenom uppsala då, kan säkert impulshandla något på Biltema eller ngt till nya lyan

Som sagt så ska jag ju till Vannsäter och fixa halkbanan imorgon, så då bör pengarna komma ut lite överallt i norra sverige...

Jo, jo, Biltema besöker man ju då och då (bor rätt nära faktiskt). Fast du kommer nog passera på nya E4, som ju inte går förbi Biltema (fast man kan ju förstås köra gamla E4 en bit och sedan svänga på nya strax söder om stan igen).
Citera
2007-08-03, 01:24
Medlem
Hkarns avatar
Märkte 3 hundralappar och 5 stycken 20 lappar med FB Hkarn.

Spred dem i stockholm
Citera
2007-08-03, 04:23
Medlem
Doctor Whos avatar
Citat:
Groovy man! Tack!
Riggis är ju helt otrolig, 310 000!!!

Ja det tycker jag också, dock så måste jag faktiskt glida in på banken nästa gång jag befinner mig i centrum och fråga vad som händer med sedlar som inlämnas via deras maskiner. Är lite nyfiken på om det är speciella regler som gäller där eller inte.

Känns lite väl enkelt att gå och hämta ut t.ex 800 000kr, kladda ner dem, gå tillbaka till banken och lämna in dem, om det var så enkelt så borde man se många fler kladdade sedlar (oavsett FB-projekt) i sin plånbok. :/

Som sagt, ska kila in på några lokala bankkontor och ta reda på hur det fungerar.

Annars: YAY SNART EN MILJON!
Citera
2007-08-03, 07:06
Medlem
Gravity2s avatar
Citat:
Jo, jo, Biltema besöker man ju då och då (bor rätt nära faktiskt). Fast du kommer nog passera på nya E4, som ju inte går förbi Biltema (fast man kan ju förstås köra gamla E4 en bit och sedan svänga på nya strax söder om stan igen).
Jag åker faktiskt hellre gamla när jag ska neråt (Åker där åtminståne en gång i månaden, oftast mer när det inte är semestertider).
Gillar inte nya vägen, tycker att det känns som att den känns längre. Plus att jag gillar att kunna vägen innantill när jag åker

Märkte två hundringar till nu på morgonen btw
Citera
2007-08-03, 08:16
Medlem
arnold2k5s avatar
haha skönaste tråden
ska fan också börja märka alla mina sedlar.
Får snart min första lön för sommarjobbet och ska fan plocka ut alla pengar o märka dem o betala kontant vid alla mina inköp. . och sen märka all växel osv. rapport kommer
kommer förövrigt märka sedlarna me FB - Arnold2k5
Citera
2007-08-03, 08:30
Medlem
joyces avatar
Nu har jag skickat dottern på läger i södra Sverige. Hon undrade varför jag märkte upp alla fickpengar med FB Joyce.

Sen märkte jag upp alla sedlar som jag hade i plånboken så nu gäller det att betala med kontanter och sprida mitt namn.
Citera
2007-08-03, 09:10
Medlem
occasuss avatar
Stoppa några sedlar i McDonalds välgörenhetsbössa så får vi se vem som får dem i växel för en lapdance.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in