Idag var jag och handlade en dildo i en sexshop. Jag betalade med en tusenlapp och fick tillbaka drygt 825 spänn, var av nästan varje sedel var märkta med FB (Inget nick) Vem är den skyldige perversa typen?
Du, som köper dildos...
Fick btw en tjuga tillbaka märkt med "FB optimist" jag märkte "FB asl" brevid denne "optimist"s märkning! Bild kommer lite senare idag i träfftråden när jag fått tag i en usb-kabel.
Jag börjar i en blygsam skala och har skickat ut 4 x 100 och 3 x 20 kronor märkta med FB-FNG. Detta var vad jag hade i fickan och mer sedlar kommer att märkas och skickas ut i Stockholmsområdet framöver.
Du är en sann hjälte, Doctor Who! Vilket jobb du lagt ner (över 1000 inlägg har du scannat igenom) - och klart som fan att det uppskattas, för det är ju intressant att få en uppskattning på omfattningen av "Projekt FB-märkning av sedlar 2007" (so far!).
Tackar!
Jag kommer föra löpande räkning och posta lite uppdateringar då och då med aktuell rapporterad summa, postar då även Top-3 (krav på bildbevis, antingen med markerade sedlar synliga eller en hög med sedlar och FB med denna tråd uppe i bakgrunden).
Passerade precis 500 000kr rapporterat!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!