Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-08-25, 14:14
är folk jävligt fattiga eller handlar ni bara med kort? jävla lodare som kommer in i tråden å skriver : "öööhh jag e fan oxå med! en märkt tjuga finns nu där ute!!" =P kämpa nu för fan!
Citera
2007-08-25, 16:30
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senilone
är folk jävligt fattiga eller handlar ni bara med kort? jävla lodare som kommer in i tråden å skriver : "öööhh jag e fan oxå med! en märkt tjuga finns nu där ute!!" =P kämpa nu för fan!

Alla är nog inte täta på kontanter som hänger på FB.
Egentligen är det antalet sedlar som man märker upp som är det viktiga, inte summan.

Har man en tjuga som man märkt upp och är nöjd med det så är det okej i mitt tycke. Man sätter ribban själv!

Jag skulle kunna märka på ett gäng sedlar till men är nöjd med dom jag märkt.
Som alla andra väntar jag nu på en träff...
Citera
2007-08-25, 17:06
Medlem
Tjippmunks avatar
2*100
2*50
2*20

fan vad man handlar inbland
Citera
2007-08-25, 19:06
Bannlyst
Asså jag tror jag måste ha kastat runt minst 50st sedlar med mitt nick på i Gävleborg, ingen som har fått någon från mig än? =/
Citera
2007-08-25, 23:15
Medlem
Satkas avatar
350 spänn för en till Muse-biljett
40 (2x20) för glass.
Citera
2007-08-25, 23:17
Medlem
PaulPärons avatar
Nu har ju lönen kommit, så nu ska jag sätta några i rullning..
Märkt 3st mona-lisas med FB-PaulP... kommer mer!
Citera
2007-08-26, 02:30
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
http://www.riksbank.se/templates/Page.aspx?id=8763

Ser man till värdet så är det alltså knappt 0,01 promille som märkts upp.

...och undertecknad har märkt upp några tiotal sedlar, så ingen kommer bli mer förvånad än jag om det plötsligt dyker upp ett stycke FB_D_M-märkt sedel i träfftråden...
Tror inte träfftråden kommer bli någon monstertråd direkt - fast kampen går vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av Beldaran
Hej.

Jo, jag använder också nästan uteslutande kort, därför jag inte hade så mycket att märka.

Ja, det var nog bäst att dom fick omärkta sedlar

Nog bäst så, ja - någon måtta på talibanfasonerna får det ju vara.

Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Grannungen fick märka på ett gäng sedlar åt mig.
Förkortade min sign till On.S

Märkte upp 28.000:- med FB On.S

http://img105.imageshack.us/img105/9453/dsc03107yj0.th.jpg

Den bilden är verkligen FB.

Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Vore det inte bättre om alla bara skrev flashback på sedlarna för då skulle ju allmänheten tillslut reagera på det vilket vore kul. FB och olika nicks är inget man lägger märke till

Har förresten märkt kring 2-3000 nu i hundringar och tjugor..inte alls räknat så det är en ungefärlig gissning. Får väl plocka ut 100 papp från banken och märka för att ta ledningen då

Menar du att vi inte skulle ha individuell märkning med nick på sedlarna? Låter rätt trist, tycker jag. Plus lite väl sent att införa något sådant nu.
Om du tar ut och märker upp 100 000 får du inte sedan bara sätta in dem igen, för då makuleras större delen omgående och dessutom räknas inte summan in i vårt projekt (finns de som fått göra den bittra erfarenheten före dig). Alltså: de 100 000 måste ut i samhället på något sätt (handla för dem, skänk bort dem...bara de inte går in på banken igen).

Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Föfan växla till 20:- och 50:- lappar, sen åker ni Sverige runt och köper av er dem.

Fler som upplever att det numera går direkt i huvudet att signera pengarna när man får cleana sedlar? =)

Jo, det börjar bli en reflex det där. Plus att man får dåligt samvete om man någon gång tvingas pröjsa med kort i stället för märkta sedlar.

Citat:
Ursprungligen postat av nhult
kolla vad jag fick idag =)

http://www.nhult.se/sedel1.JPG
http://www.nhult.se/sedel2.JPG

Hittad på Mcdonalds Ingelsta, Norrköping

Grattis! Som redan påpekats => träfftråden*.

*= länk i min signatur härnedan.

Citat:
Ursprungligen postat av senilone

Jag märker relativt små belopp och är helt enkelt inte tätare än så. Försöker dock märka alla sedlar som passerar mina händer.
Citera
2007-08-26, 02:34
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Jo, en sak till: 3 x 100 spänn FB D_M-märkta sedlar landade idag hos en ICA-handlare i min hood, dvs. Uppsalas östra
stadsdelar.
Citera
2007-08-26, 05:12
Medlem
Haha fan vilken cool idé. Count me in
Citera
2007-08-26, 05:14
Medlem
500 kr märka, have fun looking for them!
Citera
2007-08-26, 12:40
Bannlyst
2300.- Märkta med FB - FITTLEGO

Kommer Spenderas på Siba @ GBG (det stora jävla varuhuset) dit och leta nu.
Citera
2007-08-26, 12:42
Medlem
Dark Intentionss avatar
Har missat att man ska skriva upp hur mycket man märkt, men:

1x 500
3x 100
7x 20
________
940:- märkta FB.Dark Int.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera